Zobacz temat - Rover 45 2,0 DIESEL 101 KM
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Chcę kupić ROVERka - Rover 45 2,0 DIESEL 101 KM

mietekklb - Pon Sie 22, 2011 17:01
Temat postu: Rover 45 2,0 DIESEL 101 KM
Powiedzcie co o tym aucie sądzicie.
http://eurocar-auto.otomo...-C19699944.html
Mam jeszcze takie pytania odnośnie tego samochodu:
-czy w tym modelu jest silnik hondy?
- jak wygląda jego (bez)awaryjność
- jak wygląda spalanie
Dziękuje za pomoc

adamsky - Pon Sie 22, 2011 17:44

mietekklb napisał/a:
-czy w tym modelu jest silnik hondy?

nie, to konstrukcja Rovera. Produkowany w Longbridge.
mietekklb napisał/a:
- jak wygląda jego (bez)awaryjność

na opale i bio dieslu nie pojeździsz.
Awaryjna pompa VP-44, tylko przy złej eksploatacji auta.
dbaj a będziesz miał - to się tyczy każdego auta.
mietekklb napisał/a:
jak wygląda spalanie

na głównej stronie masz dane techniczne
http://www.roverki.pl/rov...techniczne.html
mietekklb napisał/a:

Powiedzcie co o tym aucie sądzicie.


Cena wporządku, choć w kwestii jego bezwypadkowości ... ten zderzak przedni... na łączeniu zderzaka z błotnikiem w połowie odległości fabrycznie jest zamontowany plastikowy zatrzask.
przy wymianie zderzaka przez nieumiejętnego chłopa takie szpary się tworzą.
Brak fotek silnika, poproś o VIN.

borek88 - Pon Sie 22, 2011 20:54

adamsky napisał/a:
na opale

:czyta: pisza i mowia ze roznie to jest:D a nie koniecznie jak ty piszesz

adamsky napisał/a:
dbaj a będziesz miał - to się tyczy każdego auta.

święta prawda a mało które auto nie wymaga żadnego wkładu po zakupie

z takich rzeczy które mnie trafiły a nie do końca były tanie to
rolka paska wielorowkowego 250zł
i sprzęgło valeo prawie 700zl (teraz tomi ma w sklepie nationala w promocji dość tanio)
reszta to moje fanaberie lub bardziej drobne rzeczy

bolączki auta to słabe ogrzewanie
próbowałem wszystkiego
(niektórzy piszą że u nich nie jest tak źle....ja sądzę poprostu że im zimno mniej przeszkadza)
rozwiązałem ten problem montujac webasto thermo top E i jest laleczka ustawiam godzine przychodze i ciepło
lub wchodze do auta włączam webasto odpalam auto i duzo szybciej sie auto nagrzewa
cena dobra i to nawet całkiem dobra
karoserii nie oceniam
ale siedzisko kierowcy...welur pomarszczony wiec ja po 190tys miałem o niebo lepszy fotel
wiec albo cofniete albo szurający dupa grubas (wiekszy odemnie:D) jezdził

adamsky napisał/a:
ten zderzak przedni

jeśli dobrze widzę to on wogole jest uszkodzony z lewej strony
a te zatrzaski idą jak mydło a dostać ich nie mogę;/

poduszki są 4 a nie 2
a halogeny to chyba o tylne im chodziło bo z przodu to raczej nie ma

a i najładniejsze felgi z jakimi org wychodziła 45-tka

z karoseria dodam (choć miałem nic nie pisać bo znam sie mało) ze tylny błotnik był na bank robiony któryś i obstawiam prawy
(rozna wysokość przyklejenia emblematów "łódek"

adamsky - Pon Sie 22, 2011 21:03

borek88 napisał/a:
adamsky napisał/a:
na opale

:czyta: pisza i mowia ze roznie to jest:D a nie koniecznie jak ty piszesz

różnice między VP44 a VP37 jest bardzo zasadnicza.
Nie będę wchodził w dyskusje na ten temat bo jest to sprawa oczywista :)
SDi a iDT to niebo a ziema. ale pewnie o tym wiesz:)

magneto - Wto Sie 23, 2011 18:41

mietekklb napisał/a:
- jak wygląda spalanie

miasto 7.8l
trasa (średnia 120km/h)5.4l

Na temat awaryjności to powiem że jej nie stwierdziłem przez 3 lata,za wyj. pompy wtryskowej vp 30.Lubi sie zepsuć sterownik ale naprawa to groszowa sprawa, lub tak jak w moim przypadku nastawnik wysokich obrotów koszt około 1500zł, ale to się zdarza bardzo rzadko.

Resztę powiedzieli koledzy

borek88 - Wto Sie 23, 2011 20:40

adamsky napisał/a:
różnice między VP44 a VP37 jest bardzo zasadnicza.

nie mowie ze nie
ale nie ma co bata kręcić;)

ogólnie fajne auto
za wadę uznaje to ze wnętrze jest słabo wyciszone od szumów itp
od prędkości 120km robi sie głośno
a 160 i autostrada to radio trzeba sporo podgłosic no i jednak to w takie dłuższe trasy meczące

jeśli ktoś jeździ wolniej lub nie robi tras po kilkaset kilometrów to nie ma żadnych problemów z znośnościa tego