|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Offtopic - Rover 45 2.0TD - róznice
ADI-mistrzu - Nie Sie 28, 2011 18:09 Temat postu: Rover 45 2.0TD - róznice Witam!
Jest coś takiego jak 2.0TD? Myślałem że są SDi i iDT ale TD zwykłe?
Jeśli jest to jaka jest różnica między pozostałymi?
emes - Nie Sie 28, 2011 18:13
ADI-mistrzu napisał/a: | Jest coś takiego jak 2.0TD? |
A skąd informacja, że jest coś takiego?
ADI-mistrzu napisał/a: | Myślałem że są SDi i iDT |
Dodatkowo jest jeszcze SD. Ta sama seria, ale różnica w stosunku do SDi polega na tym, że nie ma intercoolera.
ADI-mistrzu - Nie Sie 28, 2011 18:22
Klient napisał że ma 2.0TD i teraz myślę czy coś takiego było, google niby zwraca że jest coś takiego, ale wolałem tutaj zapytać.
[ Dodano: Nie Sie 28, 2011 19:22 ]
Jak rozróżnić najłatwiej te wersje? Gdzie IC siedzi, z przodu zaraz za zderzakiem?
emes - Nie Sie 28, 2011 18:34
Jeżeli będziesz miał wątpliwości, czy to, na co patrzysz to intercooler, najłatwiej będzie poznać po liczbie śrub na osłonie (pokrywie) silnika. Wersja z intercoolerem ma 3 otwory w osłonie, a wersja bez intercoolera ma 4 otwory. Wersja bez intercoolera występowała tylko w 400. W 45 silniki diesla były tylko z intercoolerem.
ADI-mistrzu - Nie Sie 28, 2011 18:49
A SDi od iDT?
Raczej ma IC bo to 45, sądze że to też SDi bo ma niby 104KM.
emes - Nie Sie 28, 2011 18:51
Może od początku
W 400 jest SDi (105KM) lub SD (86KM). W 45 jest tylko iDT (101KM lub 113KM, w zależności od rocznika).
ADI-mistrzu - Nie Sie 28, 2011 18:54
Ooo teraz wszystko rozumiem, a możesz mi jeszcze tylko zdradzić jeśli wiesz w czym leży różnica między słabsza a mocniejsza wersją?
emes - Nie Sie 28, 2011 18:56
Mogę się mylić, ale z tego co wiem, różnica ogranicza się do mapy (oprogramowania). Ale podkreślę, że nie jestem pewien, czy to jedyna różnica.
Koju - Nie Sie 28, 2011 19:40
Zasadnicza różnica jest w pompie wtryskowej SD ma mechaniczną a SDi/Di elektroniczną.
tronsek - Nie Sie 28, 2011 19:56
ADI-mistrzu napisał/a: | w czym leży różnica między słabsza a mocniejsza wersją? | Różnica w mocy tylko i wyłącznie w oprogramowaniu.
ADI-mistrzu - Nie Sie 28, 2011 19:57
Czyli rozumiem że wersja z coś około 104KM ma mechaniczną pompę.
Podejdzie pod nią PowerButton? Nie niema tam regulacji ciśnienia przez opór i ta sztuczka nie wyjdzie?
IC jest za zderzakiem?
tronsek - Nie Sie 28, 2011 20:09
ADI-mistrzu napisał/a: | Czyli rozumiem że wersja z coś około 104KM ma mechaniczną pompę. | SDi 105KM ma już pompę sterowaną przez komputer.
ADI-mistrzu napisał/a: | Podejdzie pod nią PowerButton? | Podejdzie. TUTAJ masz coś na ten temat.
ADI-mistrzu napisał/a: | IC jest za zderzakiem? | Z boku chłodnicy.
Krzysi3k - Pon Sie 29, 2011 07:30
Niektórzy mówią TD, gdzieniegdzie spotykałem się z oznaczeniami TD, szczególnie w MG, nawet naklejki MG były z napisem TD
Ale generalnie to jest to samo co iDT, inaczej nazywają
iDT - VP30, 101 KM lub 113 KM w zależności od map wtrysku.
SDi - VP37 105KM.
SD - mechaniczna pompa 86KM i brak IC
szoso - Pon Sie 29, 2011 08:26
ADI-mistrzu, ja mam sdi, to ty mi zakładałeś buttona
niestety w sd button nic nie zdziała
tronsek napisał/a: | SDi 105KM ma już pompę sterowaną przez komputer. |
a pompa w sd jest sterowana linką gazu ale jakieś tam kostki też ma
ADI-mistrzu - Pon Sie 29, 2011 08:48
Ale jak pisał kolega wyżej, w 45 podobno są tylko iDT, więc powinien podejść button bez znaczenia który to iDT, bo innych nie było?
szoso - Pon Sie 29, 2011 09:06
ADI-mistrzu napisał/a: | w 45 podobno są tylko iDT |
nie podobno a na pewno, w 45 są tylko IDT
innych nie było
|
|