Zobacz temat - [Rover 75 2.0 diesel] Proszę oceńcie ten samochód
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Chcę kupić ROVERka - [Rover 75 2.0 diesel] Proszę oceńcie ten samochód

DeVille - Nie Sie 07, 2011 18:46
Temat postu: [Rover 75 2.0 diesel] Proszę oceńcie ten samochód
Witam.

Przymierzam sie zeby w tygodniu podjechac obejrzec to auto, bo jest w moim miescie.
Chcialbym uslyszec Wasze opinie i ewentualne wskazowki nt. tego auta.

Mimo ze jestem laikiem, troche zmartwila mnie strasznie zajechana kierownica przy jakze niespotykanym przebiegu 160 tys. km.


LINK: http://otomoto.pl/rover-7...-C19788081.html .


Bede wdzieczny za kazda opinie.



Pozdrawiam,
Łukasz.

haszczyc - Nie Sie 07, 2011 19:38

brak ESP EBD spalanie w mieście 6l mało realne, brak podgrzewanej szyby, ta kierownica wygląda jak by ktoś ją zdzierał jakaś obrączka w trakcie jazdy.... brak dywaników jak będziesz jechać oglądać sprawdź po myjni bądź po deszczu czy nie ma wody lub oznaki wilgoci w środku na podłodze pod kierowca i pasażerem, zastanawia mnie fakt taki że niby bogata wersja ale radio te najzwyklejsze najlepiej poproś kogoś z forum kto mieszka w Wrocławiu by z tobą podjechał sprawdzić ten samochód zawsze to jakaś pomoc ;)
0L0 - Nie Sie 07, 2011 19:53

Całkiem niedawno to auto było opisywane na Forum (utkwił mi w pamięci starszy pan w skarpetkach i sandałach podlewający trawę :lol: ).
haszczyc - Nie Sie 07, 2011 20:16

http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=70488
DeVille - Nie Sie 07, 2011 21:20

0l0 napisał/a:
Całkiem niedawno to auto było opisywane na Forum (utkwił mi w pamięci starszy pan w skarpetkach i sandałach podlewający trawę :lol: ).


Szukalem i cos nie moglem znalezc.
Sprobuje jeszcze raz ;p .


EDIT: No za cholere nie odnajduje tego auta. Jak ktos znajdze, prosze link.

mike-l - Pon Sie 08, 2011 13:22

kolega haszczyc wstawił linka do tego tematu... który to Ty założyłeś :shock: 25-07-2011r.
Na drugim zdjęciu widać dziadka w sandałach i skarpetkach... ale siara ...