|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Chcę kupić ROVERka - Chcę kupić MG ZS - nie wiem która wersja silnikowa?
keiaz - Sro Cze 15, 2011 21:19 Temat postu: Chcę kupić MG ZS - nie wiem która wersja silnikowa? Witam, przeszukałem net od góry w dół i nigdzie nieznalazłem opinii dotyczących awaryjności silników stosowanych w ZS-kach.
Zdecydowanie wolałbym SILNIK benzynowy, czy różnią się one pod względem niezawodności? Do wybory mam w zasadzie : 1.4, 1.6, i 1.8 ? Z góry dziękuję za odpowiedź.
kasjopea - Czw Cze 16, 2011 10:56
Te dwie najniższe pojemności, to jednak trochę nędza, nie sądzisz?
Markzo - Czw Cze 16, 2011 11:59
2.5
des - Czw Cze 16, 2011 12:59
W MG ZS z tego co wiem nie montowali silników 1.4 i 1.6.
Były tylko 1.8 i 2.5, ale gdybym brał MG ZS to tylko z silnikiem 2.5.
Poza tym jeśli chcesz silnik 1.8 to masz do dyspozycji tylko 120KM, to nie są te same silniki co z MG ZR, które mają 160KM.
flapjck1 - Czw Cze 16, 2011 13:47
byly i 1,4 i 1,6
ale fakt : troche to malo, sam jezdze 1,6 i roznica miedzy kolegi 1,8 jest naprawde spora
a radoche daje dopiero 2,5
ale niestety sporo drozej wychodzi instalacja LPG
Markzo - Czw Cze 16, 2011 15:29
jednak co by nie mowic, kv6 jest raczej dosc malo problematycznym silnikiem w obsludze i utrzymaniu
borsi - Czw Cze 16, 2011 20:07
a właśnie miałem pisać o zapytanie czemu to auto tak długo nie schodzi to auto.
Trzezba przyznać że bardzo mało tych ZS kv6 a takiego bym za rok chciał mieć
keiaz - Czw Cze 16, 2011 21:52
Właśnie zastanawiam się teraz nad 2.0 D / 101 KM (74 kW). Chyba taki diesel jest mniej awaryjny od benzyniaków.
Ganeralnie przymierzam się do zakupu i niechciałbym wrzucić kasy w błoto tylko trochę tym pojeżdzić a wgrę wchodzi tylko MG ZS
maniaq - Czw Cze 16, 2011 22:38
Chlopie wpadnij na spota w W-wie obejrzysz i takie i takie autka jak dopisza uczestnicy ZS-y sa i w klekotach i 2.5 w R45 znajdziesz inen silniki siedzace, wiec mozesz zobaczyc jak to wyglada i jezdzi
IMHO w ZS albo klekot albo 2,5
mike-l - Pią Cze 17, 2011 08:00
Markzo napisał/a: | jednak co by nie mowic, kv6 jest raczej dosc malo problematycznym silnikiem w obsludze i utrzymaniu |
raczej nie, ma parę słabych punktów:
- silniczki VIS - przepalanie
- plastikowe łopatki w kolektorze
- odma - zamarzanie wilgoci w zimę...
- linka gazu potrafi się zaciąć
- silnik musi brać olej (kwestia ile) żeby te ustrojstwa smarować...
Także trzeba pilnować (bardzo często) aby to działało.
|
|