Zobacz temat - [ROVER 600] za duze cisnienie sprzeglo
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [ROVER 600] za duze cisnienie sprzeglo

mikel1984 - Czw Kwi 14, 2011 17:25
Temat postu: [ROVER 600] za duze cisnienie sprzeglo
Mam maly problem wymienilem 4miechy temu pompke od sprzegla 2 tyg temu skrzynie i sprzeglo i teraz mam tak ze jak sie silnik troche rozgrzeje pedal sprzegla inaczej chodzi bo wybija go maksymalnie w gore i przytrzymuje sprzeglo tworzy sie za duze cisnienie. kto ma pojecie gdzie moze lezec wina? w warsztacie powiedzieli ze mozliwe ze to moze byc wina wezyka idacego od pompki do sprzegla ze sie mogl rozwarstwic czy cos w tym stylu i trzebaby bylo go wymieniec, gdzie mozna kupic takowy i jakie koszta mniej wiecej sa z tym zwiazane?
BorysOpole - Czw Kwi 14, 2011 23:26

Też się podepnę pod temat u mnie jest podobnie sprzęgło wymienione jakieś 3 tyg temu na zimnym silniku jest jakby bardziej miękkie natomiast po rozgrzaniu jest twardsze od samej góry też szukam informacji na ten temat
Balgareth - Sob Kwi 16, 2011 20:07

Witam

Nie wiem jaki jest wysprzęglik i pompa sprzęgła w benzynie, ale w SDI miałem ten sam problem po wymianie pompy i wysprzęglika. Rozwiązaniem było podniesienie pedału sprzęgła, poprzez odkręcenie śruby regulacyjnej na pedale, tak aby pompa sprzegła cofała się do samego końca.

Pozdro

Tomi - Sob Kwi 16, 2011 21:35
Temat postu: Re: [ROVER 600] za duze cisnienie sprzeglo
mikel1984 napisał/a:
Mam maly problem wymienilem 4miechy temu pompke od sprzegla 2 tyg temu skrzynie i sprzeglo i teraz mam tak ze jak sie silnik troche rozgrzeje pedal sprzegla inaczej chodzi bo wybija go maksymalnie w gore i przytrzymuje sprzeglo tworzy sie za duze cisnienie. kto ma pojecie gdzie moze lezec wina? w warsztacie powiedzieli ze mozliwe ze to moze byc wina wezyka idacego od pompki do sprzegla ze sie mogl rozwarstwic czy cos w tym stylu i trzebaby bylo go wymieniec, gdzie mozna kupic takowy i jakie koszta mniej wiecej sa z tym zwiazane?


W Warsztacie mogą mieć rację. Spotkałem się z tym parokrotnie. Przewód powinieneś dobrać z przewodów hamulcowych.

michael_xp - Nie Kwi 17, 2011 16:08

Witam wszystkich forumowiczów roverka. Mam takie pytanko.
Jak można dokładnie odpowietrzyć sprzęgło w roverku ponieważ odpowietrznik przy wysprzęgliku skierowany jest ku dołowi a przecież powietrze zbiera sie w górnej cześci wysprzęglika. Wymieniłem pompe plus wysprzęglik działa ale jest płytkie sprzęgło. Odpowietrzyłem jak sie dało ale sprzęgło nie jest takie jak powinno byc.
Proszę o pomoc
gg 10687711 lub michael_xp@interia.pl

BorysOpole - Nie Kwi 17, 2011 20:30
Temat postu: Re: [ROVER 600] za duze cisnienie sprzeglo
Tomi napisał/a:
W Warsztacie mogą mieć rację. Spotkałem się z tym parokrotnie. Przewód powinieneś dobrać z przewodów hamulcowych.


czy takie przewody są jakoś zarabiane specjalnie albo coś innego ?

mikel1984 - Nie Kwi 17, 2011 20:54

z tego co mi na warsztacie mowili to sa specjalne cisnieniowe przedowy i w moim przypadku koles mi powiedzial ze ma kogos kto robi takie przewody ok 150zl koszt czegos takiego ale zastanawiam sie z tym podniesieniem sprzegla czy to tez moze jest jakies rozwiazanie jutro bede dzwonil do warsztatu i sie dowiem co i jak z tym podniesieniem a jak nie to wymienie ten przewod i napisze jak po wymianie
pozdro

tomason - Nie Kwi 17, 2011 21:37

a do tego nie ida zbrojone zwykle wezyki? :?:
mikel1984 - Sro Kwi 20, 2011 17:47

http://translate.google.p...=pl&langpair=en|pl&u=http://www.75andztclub.com/showthread.php%3Ft%3D355860
tu chyba znalazlem rozwiazanie problemu z tym sprzeglem
jutro atakuje na warsztat dowiedziec sie co i jak i ile czasu to zajmuje i ile policza :)

BorysOpole - Sro Kwi 20, 2011 23:52

mikel1984 napisał/a:
http://translate.google.pl/translate?hl=pl&langpair=en|pl&u=http://www.75andztclub.com/showthread.php%3Ft%3D355860
tu chyba znalazlem rozwiazanie problemu z tym sprzeglem
jutro atakuje na warsztat dowiedziec sie co i jak i ile czasu to zajmuje i ile policza :)


Mi sie link nie otwiera wrzuć go jeszcze raz ;)

mikel1984 - Czw Kwi 21, 2011 19:52

wytnij go w calosci bo traktuje to jako 2 osobne linki jak na niego klikniesz
marthinez - Pią Kwi 22, 2011 08:02

Nie lepiej wrzucić oryginał: http://www.75andztclub.com/showthread.php?t=355860
Kto chce to sobie przetłumaczy koślawym translatorem lub przeczyta znając angielski.

BorysOpole - Sob Kwi 30, 2011 12:36

a czy te objawy ze pedał sprzęgła twardnieje po rozgrzaniu może oznaczać awarię wysprzęglika ?
mario1 - Nie Maj 01, 2011 19:01

Sprawa stosunkowo prosta - źle wyregulowany pedał (za niski) lub pręt popychający łączący pompę z pedałem.
Tłok pompy nie wraca do położenia skrajnego-końcowego, co w efekcie ni pozwala na wypłynięcie nadmiaru płynu z układu do zbiorniczka na wskutek czego tworzy się ciśnienie w układzie.
Aby usunąć problem należy podnieść pedał poprzez popuszczenie śruby nad nim, lub wyregulować długość pręta popychającego (skrócić), również przy pedale klucz 13 i trochę gimnastyki bo ciasno jak ch...ra.
Powodzenia

mikel1984 - Nie Maj 08, 2011 12:44

Faktycznie podniesiony pedal sprzegla usuwa problem :) :) podziekowal za podpowiedz bynajmniej nowego sprzegla nie zajade :)
pdasiek - Sro Cze 29, 2011 11:44

panowie w 2.0 seria T (benzyna) ten znadję taką regulacj? czy tylko w silnikach Hondy jest?