Zobacz temat - [MGF] Sprzęgło
 
Forum Klubu ROVERki.pl

MGF i MG TF - [MGF] Sprzęgło

scooby - Sro Cze 22, 2011 19:32
Temat postu: [MGF] Sprzęgło
Hej,

Ostatnimi czasy mam problem ze sprzęgłem, tj. muszę kilkakrotnie podpompować je, aby wrzucić jedynkę. Dodatkowo bieg lubi mi ugrząźć na wstecznym i muszę gasić samochód.

Przypuszczam, że są to typowe objawy padającej pompy sprzęgła (może się mylę, to mnie poprawcie :) ).

Gdzie i za ile można by było taką pompkę kupić? Spasuje np. od Rovera 100? A może ktoś próbował jakiejś innej adaptacji?

Pozdrawiam

practicator - Sro Cze 22, 2011 19:45

sprawdź najpierw poziom i stan płynu :)
scooby - Sro Cze 22, 2011 20:09

A właśnie zapomniałem dodać - dziś miałem przeczyszczony dokładnie cały układ i zalany świeżym płynem - miesiąc temu taka operacja pomogła, dzisiaj niestety nie.

Z autka nic nie cieknie...

Skwirek - Sro Cze 22, 2011 22:44

Witam!

Tak na początek polecałbym sprawdzić stan oleju w skrzyni biegów ;) .

W dalszej kolejności zbadać regulacje linek od mechanizmu zmiany biegów :) .


Pozdrawiam!

practicator - Czw Cze 23, 2011 12:09

Stan i jakość oleju. W którymś z ostatnich tematów wrzuciłem nawet fragment RAVE'a dotyczący sprawdzania oleju w skrzyni.
Tomi - Czw Cze 23, 2011 20:25

Jak dla mnie kończy Ci się pompka lub wysprzęglik.
scooby - Pią Cze 24, 2011 11:01

Tomi, właśnie też mi się tak wydaje.

Dlatego pytam, czy znacie jakieś zamienniki (np. od VW), bądź też od MG/Rovera czy jakaś podejdzie.

pozdrawiam

Tomi - Pią Cze 24, 2011 11:39

Wysprzęglik jest podobny od R620SDi, 620Ti i 820. Tylko koszty wysprzęglika są porównywalne z tym dedykowanym do MGF/TF.

W przypadku pompy, to coś mi chodzi po głowie, że podobna pompka może być w R800 lub Maestro, Montego.

[ Dodano: Pią Cze 24, 2011 12:39 ]
A tak swoją drogą, to mógłbyś pochwalić się autkiem (jakaś fotka), bo osobiście bardziej podobaja mi się wersje Trophy 160, niż MG TF.

scooby - Pią Cze 24, 2011 18:33

Dzięki za odpowiedź.

Fotki w swoim czasie, na razie muszę ze sprzęgłem zrobić.

No i niestety Cię muszę zmartwić, bo samochód jest przerobiony na TF - wnętrze, zderzaki, światła.
Także z Fki zostało podwozie, zawieszenie i silnik :P

Tomi - Pią Cze 24, 2011 19:34

No to lipa Panie :P
practicator - Sob Cze 25, 2011 02:09

Tomi napisał/a:
No i niestety Cię muszę zmartwić, bo samochód jest przerobiony na TF - wnętrze, zderzaki, światła.
Także z Fki zostało podwozie, zawieszenie i silnik


szkoda, bo choć TFka wygląda młodziej, to F ma tą angielską linię... znajomy ostatnio pomylił Jaguara XJ '95 cabrio (chyba) z moim MGF.

masz jeszcze stare lampy? potrzebuję europejskich do Fa, bo w moim polscy druciarze zamontowali angole... - migacze też by się przydały :) w razie czego pisz na PW.

Tomi - Sob Cze 25, 2011 07:46

practicator napisał/a:
Tomi napisał/a:
No i niestety Cię muszę zmartwić, bo samochód jest przerobiony na TF - wnętrze, zderzaki, światła.
Także z Fki zostało podwozie, zawieszenie i silnik


szkoda, bo choć TFka wygląda młodziej, to F ma tą angielską linię... znajomy ostatnio pomylił Jaguara XJ '95 cabrio (chyba) z moim MGF.


XJ nie występował w wersji Cabrio... bo to flagowa limuzyna



chyba, że masz na myśli XJS


practicator - Sob Cze 25, 2011 16:55

Dokładnie ten model, tylko bez spoilerka :)
nie miałem za bardzo czasu dokładnie szperać co to za model - rozpoznałem tylko gamę XJ.

Daniel1987 - Sro Lip 06, 2011 14:57

Kolego wygląda to na puszczanie wysprzęglika. Musisz rozebrać i sprawdzić czy w wysprzęgliku nie wytarła sie gumowa uszczelka. ewentualnie można dopasować gumowy oring namoczyć go w płynie i leko smarem przetrzeć u mnie już tak lata 1.5 miesiąca i na nic nie nażekam pozdrawiam Daniel