Zobacz temat - [Honda Accord] Problem ze wstecznym i piątką
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [Honda Accord] Problem ze wstecznym i piątką

Berserker - Sro Sie 03, 2011 12:37
Temat postu: [Honda Accord] Problem ze wstecznym i piątką
Witam

Mam accord 2.0 tdi i problem z biegami ZNOWU.

Gdy ją kupiłem to pewien mechanik mi rozwiązał problem z biegami gdyż wtedy nie mogłem wbić 5, gość twierdził że coś tam wytoczył i założył ale nie chciał się przyznać co. Po tej operacji nastąpił spokój na ok 1.5 roku do momentu gdy nie mogłem wbić żadnego biegu gdyż urwało się cięgno, to mogę zrozumieć inny mechanik mi to zespawał i wszystko super 5 wsteczny działa fajnie, minęło pół roku a tu znowu problem z 5 i wstecznym już wyczuwam jakieś oporu przy wbijaniu a żeby wbić 5 to muszę robić zamach prawie do prawych drzwi.

Także problem się pogłębia.

Lewarek jest dosyć luźny ale jeśli spojrzeć na niego to widać jaki bieg mam przykładowo 1 3 5 czy nawet wsteczny.

I co zrobić z tym fantem ?? ?

Marrkus - Pią Sie 05, 2011 20:38

Ja bym zaczął od zerknięcia pod auto. Ten wodzik to straszna lipa i najlepiej go przerobić tak jak zrobili to angole. W tym temacie masz co i jak - u mnie działa od roku bez żadnych zastrzeżeń:
http://forum.roverki.eu/v...ghlight=#526574

Berserker - Nie Sie 07, 2011 10:18

Dzięki
Niedługo zejdę pod auto i się okaże czy to będzie to, dobrze by było.

Luźny lewarek ponoć może być spowodowany tym http://www.roverki.pl/zro...l#comment-1729.

Czy TY nie miałeś z tym problemów ?? ?
Czy wystarczyło przyspawanie krzyżaka od poloneza ?? ?

Marrkus - Nie Sie 07, 2011 21:20

Właśnie to co jest opisane w artykule to typowa przypadłość. Diesel z racji swojego klekotania są bardziej podatne na to. Ja poszedłem trochę inną drogą niż ta opisana w artykule ze strony ale przy lewarku również podspawałem dwie nakrętki, a zamiast reanimować krzyżak (który już kiedyś raz musiałem spawać) postanowiłem załatwić to w sposób "angielski" - efekt można oglądać na załączonych filmach na YT.
Berserker - Czw Sie 25, 2011 07:47

Właśnie jestem po przeróbce, zrobiłem jak opisałeś i jest dobrze :) .

Kupiłem nowy ten drążek od poloneza za 80 zł.

Zespawane zostało na stałe no i wszystko działa.

Miejmy nadzieje że już nie będzie kolejnych problemów tego rodzaju.

Pozdro i Dzięki za pomoc :ok:

Marrkus - Czw Sie 25, 2011 21:37

Berserker napisał/a:
Kupiłem nowy ten drążek od poloneza za 80 zł.


Na szrocie dałbyś na zgrzewkę piwa :D ważne że efekt końcowy jest zadawalający :wink:

Berserker - Pią Sie 26, 2011 20:54

Wiem wiem, też mi się wydawało że polonezów jest pełno na szrotach ale nie jest tak prosto przynajmniej w mojej okolicy chyba Ci co mieli złomować poldka to już to zrobili :)

Na allegro wołali po ok 50 zł. i to za używkę tak postawiłem sobie za cel że gdy znajde za 70 zł to kupuje nowy akurat było za 80 to wziąłem.

R.E.D. - Pią Sie 26, 2011 21:33

jesli dobrze pamietam, to z poldunia pasuje srednica na oryginalny trzpien ze skrzyni?

ktos moze pamieta jakie srednice sa tych drazkow?

Berserker - Pon Wrz 05, 2011 16:16

fi 15mm ale ten otwór w przegubie musiałem delikatnie liznąć wiertłem bo nie bardzo wchodził