|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R25] dudnienie podczas hamowania
maciejkras - Czw Sie 25, 2011 19:04 Temat postu: [R25] dudnienie podczas hamowania witam , mam pytanko , czy jak podczas hamowania słychać takie dudnienie tzn ze tarcze i klocki są do wymiany, nic nie trze tylko tak dudni nie wiem jak to dokładnie opisać, macie jakiś pomysł co to może być?
Raptile - Czw Sie 25, 2011 19:09
maciejkras, mogą byc juz za cienkie tarcze i po prostu za bardzo sie grzeją podczas hamowania
maciejkras - Czw Sie 25, 2011 19:11
ale to tak dudni podczas hamowania wtedy??
Raptile - Czw Sie 25, 2011 19:28
tak
maciejkras - Czw Sie 25, 2011 19:32
acha no to dzięki w takim razie jutro zorientuje sie ile kosztuja tarcze i klocki i w niedziele do roboty , a może wiesz jakie to koszta mniej wiecej?
Raptile - Czw Sie 25, 2011 19:43
maciejkras, najpierw srawdz czy toto jakie masz tarcze lite czy wentylowane ? zmierz ile grubosci maja
Firq - Czw Sie 25, 2011 20:06
Wina nie muszą być słabe klocki czy tarcze bo wystarczy ostro pojeździć autem i jak tarcze sie zagrzeją i wjedzie sie np w kałuże to tarcz sie pręży i odkształca (nie widać gołym okiem) i wtedy nawet jeśli klocki będą nowe a tarcz bez rantu to właśnie będzie dudnić. Wymień na początek tarcze na nowe i powinno byc ok
empi - Pią Sie 26, 2011 07:58
druga sprawa, to nie napisałeś jakie masz hamulce z tyłu jak masz bębny, to być może (tak było w moim przypadku) one są przyczyną. Sprawdź to tak, znajdź dużą górkę wyjedz do góry i próbuj zjechać w dół korzystając tylko z ręcznego, jak pojawi się to dudnienie to daj bębny do przetoczenia i sprawdź stan okładzin, jak zużyte to wiesz co robić
Bardziej prawdopodobna przyczyna jest opisana przez kolegów wyżej:)
Pozdrawiam
EMERYT19 - Sob Sie 27, 2011 18:52
zużyte klocki i tarcze z przodu mogą być też przyczyną ,,bicia,, kierownicy przy ostrym hamowaniu-tak miałem u siebie,przed wymianą pojechałem na stacje diagnostyczną aby się utwierdzić w przekonaniu że mam racje- hamulców prawie nie pokazało:] ale auto jakoś hamowało...po wymianie tarcz klocków i okładzin[tył bębny] było lepiej... koszt to chyba było jakieś 300/400 zł...nie pamiętam dokładnie
maciejkras - Sob Sie 27, 2011 23:41
w poniedziałek sie za to biore , a nie wiecie jak można i jakie mniej wiecej koszta są podniesienia mocy w moim silniku 2,0 iTD?
Firq - Nie Sie 28, 2011 09:54
dział Tuning mechaniczny tam jest wszystko co potrzeba
maciejkras - Nie Sie 28, 2011 10:57
ok dzieki , napewno zajrzę tam
|
|