|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [rover 420] problem z silnikiem
hektorone - Pon Cze 13, 2011 22:11 Temat postu: [rover 420] problem z silnikiem Witam wszystkich fanatyków rovera niedawno kopiłem 420 diesel wszystko grało aż do momentu kiedy dziś rano wymieniłem filtr oleju wraz z olejem samochód zwariował wygląda to miej więcej tak jadąc nim nagle dostaje kopa jak bym gaz do dechy obroty zamykają budzik puszczam pedał gazu wyciągam kluczyk a on dalej 6 tys obrotów dymi jak raca i po chwili przestaje jak by linka od gazu się zablokowała idę jutro do mechanika ale chciałem usłyszeć wasza opinie możliwe ze jest to spowodowane zmiana oleju filtra proszę pomóżcie nie znam się na mechanice a nie chce żeby mechanik mnie wycyckał na pieniądze
Remigiusz - Pon Cze 13, 2011 22:17
hektorone, padła Turbina tobie
hektorone - Pon Cze 13, 2011 22:19
prze co ? przez wymiane wszystko bylo git dopoki nie wymienilem filtrtra i oleju
piotras9078 - Pon Cze 13, 2011 22:20
autko z turbo? Jak tak to podejrzenie jest ze turbo zaczelo puszczac olej do silnika
hektorone - Pon Cze 13, 2011 22:20
ile moze kosztowac naprawa
Remigiusz - Pon Cze 13, 2011 22:23
piotras9078, Jak to z Turbo, każdy diesel Roverka ma Turbo
hektorone, Zbieg okoliczności, naprawa ok 1500-2000zl
hektorone - Pon Cze 13, 2011 22:26
ale poprzedni wlasciciel mowil ze turbo juz nie dzialalo i nie naprawial specjalnie bo stwierdzil ze zre wiecej paliwa . a jakie moga bys skutki zlego filtra oleju
piotras9078 - Pon Cze 13, 2011 22:26
Tego to już nie wiem może ktoś inny będzie wiedział
hektorone - Pon Cze 13, 2011 22:29
gdy padla turbina to nie powinien mulic a nie wskakiwac na najwieksze obroty
Remigiusz - Pon Cze 13, 2011 22:36
hektorone, ALe ciebie facet oszukał Totalne bzdury. Turbo to nie żarówka ze może się przepalić i już nie świeci. Jak Turbo padnie to masz dokładnie takie objawy za auto wchodzi na samo zapłon, bo masz diesla i olej wlatuje przez turbinę do dolotu a nie prze pompę wtrysku i nie masz możliwości tego zatrzymać az się skończy olej.
Sprawdź sobie bagnaten olej, i będziesz miał go już mało jak wczoraj nalejesz i autko samo zapłonu dostało.
I Rover bez Turbiny więcej paliwa bierze niż z Turbo. Zarzniesz silnik albo już masz
[ Dodano: Pon Cze 13, 2011 23:36 ]
hektorone, Jak padnie Turbina to trochę muli i potem jak się dalej rozsypie wpadnie na wysokie obroty, Co się nazywa samozapłon.
Jugol - Pon Cze 13, 2011 22:37
Kolego jak piszesz, że auto wskauje na 6tyś.obr. to może dochodzi do czegoś takiego: http://www.youtube.com/wa...feature=related
- jednym z powodów może być przelanie stanu max. oleju i dochodzi do jego zapłonu, jedyne wyjście, żeby go zgasić, zadusić, to wbijasz 5 bieg i puszczasz sprzęgło- ryzyk- fizyk, auto zgaśnie, tylko czasem sprzęgło umiera. Sprawdź poziom oleju na bagnecie- od tego zacznij.
Remigiusz - Pon Cze 13, 2011 22:40
Tak wygląda samozapłon: http://www.youtube.com/wa...feature=related
hektorone - Pon Cze 13, 2011 22:50
bardzo mozliwe ze dalem za duzo oleju bo dzieje sie podobnie jak na filmiku tylko dym bialy. i to by sie zgadzalo mam taka nadzieje ze to to a nie turbina. a gdy by sie tak zdazylo ze zamontowalem inny filtr oleju i jest mniejszy od tego poprzedniego to tez by sie takak dzialo bo zamowilem filtr w sklepie miechanicznym do tego typu rovera ale byl mniejszy od tego starszego
[ Dodano: Pon Cze 13, 2011 23:50 ]
teraz to juz zglupialem a ten samozaplon moze byc tez spowodowany przekroczeniem ilosci oleju?
Jugol - Pon Cze 13, 2011 22:52
Filtry są różne- jedne niższe inne wyższe- sprawdź olej i nie teoretyzuj już
[ Dodano: Pon Cze 13, 2011 23:52 ]
Tak- może być tym spowodowany
hektorone - Wto Cze 14, 2011 17:03
dzieki wielki jutro sie wszystko wyjasni
[ Dodano: Wto Cze 14, 2011 18:03 ]
niestety panowie mieliscie racje padla turbina wlasnie wracam od mechanika z nie milymi wiadomosciami w piateek autko bedzie gotowe
|
|