|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R25] wąż chłodnicy, problem z nazwaniem/znalezieniem
regins - Wto Maj 17, 2011 09:49 Temat postu: [R25] wąż chłodnicy, problem z nazwaniem/znalezieniem Witam Was drodzy forumowicze! mój kochany roverek strzelił chyba na mnie focha bo od czwartku stoji w warsztacie bo nie da sie znaleźć do niego węża chłodnicy. Mechanik mówi że nie ma, ja mówie że nie ma ( przynajmniej w jeleniej górze nie znalazłem) co przekłada sie na to że nie mam autka które naprawde lubiłem. Prosze może ktokolwiek z Was ma w garażu taki wąż ( zdjecia niżej) i potyka sie o niego, prosze o pomoc!
Remigiusz - Wto Maj 17, 2011 11:44
Pozostaje albo szrot albo odetnij gdzie jest dziury kolo tego rozgałęzienia i wstaw trójnik. Miedziany lub na ocynku od rur hydraulicznych i skręć na pakułach.
Pękł tobie przez wentylator bo jest taka super konstrukcja ze ten waz ociera o niego jak działa klima Mi poszedł w Bratysławie i naprawiałem kolo OBI
Ja to zrobiłem na trójniku 3/4" plus redukcja na 1/2" i na 1/2" taka tulejkę ogrodnicza żeby można było węzą naciągnąć i opaska skręcić
Tylko odetnij jak najmniej węzą gumowego żeby można było więcej jego naciągnąć
Niestety problem trzeba jakoś rozwiązać żeby waz już nie dotykał o wentylator bo znowu się przetrze
regins - Wto Maj 17, 2011 12:14
dziękuje za odpowiedz, zapewne nic innego mi nie pozostanie jak tuning podpowiedziany przez Remi, tylko jeszcze jedno pytanko- jak długo wytrzyma ta konstrukcja? A no i tak właściwie to od czego ten przewód
Remigiusz - Wto Maj 17, 2011 12:59
To jest waz który idzie od góry do chłodnicy oleju i do silnika
Patent zależy od tego jak dobrze to zrobisz, mi ta konstrukcja wytrzymała długo i trzyma dalej aż auto sprzedałem
regins - Wto Maj 17, 2011 13:38
dzięki dzięki, czyli cos tak czuje że czeka mnie podróż do castoramy po tej trujnik i reduktor bo znaleźć ten wąż to jak wygrana na loterii
Remigiusz - Wto Maj 17, 2011 14:01
Ja bym tego węza nie wymieniał na nowy gumowy bo nie warto Poprzedni właściciel 25 wymienił wszystkie węzę na nowe i mi po miesiącu użytkowania klimy się to przetarło
Bo ktoś kto projektował wentylator w 200 lub 25 nie pomyślał i za blisko to wszystko jest. A wystarczyło tylko auto o 1cm zrobić dłuższe lub wentylator dać na przód chłodnicy jak jest w 45
bandieta - Wto Maj 17, 2011 14:06
Ja jak mi strzelil to tez probowalem latac i dupa bo co chwile pekal w innym miejscu. Te weze sa zbrojone w srodku i jak tam walnie to juz nic z tym nie zrobisz.
Ja kupilem na allegro uzywke, bo "szybko" znalazlem po obdzwonieniu "kilku" aukcji z roverkami do rozbiorki.
Plecano mi natomiast na forum i tez ci chce ten pomysl podsunac, ze mozesz kupic nowy tutaj -> http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID001090 <- nie pamietam kto, ale ktos na pewno zamawial i jak dobrze pamietam to bardzo szybko dostal paczke (pare dni).
Remigiusz - Wto Maj 17, 2011 14:31
bandieta, Co ma to do tego ze jest zbrojone, zależy czy walnie ze jest stary (w tedy tylko wymiana na nowy ratuje) czy jak u kolegi przez głupi wentylator. Wystarczy tylko odciąć ten zepsuty kawałek i tyle waz jak waz
Tak samo jak kupujesz waz zbrojony na metry to tez nie pęka jak się go obetnie na taka długość jaka chcesz kupić
W K-series nie ma tego problemu ze waz za blisko wirnika jest, dotyczy to tylko diesla w 200 i 25
bandieta - Wto Maj 17, 2011 15:07
Remi55 napisał/a: | Co ma to do tego ze jest zbrojone |
Bardzo duzo, poniewaz jest zatopione i go nie widac. Jak peklo z powodu zbrojenia to pekniecie na nim na 100% pojdzie dalej i znowu peknie.
Remi55 napisał/a: |
, zależy czy walnie ze jest stary (w tedy tylko wymiana na nowy ratuje) czy jak u kolegi przez głupi wentylator. Wystarczy tylko odciąć ten zepsuty kawałek i tyle waz jak waz
|
Jesli ten wentylator robi chirurgiczne ciecie to masz 100% racji.
Remi55 napisał/a: |
Tak samo jak kupujesz waz zbrojony na metry to tez nie pęka jak się go obetnie na taka długość jaka chcesz kupić
|
Wszystko pieknie tylko jak go tniesz to w poprzek a nie wzdluz, tak jak pekl tutaj. Wlasnie o to mi chodzi ze jak strzeli wzdluz to moze pekac dalej. Ja tak mialem i chcialem tylko ostrzec przed zabawa
Remi55 napisał/a: |
W K-series nie ma tego problemu ze waz za blisko wirnika jest, dotyczy to tylko diesla w 200 i 25 |
Linka jakbys nie zauwazyl nie podalem do K-Series.
Pytanie bylo gdzie to mozna pochytac to podalem dwa sposoby: obdzwonienie szrotow albo nowka niesmigana na zamowienie
regins - Wto Maj 17, 2011 15:42
dzięki nówka nieśmigana to raczej mnie nie stac ( po przeliczeniu to za glupi wezyk 300 zloty to troche za duzo...) wiec pojdzie w ruch wydzwanianie po szrotach
Remigiusz - Wto Maj 17, 2011 15:50
bandieta, Dlatego się obcina 2cm dalej od pęknięcia i nic dalej nie pójdzie Nie pierwszy i nie ostatni waz tak naprawiałem i jakoś u mnie się wszystko trzyma. Tak to bym takie coś nie polecał, ale jak się zrobi to pomału i z głowa będzie to lepiej niż oryginalne. Tak samo weze od IC naprawiałem i jest tam większe ciśnienie i się trzyma wszystko jak trzeba
Co do K-series to napisałem ze ty masz Link jest ok tu nie mogę nic zarzucić
regins, No tak samo było u mnie w salonie byłym ROver w Wiedniu 125€ za ten wężyk
bandieta - Sro Maj 18, 2011 11:01
Remi55 napisał/a: |
Co do K-series to napisałem ze ty masz
|
No tak, dobrze ze to podkresliles... zarowno duzo to wnioslo do samego tematu jak i mojej wiedzy. Dalbym ci pomogl ale nie moge
regins - Nie Maj 22, 2011 20:12
przystąpiłem z Ojcem do działań poniżej zdjecia z "tuningu" felernego węża, może komuś się to przyda jutro z rana zwioze do do mechaniora, on zmontuje i bendzie git
[ Dodano: Nie Maj 22, 2011 21:12 ]
cz 2
Remigiusz - Pon Maj 23, 2011 00:02
regins, NO i git i będzie się trzymać
leszczu - Pon Maj 23, 2011 11:37
Profeska robota.
A to czerwone to krew
regins - Pon Maj 23, 2011 15:37
nie to tylko klej specjalny (tak dla pewnosci zeby weze nie zjechaly) auto wlasnie odebralem i wkoncu moge cieszyc sie jazda
Remigiusz - Pon Maj 23, 2011 16:42
regins, Co to za klej Nie wiedziałem ze takie coś jest dla węży
Witam z powrotem na drodze
|
|