Zobacz temat - [420] WYSPRZĘGLIK- JAKI TYP-KLOPOTY Z BIEGAMI
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [420] WYSPRZĘGLIK- JAKI TYP-KLOPOTY Z BIEGAMI

KAJKO44 - Czw Mar 10, 2011 10:16
Temat postu: [420] WYSPRZĘGLIK- JAKI TYP-KLOPOTY Z BIEGAMI
WITAM!
Pozdrawiam wszystkich na początku-jestem nowym i prosze o poradę :bezradny: .

Kupiłem Roverka 420 sdi i po pewnym czasie objawił się problem z włączeniem biegów na uruchomionym silniku, po kilkunastu razach wysprzęglania problem ustępoawł, jednakże teraz
wystąpił na stałe.
Sądziłem,że problem tkwi w wysprżęgliku i po moich obserwacjach wyszło,że jest on na maxa wypchniety i ruch trzpienia to ok 5-6mm.
Po demontażu wysprzeglika trzpień wypadł-jednakże sam silownik wygląda też on inaczej niż ten w sklepie czy na allegro.
:bezradny:

załączam kilka zdjęc

i ostatnie pytanie -czy w trójmieście jest sklep z częściami do roverka?


pozdrawim i czekam na pomoc[/fade][/scroll][/list]

szoso - Czw Mar 10, 2011 10:27

jeśli to wina łapy, którą porusza wysprzęglik to wymiana na nowy i tak nic nie pomoże
KAJKO44 - Czw Mar 10, 2011 10:44

a jak spr. łapę- bo z lekkim oporem ale przesuwa się pr. lewo
sTERYD - Czw Mar 10, 2011 11:35

ten wysprzęglik z logo FSM to chyba ktoś założył pompkę hamulcową od fiata 125 :hm:
mocowanie tez nie jest fabryczne... swoją drogą ciekawe rozwiązanie :)
łapa powinna się przesuwać z niewielkim (praktycznie żadnym) oporem, ale to jest kwestia rozruszania/nasmarowania. Jak się daje poruszać ręką to wysprzęglik powinien dać radę...

[ Dodano: Czw Mar 10, 2011 11:20 ]
jednak to nie jest pompa hamulcowa, tylko wysprzęglik od fiata 125 :cool:

[ Dodano: Czw Mar 10, 2011 11:35 ]
swoją drogą jak on jest zamontowany w takiej pozycji , ze odpowietrznik nie jest na samej górze, to może być po prostu kwestia tego, że się zapowietrza :hm:

KAJKO44 - Czw Mar 10, 2011 17:06

być może i to było przyczyną-nawet nie zwrociłem uwagi ,ze to do fiata- ale z drugiej strony to wypchnięty był na maxa a sprężyna nie cofneła go do tylu i objaw występuje.
W mordę !! !skąd tu wziąc orginalne mocowanie i siłownik?

Tomi - Czw Mar 10, 2011 20:01

Oryginalne mocowanie kosztuje ok 80 pln.

Ostatnia cena jaką miałem (brałem z Land Rovera), bo ponoć wzmocnione i nie pękają tak jak te MG ROVER to 76,37.

KAJKO44 - Pią Mar 11, 2011 11:11

A Z JAKIEGO MODELU LAND ROVERA?
BO ZNALAZŁEM UŻYWKĘ NA ALLEGRO ZA 40

NO I MAM PROBLEM Z TYLNIMI TULEJAMI ZAWIESZENIA, BO PRAWIE WSZYSTKIE SĄ DO WYMIANY I TEŻ ICH DOSTAĆ NIE MOGĘ

szoso420: proszę pisać bez Caps Locka

[ Dodano: Pią Mar 11, 2011 11:11 ]
a z jakiego modelu Land Rovera?

bo znalazłem na alegro za 40

no i mam problem z tylnimi tulejami zawieszenia, bo prawie wszystkie są wybite i też ich nie moge dostać

szoso - Pią Mar 11, 2011 12:14

KAJKO44 napisał/a:
no i mam problem z tylnimi tulejami zawieszenia, bo prawie wszystkie są wybite i też ich nie moge dostać

ja tuleje kupowałem w Autolandzie, Tomi też je ma