Zobacz temat - [Accord 2.0TD 99r] obudowa rozrządu
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [Accord 2.0TD 99r] obudowa rozrządu

Kulmas - Wto Sie 30, 2011 09:53
Temat postu: [Accord 2.0TD 99r] obudowa rozrządu
Witam

Na wstępie chciałem prosić o powstrzymanie sie od śmiechu i wybaczenie laikowi za zadanie tak głupiego pytania. Chodzi mi dokładnie o obudowe rozrządu. To ta stojąc przodem do auta po lewej czy prawej stronie? Bo jest tu i tu. na tej po prawej jest naklejka z przekreślonym śruborketem (żeby nie grzebać) a na tej po lewej niema. rozchodzi mi się o to że miałem wymieniany rozrząd jakiś czas temu i coś mi dziwnie puka w okolicy tej obudowy po prawej stronie i byłem pewien że to jest właśnie obudowa rozrządu natomiast czytając artykuł o wiązce przewodów przy pompie z którą też mam problem wyczytałem że mam sprawdzić kable idące od pompy po obudowie rozrządu a te kable idą po tej obudowie po lewj stronie. więc proszę o odpowiedź od czego jest ta obudowa po lewej po stronie po której idą kable a od czego ta po prawej za pompą. i co może być przyczyną tych puknieć po prawej stornie. slychac je najbardziej siedząc w aucie na luzie lub stojąc po prawej stronie(po stronie pompy wtrysku) auta np przy kole lub. jak stoje z lewej strony auta to nie słychać pukania bo zagłusza je praca silnika. jest to taki dziwne ''głuche'' puk puk. nie słyszalne podczas jazdy. aha jak przyłoże ucho do tej obudowy po ptrawej stronie to nie słysze żeby z tego miejsca konkretnie się ten dzwięk wydobywał ale gdzieś z okolicy naprawde ciężko wysłuchać bo to takie ''głuchy'' dzwięk. delikatnie mi też faluja obroty po rozgrzaniu silnika tak delikatnie że jest słychać że nie równo pracuje ale obrotomierz stoji w miejscu. z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam

szoso - Wto Sie 30, 2011 09:56

po lewej to pasek rozrządu a po prawej to pasek pompy wtryskowej
Remigiusz - Wto Sie 30, 2011 10:00

Kulmas napisał/a:
czytając artykuł o wiązce przewodów


Jest tez artykuł ile pasków ma ten silnik i tam pisze ze ma dwa. Czyli jak stoisz przed autem to po lewej masz pasek rozrządu a po prawej masz pasek pompy wtryskowej.

Kulmas - Wto Sie 30, 2011 10:00

dzięki czy ten pasek pompy wtryskowej też należy wymieniać? jeżęli tak to skąd mam wiedzieć kiedy?
Remigiusz - Wto Sie 30, 2011 10:04

Kulmas, Tak wymienia sie paski, dwa napinacze i jedna rolkę, czyli obie strony :wink: Trzeba wiedzieć kiedy był ostatni raz wymieniany. I albo co 5 lat lub co 70.000-80.000km
szoso - Wto Sie 30, 2011 10:04

pasek od pompy powinno się wymieniać razem z rozrządem
Kulmas - Wto Sie 30, 2011 10:14

wymieniałem w luty zeszłego roku i przejechałem ok 20tys. ale te stuki mnie zastanawiają. tym bardziej że auto oddałem na wymiane i odebrałem po robocie. jak wiadomo są warsztaty w których robią ludzi w ch..a. kumpel ostatnio golfa 4 zostawił (w innym warsztacie niż ja) na wymiane rozrządu. zapłacił 700zł za wszystko i wieczorkiem zerknął i zobaczył że ma stary pasek czyli nic nie było robione. dał auto innemu kumplowi który na drugi dzień pojechał do tego warsztatu zapytac się w jakim stanie jest pasek i kiedy go wymienić a oni na to że jest straszny i że już należy. i nagle wyskoczył zza winkla właściciel tego auta któremu niby dzień wcześniej wymienili w tym właśnie aucie. nawet auta nie poznali.gamonie normalnie wyglądali jakby zaraz mieli zejśc. oddali oczywiście kase.

[ Dodano: Wto Sie 30, 2011 10:14 ]
aha punkty za zainteresowanie i pomoc oczywiście poleciały.

Remigiusz - Wto Sie 30, 2011 10:17

Kulmas, Mozę coś luźne jest albo coś nie dokręcone można odkrecic obudowę i zobaczyć do środka czy coś nie lata.

Przeważnie słychać tylko taki stukanie jak by na maszynie do szycia i to jest odgłos pracy pompy.