|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [rover 420] problem z silnikiem
hektorone - Pon Cze 13, 2011 22:11 Temat postu: [rover 420] problem z silnikiem Witam wszystkich fanatyków rovera niedawno kopiłem 420 diesel wszystko grało aż do momentu kiedy dziś rano wymieniłem filtr oleju wraz z olejem samochód zwariował wygląda to miej więcej tak jadąc nim nagle dostaje kopa jak bym gaz do dechy obroty zamykają budzik puszczam pedał gazu wyciągam kluczyk a on dalej 6 tys obrotów dymi jak raca i po chwili przestaje jak by linka od gazu się zablokowała idę jutro do mechanika ale chciałem usłyszeć wasza opinie możliwe ze jest to spowodowane zmiana oleju filtra proszę pomóżcie nie znam się na mechanice a nie chce żeby mechanik mnie wycyckał na pieniądze
Remigiusz - Pon Cze 13, 2011 22:17
hektorone, padła Turbina tobie
hektorone - Pon Cze 13, 2011 22:19
prze co ? przez wymiane wszystko bylo git dopoki nie wymienilem filtrtra i oleju
piotras9078 - Pon Cze 13, 2011 22:20
autko z turbo? Jak tak to podejrzenie jest ze turbo zaczelo puszczac olej do silnika
hektorone - Pon Cze 13, 2011 22:20
ile moze kosztowac naprawa
Remigiusz - Pon Cze 13, 2011 22:23
piotras9078, Jak to z Turbo, każdy diesel Roverka ma Turbo
hektorone, Zbieg okoliczności, naprawa ok 1500-2000zl
hektorone - Pon Cze 13, 2011 22:26
ale poprzedni wlasciciel mowil ze turbo juz nie dzialalo i nie naprawial specjalnie bo stwierdzil ze zre wiecej paliwa . a jakie moga bys skutki zlego filtra oleju
piotras9078 - Pon Cze 13, 2011 22:26
Tego to już nie wiem może ktoś inny będzie wiedział
hektorone - Pon Cze 13, 2011 22:29
gdy padla turbina to nie powinien mulic a nie wskakiwac na najwieksze obroty
Remigiusz - Pon Cze 13, 2011 22:36