Zobacz temat - [R416 Si] wymiana przegubu i końcówka drążka kierowniczego.
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R416 Si] wymiana przegubu i końcówka drążka kierowniczego.

bolcik - Sro Maj 04, 2011 16:55
Temat postu: [R416 Si] wymiana przegubu i końcówka drążka kierowniczego.
witam
zachecony poradnikiem postanowilem wymienic oslone przegubu zew. sciagnalem hamulec koncowke drazka kierowniczego, dolny sworzen, odkrecilem gorny wahacz ktorego niestety nie udalo mi sie wybic iiii kupa. nie udalo mi sie odkrecic jeden z dwoch srub:
(zdjecie kolegi z forum)

czy to moze byc powod dla ktorego nie udalo mi sie sciagnac tarczy? to jedna sprawa a druga to:

podczas prob wymiany zauwazylem kiepska kondycje koncowki drazka kierowniczego na stronie kolegi z forum znalazlem sobie 2 czesci:
http://www.tomateam.pl/sk...erowniczy&c=283
oraz
http://www.tomateam.pl/sk...erowniczy&c=284
czy jest jakas roznica poza cena i producentem? czy oba podejda do mojego hatchbacka?

leszczu - Sro Maj 04, 2011 16:59

A odkręciłeś śrubę trzymająca przegub/półośkę ??
bolcik - Sro Maj 04, 2011 17:10

taaaa :) darlem za tarcze z calych sil i nic. posilkowalem sie mlotiem i tez nic :( dlatego sie chcialem spytac czy to moze jedna z tych srub ktore nie dale mrady odkrecic. no i drugie pytanie czy te koncowki sa takie same i uniwersalne?

[ Dodano: Sro Maj 04, 2011 17:10 ]
poloska "chodzila" ale nie na tyle zeby ja wydrzec

szoso - Sro Maj 04, 2011 19:22

tarcza nie ma nic do tego że nie chce się wybić przegub ale wygodniej jest jak jest zdjęta
przerabiałem to rok temu, przegub nie chciał się wybić bo stanął na frezie, w końcu się wybił ale już się nie nadawał po tym zabiegu i musiałem kupić nowy, uważaj żebyś nie sklepał gwintu bo będzie jak u mnie
najlepiej wybijać przez nakrętkę

bolcik - Sro Maj 04, 2011 19:52

ok dzieki za info rzuce na warsztat moze mam juz czesc to nie powinni mnie jakos bardzo skasowac. a odnosnie tych linkow to roznia sie czyms czy w zasadzie wszystko jedno?