Zobacz temat - [Honda Accord] źle odpala, malo mocy, palacy się check
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [Honda Accord] źle odpala, malo mocy, palacy się check

michal065 - Wto Lip 26, 2011 16:22
Temat postu: [Honda Accord] źle odpala, malo mocy, palacy się check
Witam otoz moj problem polega na tym ze ostatnio przez skapstwo czego bardzo zaluje zalalem do hondy accord 2,0 tdi olej opalowy 10 l wszystko bylo dobrze az do wczoraj kiedy probujac go odpalic mial problemy lapal ale nie odpalal pomyslalem brak paliwa diesle tak maja ze jak konczy sie paliwo to ciezko odpala wiec nalalem 5 L tym razem juz ropy( dodam ze olej opalowy lalem dobre 25 L temu) i samochod odpalil jednak nie chcial sie wkrecac w obroty mial te 1 tys obr i nie reagowal na dodawanie gazu po chwili objaw ten ustapil i wyjechalem nim na droge samochod dziwnie sie zachowywal mial malo mocy bardzo wolno sie rozpedzal a raz na ok 5 min zapalal sie check i samochod albo gasl albo musialem odpuscic gaz i dopiero wtedy lampka gasla. Wyciagnalem dzisiaj filtr paliwa i podlaczylem na krotko by sprawdzic czy to jego wina niestety objaw nie minal...
Prosze was o rade choćby przypuszczenia bo wiem ze nie da sie tak bez specjalistycznego komutera ktorego w mojej okolicy niestety nei ma z gory dziekuje.

bolcik - Sro Lip 27, 2011 07:53

będę strzelał: pompa wtryskowa? wtryskiwacze?
TrAViShOn - Sro Lip 27, 2011 11:40

Rozumiem, że zalałeś opał lekki, czyli RED 0,1 z którego wytrąca się czerwony barwnik... Niewykluczone, że osadził się w pompie wtryskowej i uniemożliwia jej normalną pracę, bądź na wtryskach przytykając je... To oczywiście przypuszczenia...

Zanim zaczniesz cokolwiek rozmontowywać polecam: http://www.roverki.pl/com...urbodiesel.html

Do samego silnika nie potrzeba ci kompa...

michal065 - Sro Lip 27, 2011 13:43

wiec dzisiaj poszedlem do smaochodu i niestety nie udalo mi sie znalezc tej kostki znlazlem jedna wolna 20 pinowa ktora byla przykryta czyms co laczylo piny (taki mostek) innna kostke ktora znalazlem to byla 16 pinowa jednak podpieta do jakiegos gniazda i ksztaltem nie przypominala tej serwisowej pozniej postaram sie podeslac zdjecia
Koju - Sro Lip 27, 2011 14:37

Witam
Sprawdź czy posiadasz coś takiego :

"Złącze znajduje się pod kierownicą i jest to 5-pinowa kostka koloru brązowego i wychodzą z niej 4 kable. zwieramy 1 i 3 pin i wybłyskuje nam blędy kontrolka check"

michal065 - Wto Sie 09, 2011 13:32

Witam poraz kolejny. Samochod jezdzil jako tako zrobilem nim 1 tys km oczywiscie to nie byla jazda a meczarnia wkoncu dzisiaj chcialem go odpalic odpalil na chwile jednak check juz nie gasl co ciekawsze obrotomierz pozostawal w pozycji 0 i samochod zgasl. udalo mi sie odczytac kod usterki sa to cyfry 31 34 i 62 we wszystkich tych bledach jest mowa o nijakim ECM ktory znajduje sie kolo akumulatora niestety nie mam tam nic oprocz 2 bezpiecznikow i jakiejs kostki prosze szanowne Panstwo o pomoc co moge zrobic by usprawnic moj samochod dziekuje i pozdrawiam
sobrus - Wto Sie 09, 2011 13:39

ECM, ECU to skróty oznaczające sterownik wtrysku.
Albo "komputer".
Nie wiem jak to jest w R75, w mniejszych Roverkach zapewne chodzi o MEMS, szarą metalową puszkę w komorze silnika.

szoso - Wto Sie 09, 2011 13:42

michal065 napisał/a:
obrotomierz pozostawal w pozycji 0 i samochod zgasl

michal065 napisał/a:
31

to jedno masz z głowy, czujnik położenia wału
michal065 napisał/a:
we wszystkich tych bledach jest mowa o nijakim ECM ktory znajduje sie kolo akumulatora niestety nie mam tam nic oprocz 2 bezpiecznikow i jakiejs kostki

bo patrzyłeś na zdjęcie silnika w 200-tce a tam komputer jest przy akumulatorze :wink:

michal065 - Wto Sie 09, 2011 13:46

Czyli padl mi prawodopobnei sterownik wtrysku ? a jaki koszt takiego czegos ? czy moge go jakos sprawdzic ?
szoso - Wto Sie 09, 2011 13:49

sobrus napisał/a:
Nie wiem jak to jest w R75

temat dotyczy Accorda a nie 75 :wink:

michal065 - Wto Sie 09, 2011 13:53

a czy moza jakos sprawdzic ten czujnik ?
szoso - Wto Sie 09, 2011 14:01

ty lepiej sprawdź wiązkę pompy wtryskowej, jeśli wiązka jest ok to zostaje sama pompa, dwa ostatnie błędy wskazują na wiązkę lub pompę
nie szukaj uszkodzenia w ecm, samo nic tam się nie psuje

michal065 - Wto Sie 09, 2011 14:12

tzn przewody i kostki tak ? wszystko od poczatku do konca tak ? przepraszam ze tak dopytuje ale nie jestem mechanikiem i rozumiesz...
szoso - Wto Sie 09, 2011 14:13

michal065 napisał/a:
tzn przewody i kostki tak ? wszystko od poczatku do konca tak ?

tak, zwłaszcza w okolicach pompy

Koju - Wto Sie 09, 2011 14:17

michal065 wyczyść styki w samej kości jakimś preparatem np. "kontaktem",sprawdź przewody zaraz za kostką tam najczęściej lubią się podłamywać do sprawdzenia jeszcze są przewody idące po obudowie paska rozrządu i przewód dwu pinowy od pierwszego wtryskiwacza.