|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Chcę kupić ROVERka - [R214 1.4Si 95r Cabrio] - Okolice Rzeszowa
LargoVinch - Czw Wrz 15, 2011 23:05 Temat postu: [R214 1.4Si 95r Cabrio] - Okolice Rzeszowa Witam, tak jak w temacie, bardzo proszę o opinie na temat [R214 1.4Si 95r Cabrio]. Auto w prawdzie dalszego sąsiada który wyjechał z kraju przez co chwile stało. W roku 2005 lub 2006 sprowadzony do kraju z Belgii. Co o nim sądzicie i na co zwracać uwagę. Może już ktoś go sprawdzał? Obecnie stoi w komisie.
Link do aukcji: http://alfa-auto.otomoto....-C20375120.html
Ps. Poniżej podaje temat w jakim obecny właściciel udzielał sie na forum.
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=20254
Pozdrawiam i z góry dziękuję.
borsi - Pią Wrz 16, 2011 09:02
Przednie siedzenie chyba z milion kilometrów przejechało. wydech nie oryginalny. silnik do sprawdzenia. brak jego fotek. Może sprężyny Janmora ma z tyłu ?
komik88 - Pią Wrz 16, 2011 10:55
Piękny fotel kierowcy hehe wstydził bym się dach zdjąć widać kiera też piękna nie jest więc przebieg 400tyś wydaje się być realny
LargoVinch - Pią Wrz 16, 2011 11:15
Z tego co widziałem w poprzednich postach pisał ze sprężyny EIBACHA ma z tyłu. No właśnie ten fotel mnie bardzo zastanawia dlaczego jest taki wydarty przy tych podobni 168kkm...
borsi - Pią Wrz 16, 2011 11:34
niemożliwe ! Musiało sie z nim stać.
400 tys. to by musiał by mieć drugi silnik
Brak 2 nakładek na śruby w prawym przednim kole.
Do sprawdzenia spód auta coś odstaje od spodu .
Sprawdzić zawieche i motór . auto moim zdaniem mimo wszystko godne uwagi.
komik88 - Pią Wrz 16, 2011 11:47
BORSI to może on miał już nawet 3 silniki?? przecież tego nie udowodnisz..
LargoVinch - Pią Wrz 16, 2011 11:51
borsi napisał/a: | niemożliwe ! Musiało sie z nim stać.
400 tys. to by musiał by mieć drugi silnik
Brak 2 nakładek na śruby w prawym przednim kole.
Do sprawdzenia spód auta coś odstaje od spodu .
Sprawdzić zawieche i motór . auto moim zdaniem mimo wszystko godne uwagi. |
To siedzenie mnie najbardziej boli... Ciekawe czy jaki kolwiek tapicer by się tego podjął żeby nie było śladu że było coś wymieniane. Dzięki panowie i czekam na dalsze opinie.
Ps. Na co uważać w tym autku? Jakie są najczęstsze awarie żeby się nie okazało ze go kupie a później będę musiał za rozrząd czy głowice zapłacić polowe wartości auta.
[ Dodano: Pią Wrz 16, 2011 12:51 ]
komik88 napisał/a: | BORSI to może on miał już nawet 3 silniki?? przecież tego nie udowodnisz.. |
Akurat tak się składa że przyjechał razem na lawecie z 2005 czy 2006 z moim wcześniejszym autem i nie było z nim żadnych problemów o prócz odpalania. Ogolnie to mało widywałem to auto ze względu na wyjazd obecnego właściciela za granice, raptem może jeden sezon jeździł, dlatego martwi mnie to siedzenie co się z nim stało ;O Jeszcze jedno, da się nim w zimie jeździć? Bo jak by nie było to sobie trochę nie odpowiednią pore roku wybrałem na zakup tego autka
komik88 - Pią Wrz 16, 2011 12:39
a czemu ma sie nie dac cabrio zimą jeździć?? przecież jak tych dach jest szczelny i ma ogrzewanie ( zawsze cabrio ma mocne) to nie ma przeszkód.. w tych silnikach to przedewszystkim na HGF trzeba patrzeć.. jak się myle to proszę mnie poprawić..
Markzo - Pią Wrz 16, 2011 13:04
możemy sie zgadać jakoś to bym go z Tobą mógł zobaczyć, miałem kanta, co prawda coupe a nie cabrio ale to to samo wsio wnetrze wyglada na 2x tyle, moj przy 200 000km w srodku wygladal duuuuuzo lepiej...
bociannielot - Pią Wrz 16, 2011 13:11
komik88 napisał/a: | w tych silnikach to przedewszystkim na HGF trzeba patrzeć.. jak się myle to proszę mnie poprawić.. | nie mylisz się
LargoVinch - Pią Wrz 16, 2011 14:03
To siedzenie mnie najbardziej odpycha że mogło być coś kombinowane ponieważ moj ojciec w VW SHARANIE na Taxi przy 350 000 ma jedną małą dziurkę w skórze a tu co? Cały podarty Awaria uszczelki pod głowicą jest dosyć częstym zjawiskiem w silnikach Rover? Na co jeszcze uważać, jakie koszty są przy wymianie uszczelki. Czy w tym modelu występuje silnik serii K?
Markzo dziękuję za propozycję, będę miał to na uwadze
bociannielot - Pią Wrz 16, 2011 14:32
LargoVinch napisał/a: | Awaria uszczelki pod głowicą jest dosyć częstym zjawiskiem w silnikach Rover? | tak tyczy się przeważnie silników benz. serii Kczyli takich jak w tym R LargoVinch napisał/a: | jakie koszty są przy wymianie uszczelki | oj z tym bywa różnie - czasem nie tylko samą uszczelkę trzeba wymienić ale również splanować głowicę - poszukaj na forum znajdziesz dużo wątków o tym w dziale usterki
leszczu - Pią Wrz 16, 2011 15:02
LargoVinch napisał/a: | jakie koszty są przy wymianie uszczelki |
Ogólnie trzeba liczyć do 1000 zł.
LargoVinch - Pią Wrz 16, 2011 15:21
Czyli studnia bez dna... Obecnie mam Astre 1 1.4 8v na gazie i nie powiem dostaje w palnik (moja noga do lekkich nie należy) zrobiłem nią już 30 tyś w pół roku i nie powiem o tym aucie złego słowa. Jak jest z awaryjnością tego modelu? tylko uszczelka czy jeszcze jakieś poważniejsze problemy. Żeby się przypadkiem nie okazało że będę 300 km od domu, a Roverek odmówi posłuszeństwa Czy w okolicach Rzeszowa jest jakiś czarodziej który zna się na tych autach w razie jakiej kolwiek poważniejszej naprawy np. uszczelka pod głowicą.
leszczu - Pią Wrz 16, 2011 16:05
LargoVinch, jak się przestrzega kilku zasad to uszczelka cię nie dotknie.
komik88 - Pią Wrz 16, 2011 18:59
z tym też się zgodzę
LargoVinch - Sob Wrz 17, 2011 13:45
Koledzy prosze powiedzcie mi jaka instalacja gazowa najlepiej pasuje do tego autka, i jakie to są koszty
komik88 - Sob Wrz 17, 2011 15:03
wydaje mi się ze sekwencja w tym przypadku się najlepiej sprawdzi.. co do kosztów to różnie ( od 1800-2500zł) ale jest sens?? gaz ma bardzo isc w gore a auto jest warte połowe instalacji
Tomi - Nie Wrz 18, 2011 08:59
LargoVinch napisał/a: | Z tego co widziałem w poprzednich postach pisał ze sprężyny EIBACHA ma z tyłu. No właśnie ten fotel mnie bardzo zastanawia dlaczego jest taki wydarty przy tych podobni 168kkm... |
Ta tapicerka szybko się zużywa, tym bardziej, że to nie jest skóra.
[ Dodano: Sob Wrz 17, 2011 23:10 ]
Markzo napisał/a: | możemy sie zgadać jakoś to bym go z Tobą mógł zobaczyć, miałem kanta, co prawda coupe a nie cabrio ale to to samo wsio wnetrze wyglada na 2x tyle, moj przy 200 000km w srodku wygladal duuuuuzo lepiej... |
Po pierwsze Ty wymieniałeś tapicerkę, po drugie nie miałeś takiej, beżowej tapicerki... a wersję po lifcie. Ta tapicerka naprawdę szybko się zużywa. Nieporównywalnie szybciej niż szara czy czarna skóra.
[ Dodano: Sob Wrz 17, 2011 23:13 ]
LargoVinch napisał/a: | Koledzy prosze powiedzcie mi jaka instalacja gazowa najlepiej pasuje do tego autka, i jakie to są koszty |
Kabrioletowi każda instalacja gazowa pasuje jak świni homonto
[ Dodano: Nie Wrz 18, 2011 09:59 ]
Jeśli jesteś zainteresowany Roverem Cabrio, ja będę chyba sprzedawał swojego.
Z tym, że jest to praktycznie Honda (silnik D16A8 znany między innymi z Hondy CRX).
... i trochę droższy będzie. Przebieg 150 000km.
Nowy dach (z podsyfitką i tylną szybą), nowe zawieszenie i rozrząd (na oryginale lub odpowiedniku japońskiego oryginału).
Markzo - Nie Wrz 18, 2011 09:12
Tomi napisał/a: | Po pierwsze Ty wymieniałeś tapicerkę, po drugie nie miałeś takiej, beżowej tapicerki... a wersję po lifcie. Ta tapicerka naprawdę szybko się zużywa. Nieporównywalnie szybciej niż szara czy czarna skóra. |
bardzo możliwe, jednak moja tapicerka pochodzila z auta o przebiegu ok 130tys, moj mial wtedy kolo 167kkm ztcp, wiec zrobilem na niej pare kkm, a tutaj auto mialo byc jezdzone okazjonalnie a fotel jest styrany jakby ktos tam w majtkach z gwoździami jeździł
Tomi - Nie Wrz 18, 2011 11:22
Markzo napisał/a: | Tomi napisał/a: | Po pierwsze Ty wymieniałeś tapicerkę, po drugie nie miałeś takiej, beżowej tapicerki... a wersję po lifcie. Ta tapicerka naprawdę szybko się zużywa. Nieporównywalnie szybciej niż szara czy czarna skóra. |
bardzo możliwe, jednak moja tapicerka pochodzila z auta o przebiegu ok 130tys, moj mial wtedy kolo 167kkm ztcp, wiec zrobilem na niej pare kkm, a tutaj auto mialo byc jezdzone okazjonalnie a fotel jest styrany jakby ktos tam w majtkach z gwoździami jeździł |
Ty miałeś fotele z Coupe. Tapicerka w Cabrio jest bardziej narażona na warunki atmosferyczne. Zbyt dużo Cabrio z taką tapicerką widziałem, abyś dyskutował ze mną ten temat
I co najdzwniejsze, tak się zachowuje tylko ta beżowa przed liftem.
Markzo - Nie Wrz 18, 2011 13:27
Tomi napisał/a: | Ty miałeś fotele z Coupe |
z cabrio, zielone po lifcie z angli
Tomi napisał/a: | Zbyt dużo Cabrio z taką tapicerką widziałem, abyś dyskutował ze mną ten temat |
hehe
LargoVinch - Pon Wrz 19, 2011 08:46
Markzo napisał/a: | Tomi napisał/a: | Po pierwsze Ty wymieniałeś tapicerkę, po drugie nie miałeś takiej, beżowej tapicerki... a wersję po lifcie. Ta tapicerka naprawdę szybko się zużywa. Nieporównywalnie szybciej niż szara czy czarna skóra. |
bardzo możliwe, jednak moja tapicerka pochodzila z auta o przebiegu ok 130tys, moj mial wtedy kolo 167kkm ztcp, wiec zrobilem na niej pare kkm, a tutaj auto mialo byc jezdzone okazjonalnie a fotel jest styrany jakby ktos tam w majtkach z gwoździami jeździł |
Tomi dziękuję za odpowiedź, w takim razie z jakiego materiału jest w/w tapicerka. Co do tego gazu to teraz sie własnie zastanawiam bo już jest po 2,60. Gratulacje świetne cabrio, przy okazji napisz mi cene na pw Prosił bym jeszcze o opis w jakim stanie jest blacha w roverach tego typu, jest ocynk? ktore miejsca sa najbardziej narażone, na co zwracać uwagę itp
|
|