|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
MGF i MG TF - [MGF] Sprzęgło
scooby - Sro Cze 22, 2011 19:32 Temat postu: [MGF] Sprzęgło Hej,
Ostatnimi czasy mam problem ze sprzęgłem, tj. muszę kilkakrotnie podpompować je, aby wrzucić jedynkę. Dodatkowo bieg lubi mi ugrząźć na wstecznym i muszę gasić samochód.
Przypuszczam, że są to typowe objawy padającej pompy sprzęgła (może się mylę, to mnie poprawcie ).
Gdzie i za ile można by było taką pompkę kupić? Spasuje np. od Rovera 100? A może ktoś próbował jakiejś innej adaptacji?
Pozdrawiam
practicator - Sro Cze 22, 2011 19:45
sprawdź najpierw poziom i stan płynu
scooby - Sro Cze 22, 2011 20:09
A właśnie zapomniałem dodać - dziś miałem przeczyszczony dokładnie cały układ i zalany świeżym płynem - miesiąc temu taka operacja pomogła, dzisiaj niestety nie.
Z autka nic nie cieknie...
Skwirek - Sro Cze 22, 2011 22:44
Witam!
Tak na początek polecałbym sprawdzić stan oleju w skrzyni biegów .
W dalszej kolejności zbadać regulacje linek od mechanizmu zmiany biegów .
Pozdrawiam!
practicator - Czw Cze 23, 2011 12:09
Stan i jakość oleju. W którymś z ostatnich tematów wrzuciłem nawet fragment RAVE'a dotyczący sprawdzania oleju w skrzyni.
Tomi - Czw Cze 23, 2011 20:25
Jak dla mnie kończy Ci się pompka lub wysprzęglik.
scooby - Pią Cze 24, 2011 11:01
Tomi, właśnie też mi się tak wydaje.
Dlatego pytam, czy znacie jakieś zamienniki (np. od VW), bądź też od MG/Rovera czy jakaś podejdzie.
pozdrawiam
Tomi - Pią Cze 24, 2011 11:39
Wysprzęglik jest podobny od R620SDi, 620Ti i 820. Tylko koszty wysprzęglika są porównywalne z tym dedykowanym do MGF/TF.
W przypadku pompy, to coś mi chodzi po głowie, że podobna pompka może być w R800 lub Maestro, Montego.
[ Dodano: Pią Cze 24, 2011 12:39 ]
A tak swoją drogą, to mógłbyś pochwalić się autkiem (jakaś fotka), bo osobiście bardziej podobaja mi się wersje Trophy 160, niż MG TF.
scooby - Pią Cze 24, 2011 18:33
Dzięki za odpowiedź.
Fotki w swoim czasie, na razie muszę ze sprzęgłem zrobić.
No i niestety Cię muszę zmartwić, bo samochód jest przerobiony na TF - wnętrze, zderzaki, światła.
Także z Fki zostało podwozie, zawieszenie i silnik
Tomi - Pią Cze 24, 2011 19:34
No to lipa Panie
practicator - Sob Cze 25, 2011 02:09
Tomi napisał/a: | No i niestety Cię muszę zmartwić, bo samochód jest przerobiony na TF - wnętrze, zderzaki, światła.
Także z Fki zostało podwozie, zawieszenie i silnik
|
szkoda, bo choć TFka wygląda młodziej, to F ma tą angielską linię... znajomy ostatnio pomylił Jaguara XJ '95 cabrio (chyba) z moim MGF.
masz jeszcze stare lampy? potrzebuję europejskich do Fa, bo w moim polscy druciarze zamontowali angole... - migacze też by się przydały w razie czego pisz na PW.
Tomi - Sob Cze 25, 2011 07:46
practicator napisał/a: | Tomi napisał/a: | No i niestety Cię muszę zmartwić, bo samochód jest przerobiony na TF - wnętrze, zderzaki, światła.
Także z Fki zostało podwozie, zawieszenie i silnik
|
szkoda, bo choć TFka wygląda młodziej, to F ma tą angielską linię... znajomy ostatnio pomylił Jaguara XJ '95 cabrio (chyba) z moim MGF.
|
XJ nie występował w wersji Cabrio... bo to flagowa limuzyna
chyba, że masz na myśli XJS
practicator - Sob Cze 25, 2011 16:55
Dokładnie ten model, tylko bez spoilerka
nie miałem za bardzo czasu dokładnie szperać co to za model - rozpoznałem tylko gamę XJ.
Daniel1987 - Sro Lip 06, 2011 14:57
Kolego wygląda to na puszczanie wysprzęglika. Musisz rozebrać i sprawdzić czy w wysprzęgliku nie wytarła sie gumowa uszczelka. ewentualnie można dopasować gumowy oring namoczyć go w płynie i leko smarem przetrzeć u mnie już tak lata 1.5 miesiąca i na nic nie nażekam pozdrawiam Daniel
|
|