|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R45] Wymiana uszczelki pod głowicą
alien52 - Sro Maj 11, 2011 17:06 Temat postu: [R45] Wymiana uszczelki pod głowicą Witam,
Mam do wymiany uszczelkę głowicy (olej w zbiorniku płynu chłodniczego) . Bardzo proszę o namiary do dobrego mechanika, który podjąłby się tego zadania na terenie wrocławia lub bielan wrocławskich, biskupic podgórnych.
Dziękuję za pomoc
kamilos2521 - Sro Maj 11, 2011 20:08
witam jeżeli z okolic Wrocławia to P.Gawin z Wrocławia jeden z lepszych mi pomógł już parę razy bardzo fachowo...namiary są użyj szukajki...jak byś chciał z legnicy też solidnego gościa(robił mi uszczelkę i zrobił b.dobrze) to pisz podam namiary
alien52 - Czw Maj 12, 2011 14:20
Witam,
dziakuje za odpowiedź, jednak nie mogę namierzyćnumeru do p. Gawina. Byłby ktoś łaskawy i podał mi podał mi ten numer??
gregor13 - Czw Maj 12, 2011 16:54
Pol Motors
663221121
sadis416si - Sob Maj 14, 2011 11:54
Witam... sory ze podpiełem sie pod temat ale jeszcze nie ogarnełem strony.. Kupilem żonie Roverka i nawet nie wiedziałem że to jest tak wspanialy i dynamiczny samochód służył nam długo.. aż do piątku 13 padł...
co prawda były niepokojące objawy już wcześniej . uciekający płyn z chłodnicy szukałem przecieku . był wyeliminowałem . no i sie raz zagrzał.. patrze pod maske a tu echo płynu niema. dolełem dojechelismy do domu ito był koniec......... zapewne uszczelka pod głowicą
bo zamiest oleju w silniku jest breja. jestem mechanikiem maszyn różnego typu no i chcę sie podjąć wymiany uszczelki. proszę o nieodradzanie mi tego bo bez waszej pomocy i tak sie tego podejmę... taki uparty zemnie typ. o co mi chodzi: chcialbym instrukcje krok po kroku jak to zrobić. narzędzi mam kupe, a do upartych świat należy. po naprawie opisze doznania i różne niepożądane efekty:-). ba mało tego za miesiąc lub dwa przyystąpie do renowacji karoserii bo rudy trochę zjadł i porobię zdjęcia przed i po ale to później ... z góry dzięki za pomoc
polofix - Sob Maj 14, 2011 15:32
sadis416si napisał/a: | Witam... sory ze podpiełem sie pod temat ale jeszcze nie ogarnełem strony.. Kupilem żonie Roverka i nawet nie wiedziałem że to jest tak wspanialy i dynamiczny samochód służył nam długo.. aż do piątku 13 padł...
co prawda były niepokojące objawy już wcześniej . uciekający płyn z chłodnicy szukałem przecieku . był wyeliminowałem . no i sie raz zagrzał.. patrze pod maske a tu echo płynu niema. dolełem dojechelismy do domu ito był koniec......... zapewne uszczelka pod głowicą
bo zamiest oleju w silniku jest breja. jestem mechanikiem maszyn różnego typu no i chcę sie podjąć wymiany uszczelki. proszę o nieodradzanie mi tego bo bez waszej pomocy i tak sie tego podejmę... taki uparty zemnie typ. o co mi chodzi: chcialbym instrukcje krok po kroku jak to zrobić. narzędzi mam kupe, a do upartych świat należy. po naprawie opisze doznania i różne niepożądane efekty:-). ba mało tego za miesiąc lub dwa przyystąpie do renowacji karoserii bo rudy trochę zjadł i porobię zdjęcia przed i po ale to później ... z góry dzięki za pomoc |
na forum jest wiele tematow na temat naprawy uszczelki pod glowica HGF'. podaj jaki masz przebieg i czy cos widac,tj czy byla juz kiedys robiona?
Ciufa - Sob Maj 14, 2011 16:59
http://forum.roverki.eu/p...profile&u=11134 napisz do tego pana, ma olbrzymią wiedze na ten temat i na pewno ci pomoże
sadis416si - Pon Maj 16, 2011 15:25
właśnie co wskoczyło 200000.... mamy go od 164700 i do tej pory spisywał sie fenomenalnie... a do tego pana juz pisze.. sprowadzony z Belgi serwisowany bez wypatkowy . co prawda wyszły slady przytarć ale znikome miałem smieszną sytuacje po zakupie.. buczały okolice przednich kół taki troche metaliczny dzwięk. pierwsza myśl taecze trą o zjechane klocki. wymieniłem .polecem nie kupować najtańszych bo wystarczy dodać troszke więcej i kupić lepsze .klocki Bocha narzędzia mało zawodne to może do klocków sie przyłożyli wimieniłem też przy okazji łożyska też troszke lepsze. no i nadal buczało.... no Teściu kupił miernik ciśnienia w opanach... no i miałem prawie po 4 atmosfery w przednich. ... też myslałem ze to nie możliwe ale dużo spuszczałem aż doszło do właściwego ciśnienia.....
Rendikrendi - Pon Maj 16, 2011 15:55
Głowice w Roverkach są podobno wrazliwe na przegrzania ...
adamsky - Pon Maj 16, 2011 16:04
Rendikrendi napisał/a: | są podobno wrazliwe na przegrzania ... |
podobno to chłop w szpitalu umarł...
każdy samochód bez obiegu jest wrażliwy na przegrzanie... taka zasada działania..
driftdreamer - Pon Maj 16, 2011 16:59
ale rover spierdo..ł to fabrycznie
adamsky - Pon Maj 16, 2011 17:03
driftdreamer napisał/a: | ale rover spierdo..ł to fabrycznie |
możemy znaleźć zespół projektantów i im wpier*****, ok ?
driftdreamer - Pon Maj 16, 2011 20:57
z miłą chęcią choć będzie ciężko
faecd - Pon Maj 16, 2011 22:50
adamsky napisał/a: | możemy znaleźć zespół projektantów i im wpier*****, ok ? |
O boze...czy tutaj dzieci z piaskownicy sie zebraly...adamsky, juz kiedys Cie upominalem o durne posty a Ty dalej swoje...pff
Prawda jest taka, ze po wymianie uszczelki na uszczelke starego typu (pojedyncza, NIE PODWOJNA) ze wzmocnionymi uszczelnieniami silikonowymi, do tego gdy pozbedziemy sie zaworka z kolektora dolotowego to mamy spokoj na dlugi dlugi czas.
Ja osobiscie w marcu wymienilem uszczelke i wszystko jest w nalepszym porzadku. Plyn nie ucieka, zadnych wyciekow oleju, glowica zostala splanowana, wlasnorecznie dotarlem zawory glowicy. Silnik chodzi jak marzenie!!
sadis416si, sciagnij sobie rave to jest dokladna instrukcja wymiany uszczelki! Podstawy angielkiego wskazane lub slownik w dlon i jedziesz
W razie pytan pisz nawet i na pw, dwoch kolegow mi pomagalo na pw w trakcie naprawy i ja musze sie tym samym odplacic
Pozdrawiam!
adamsky - Pon Maj 16, 2011 23:13
faecd napisał/a: | O boze...czy tutaj dzieci z piaskownicy sie zebraly |
nie wiem czemu Ty tak chojrakujesz mając w dowodzie kilkanaście miesięcy więcej ode mnie. Jak masz problem z durnymi postami to zgłoś je administracji.
sadis416si - Czw Maj 19, 2011 16:17
Pruje po kolei każdy element silnika Już pod pokrywą miałem budyń z żelatyną . przeszło przez metalową gąbeczkę do wtrysków. martwiłem się ze nie chciał zakręci rozrusznik bo mogło się zatrzeć na panewkach..Ale odkręciłem świece zakręciłem ręcznie za koło napędu alternatora i miałem fontannę . jest dobrze . pompy oleju na razie nie widzę ale pewnie jak zdejmę misę olejową to się pojawi. Chcę ją przedmuchać pistoletem z nawtą. Nie wiem tylko w jaki sposób wyczyścić chłodnicę. Jestem otwarty na sugestie. Pewien frezer z roboty dał mi pomysł jak w domowym zaciszu splanować głowicę. chłop zna sie na robocie także wykorzystam jego pomysł. na razie siedzę i dumam jak sie zabrać o wtrysków. jak nic nie wymyślę to odkręcam misę olejową... panowie jeszcze jedno pytanie, jaką nasadkę gwiazdkę na śruby mocowania głowicy? bo suwmiarką nie mogę dojść 9 czy 10????
Pozdrrawiam....
alien52 - Pią Maj 20, 2011 17:24
Witam,
"Jestem" świeżo po wymianie uszczelki . Znalazłem mechanika koło Wrocławia. Planowanie, uszczelka, olej, płyn do chłodnicy, opornik dmuchawy + robocizna= 985 zł. Jeśli chcecie namiary dajcie znać
PZDR
adamsky - Pią Maj 20, 2011 19:34
alien52 napisał/a: | Jeśli chcecie namiary dajcie znać |
oczywiście że chcemy.
Najlepiej to dodaj firmę tutaj i napisz pierwszą opinię.
http://www.roverki.pl/czc...y.html?catid=19
sadis416si - Wto Cze 14, 2011 12:09
RoVer działa . został odpalony w gronie zawistnych sąsiadów którzy przez cały czas sie naśmiewali ze nie podołam..... odpalił za pierwszym przekręceniem kluczyka ... WIELKIE DZIĘKI ZA POMOC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zgromadzone materiały na Forum pozwoliły mi to zrobić samemu.... uszczelka(blaszana z czerwonymi silikonowymi ramkami)+filtr+olej mobil 190 nówka wszystko po duuuuuuzym rabacie + komplet śrub 150 bo moja nadgorliwość dała górę i 3 zerwałem.....
jeszcze raz dzięki.....
|
|