|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R220] kopci, nierówna praca
migra23 - Pią Lip 01, 2011 10:59 Temat postu: [R220] kopci, nierówna praca Witam
Mam taki problem z roverkier 220 sd, dziś rano jak jechałem do pracy, po zapaleniu roverka, na wolnych obrotach chodził normalnie, ale gdy dodawałem gazu to jakby chodził tylko na dwa albo trzy cylindry i strasznie kopcił, po około minucie wszystko wróciło do normy.... i ruszyłem w trasę, po przejechaniu ok 1km znów zaczął kopcić i nierówno pracować a za mną powstała chmura dymu.... i znowu po około minucie wszystko wróciło do normy, przejechałem ok. 25 km i wszystko było ok.
Co to może być? wtryskiwacze? turbo ? czy może pompa?
Kapussta23 - Pią Lip 01, 2011 12:52
Ja bym stawiał na filtr paliwa.Kiedy zmieniałeś ostatnio?Miałem podobny przypadek.Paliwo z innym syfem dostawało się na garki,w zakresie do 1500 obrotów jeszcze jakoś jechał ale jak dałem gazu to się dławił i kopcił jak batory
migra23 - Sob Lip 02, 2011 07:44
Czy może to być od złego paliwa????????? bo zanim zaczęło się tak dziać wlałem ok 15 litrów paliwa na stacji przy supermakecie, które było tańsze o jakieś 15 groszy niż normalnie, może to jest przyczyna ???
azer - Sob Lip 02, 2011 07:50
migra23 napisał/a: | Czy może to być od złego paliwa????????? bo | może być
adamsky - Sob Lip 02, 2011 09:06
azer napisał/a: | migra23 napisał/a:
Czy może to być od złego paliwa????????? bo
może być |
ja bym raczej na to nie patrzył. Ja leje rzepak do sdi i nic nie obserwuje u siebie. żadnego szarpania czy większego kopcenia. Te silniki z tymi pompami mogą pracować na gorszym paliwie, gorzej jeśli masz 25,45 w idt bo tam pompy są delikatne na złej jakości paliwo.
Proponowałbym sprawdzić świece żarowe i ich przekaźnik.
szoso - Sob Lip 02, 2011 09:11
migra23 napisał/a: | po przejechaniu ok 1km znów zaczął kopcić i nierówno pracować a za mną powstała chmura dymu.... i znowu po około minucie wszystko wróciło do normy, przejechałem ok. 25 km i wszystko było ok. |
adamsky napisał/a: | Proponowałbym sprawdzić świece żarowe i ich przekaźnik. |
nie bardzo to do siebie pasuje
karol556 - Sob Lip 02, 2011 21:15
Ja stawiam za zawor EGR u mnie jak padl to mialem podobne obiawy i spory spadek mocy, odlaczylem EGR zaslepilem rurke od niego i chodzi jak marzenie
migra23 - Sro Lip 06, 2011 13:08
To był zawór EGR. a raczej urządzenie które nim steruje, po odłączeniu wężyka z podciśnieniem wszystko wróciło do normy
|
|