Zobacz temat - [Rover 414, 98'] PROBLEM Z NAWIEWEM / KLIMATYZACJĄ
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [Rover 414, 98'] PROBLEM Z NAWIEWEM / KLIMATYZACJĄ

harnas_007 - Pon Lip 11, 2011 17:52
Temat postu: [Rover 414, 98'] PROBLEM Z NAWIEWEM / KLIMATYZACJĄ
Witam,
od jakiegoś czasu zaczął "nawalać" mi nawiew. Na początku wiatrak nie uruchamiał się na 1 i 2 mocy nawiewu (na 3 i 4 - działa, z tym, że na 4 strasznie hałasuje, tak jakby owy wiatraczek miał wylecieć przez otwory wentylacyjne).
Poza tym, rok temu nabijałem klimatyzację - w tym roku nie chłodzi tak jakby się tego oczekiwało (w lecie, przy zamkniętych szybach i odpalonej klimie dłużej jak 3-5 minut nie da się wytrzymać bo w aucie tworzy się straszna duchota).
Nie znam się na tym ale wydaje mi się, że niedziałające nawiewy mają jakiś związek z tą nie chłodzącą klimatyzacją.

Czy ktoś z Was miał podobne problemy??
Proszę napiszcie jeśli macie jakiś pomysł co do przyczyny??
Nie wiem jakiego kosztu naprawy się spodziewać... ??

moje autko:
Rover 414, benzyna, 1998 rok, hatchback.

z góry dziękuje.

andrew0503 - Pon Lip 11, 2011 18:09

Witam
Na początek zaproponuję coś do poczytania :wink:
http://forum.roverki.eu/v...hlight=dmuchawa
http://www.roverki.pl/por...m-z-biegow.html
http://www.roverki.pl/zro...ie-chlodzi.html

harnas_007 - Pon Lip 11, 2011 18:45

dzięki wielkie :)
mam nadzieję, że z rezystorami jakoś samodzielnie sobie poradzę..


co do klimy to wychodzi na to, że jest nieszczelna.
da się to naprawić czy trzeba wymieniać cały układ??

pozdrawiam

andrew0503 - Pon Lip 11, 2011 19:08

harnas_007 napisał/a:
dzięki wielkie :)

Nie ma za co :wink:
harnas_007 napisał/a:
mam nadzieję, że z rezystorami jakoś samodzielnie sobie poradzę..

Trzymam kciuki, przy okazji zmień sobie filtr kabinowy i powyciągaj śmieci(jeśli takowe są) z układu wentylacji.
harnas_007 napisał/a:
co do klimy to wychodzi na to, że jest nieszczelna.
da się to naprawić czy trzeba wymieniać cały układ??