|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
 |
Rover serii 75, MG ZT - [R75] Falujące obroty CDT
wojtekmil - Czw Maj 12, 2011 08:09 Temat postu: [R75] Falujące obroty CDT Witam, mam problem z rowerkiem. Po odpaleniu silnik pracuje nierówno obroty na poziomie 750-800 falują. Podłączyłem Elma i pmscan nie pokazał żadnych błędów. Nalałem do baku środka stp do czyszczenia układu paliwowego diesla i nic teraz tankuje verve żeby może układ przeczyścić jednak nic to nie daje. Myślę nad wymianą filtra paliwa wie ktoś gdzie go szukać w dieslu albo ma inny pomysł może wtryskiwacz mi któryś padł ?. Silnik opala normalnie wiec to chyba nie świece.
Boncky - Czw Maj 12, 2011 08:12
skorzystaj z opcji szukaj, było sporo takich tematów, tam znajdziesz wszystko z opisem co i jak
apples - Czw Maj 12, 2011 08:23
wojtekmil napisał/a: | Myślę nad wymianą filtra paliwa wie ktoś gdzie go szukać w dieslu albo ma inny pomysł może wtryskiwacz mi któryś padł ? | http://forum.roverki.eu/v...p=613752#613752
wojtekmil - Pią Maj 27, 2011 21:23 Temat postu: [R75][2.0cdt][2000r] Witam, postąpiłem zgodnie z opisami na forum. Dobrałem się do zaworu wysokiego ciśnienia, swoją drogą dobranie się do torxów to była masakra. Przedmuchałem go, przepłukałem. Wykręciłem zawór EGR było kupa czarnej smoły którą wyczyściłem i rozruszałem zawór. Niestety po zmontowaniu efekt ten sam dalej obroty falują +/-50 obrotów na postoju lub trzymając gaz na wyższych obrotach jest to samo. Macie koledzy jakieś pomysły co jeszcze mogę zrobić zanim się poddam i oddam auto na warsztat.
kamil652 - Pią Maj 27, 2011 23:47
JA pisałem wcześniej ,ze mam to samo . Oborty falowały tak ,ze gas ! po rozebraniu przez mechaników EGR wyczyszczeniu z tego całego mega syfu poprawiło sie ,ale nadal falują w dół głównie . Mechanik powiedział ,ze mógł sie uszkodzić i czyszczenie to jedynie dorazne jest . Nie zamyka sie czy nie otwiera jakoś tak ....
wojtekmil - Sob Maj 28, 2011 20:48
żeby usciślić, czyściłeś zawór egr to aluminiowe przy kolektorze ? czy ten plastikowy elektrozawór trochę niżej czarny z takim prostokątnym wypustem na obudowie ( ja bałem się to rozebrać przestałem jak zaczął plastik trzaskać) ?
kamil652 - Sob Maj 28, 2011 23:22
hej..
szczerze nie wiem bo mechanik mi tylko resztki czarnego syfu pokazywał ... raczej to aluminione czyścił . JEszcze kolega Rowan pisał o przeczyszczeniu czujnika wysokiego ciśnienia . Tez to bedę robił . Pamietaj by go dobrze dokrecić by nie zalał pozniej silnika
RHL - Sro Paź 24, 2012 22:05
Ehh mój R zaczął sie sypac jak domek z kart... tez dotknął mnie problem falowania obrotów. Falują na zimnym silniku, jest to slyszalne, widzialne i wyczuwalne, faluja tak ze az przygasa mi podswietlenie wnetrza. Gdy przyspieszam, auto przyspiesza, mocy mu nie brak, ale przyspiesza w rytm falowania tych obrotow. Gdy sie zagrzał, dawałem mu dosłownie w pi*** i problem zmałal tzn widac tylko po wskazowce obrotomierza ze delikatne fale są. EGR czysty i zaślepiony dziś, sprawdzony zawor wysokiego cisnienia, dokońca nie wiem jak wyglada zepsuty, postukałem po nim podmuchalem, taka mala czesc gdzie jest zielony oring kreci sie.
dawidd - Czw Paź 25, 2012 07:01
kamil652 napisał/a: | JEszcze kolega Rowan pisał o przeczyszczeniu czujnika wysokiego ciśnienia |
Chyba chodzi o zawór wysokiego ciśnienia na pompie CR, a nie czujnik na listwie CR
|
|