Zobacz temat - Rover 45 2.0TD - róznice
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Offtopic - Rover 45 2.0TD - róznice

ADI-mistrzu - Nie Sie 28, 2011 19:09
Temat postu: Rover 45 2.0TD - róznice
Witam!

Jest coś takiego jak 2.0TD? Myślałem że są SDi i iDT ale TD zwykłe?
Jeśli jest to jaka jest różnica między pozostałymi?

emes - Nie Sie 28, 2011 19:13

ADI-mistrzu napisał/a:
Jest coś takiego jak 2.0TD?


A skąd informacja, że jest coś takiego?

ADI-mistrzu napisał/a:
Myślałem że są SDi i iDT


Dodatkowo jest jeszcze SD. Ta sama seria, ale różnica w stosunku do SDi polega na tym, że nie ma intercoolera.

ADI-mistrzu - Nie Sie 28, 2011 19:22

Klient napisał że ma 2.0TD i teraz myślę czy coś takiego było, google niby zwraca że jest coś takiego, ale wolałem tutaj zapytać.

[ Dodano: Nie Sie 28, 2011 19:22 ]
Jak rozróżnić najłatwiej te wersje? Gdzie IC siedzi, z przodu zaraz za zderzakiem?

emes - Nie Sie 28, 2011 19:34

Jeżeli będziesz miał wątpliwości, czy to, na co patrzysz to intercooler, najłatwiej będzie poznać po liczbie śrub na osłonie (pokrywie) silnika. Wersja z intercoolerem ma 3 otwory w osłonie, a wersja bez intercoolera ma 4 otwory. Wersja bez intercoolera występowała tylko w 400. W 45 silniki diesla były tylko z intercoolerem.
ADI-mistrzu - Nie Sie 28, 2011 19:49

A SDi od iDT?
Raczej ma IC bo to 45, sądze że to też SDi bo ma niby 104KM.

emes - Nie Sie 28, 2011 19:51

Może od początku :)

W 400 jest SDi (105KM) lub SD (86KM). W 45 jest tylko iDT (101KM lub 113KM, w zależności od rocznika).

ADI-mistrzu - Nie Sie 28, 2011 19:54

Ooo teraz wszystko rozumiem, a możesz mi jeszcze tylko zdradzić jeśli wiesz w czym leży różnica między słabsza a mocniejsza wersją?
emes - Nie Sie 28, 2011 19:56

Mogę się mylić, ale z tego co wiem, różnica ogranicza się do mapy (oprogramowania). Ale podkreślę, że nie jestem pewien, czy to jedyna różnica.
Koju - Nie Sie 28, 2011 20:40

Zasadnicza różnica jest w pompie wtryskowej SD ma mechaniczną a SDi/Di elektroniczną.
tronsek - Nie Sie 28, 2011 20:56

ADI-mistrzu napisał/a:
w czym leży różnica między słabsza a mocniejsza wersją?
Różnica w mocy tylko i wyłącznie w oprogramowaniu.
ADI-mistrzu - Nie Sie 28, 2011 20:57

Czyli rozumiem że wersja z coś około 104KM ma mechaniczną pompę.
Podejdzie pod nią PowerButton? Nie niema tam regulacji ciśnienia przez opór i ta sztuczka nie wyjdzie?
IC jest za zderzakiem?

tronsek - Nie Sie 28, 2011 21:09

ADI-mistrzu napisał/a:
Czyli rozumiem że wersja z coś około 104KM ma mechaniczną pompę.
:nie: SDi 105KM ma już pompę sterowaną przez komputer.
ADI-mistrzu napisał/a:
Podejdzie pod nią PowerButton?
:taa: Podejdzie. TUTAJ masz coś na ten temat.
ADI-mistrzu napisał/a:
IC jest za zderzakiem?
:nie: Z boku chłodnicy.
Krzysi3k - Pon Sie 29, 2011 08:30

Niektórzy mówią TD, gdzieniegdzie spotykałem się z oznaczeniami TD, szczególnie w MG, nawet naklejki MG były z napisem TD :)
Ale generalnie to jest to samo co iDT, inaczej nazywają ;)
iDT - VP30, 101 KM lub 113 KM w zależności od map wtrysku.
SDi - VP37 105KM.
SD - mechaniczna pompa 86KM i brak IC :)

szoso - Pon Sie 29, 2011 09:26

ADI-mistrzu, ja mam sdi, to ty mi zakładałeś buttona :smile:
niestety w sd button nic nie zdziała
tronsek napisał/a:
SDi 105KM ma już pompę sterowaną przez komputer.

a pompa w sd jest sterowana linką gazu ale jakieś tam kostki też ma

ADI-mistrzu - Pon Sie 29, 2011 09:48

Ale jak pisał kolega wyżej, w 45 podobno są tylko iDT, więc powinien podejść button bez znaczenia który to iDT, bo innych nie było?
szoso - Pon Sie 29, 2011 10:06

ADI-mistrzu napisał/a:
w 45 podobno są tylko iDT

nie podobno a na pewno, w 45 są tylko IDT
innych nie było