Zobacz temat - [220sdi] Chodzi jak ciągnik c 330
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [220sdi] Chodzi jak ciągnik c 330

Kapussta23 - Pon Wrz 19, 2011 18:45
Temat postu: [220sdi] Chodzi jak ciągnik c 330
Witam.Może mi ktoś pomoże zdiagnozować owy problem.jechałem dziś moim padełkiem i pojawił sie następujący problem.na początku dźwięk był taki jakby się wydech przedziurawił.po dojechaniu do domu a może lepiej napisać doczłapaniu się,zaczął klekotać jak ciągnik.Dźwięk wydobywa się z filtra powietrza.Brat mi powiedział ze przyczyną może być uszkodzona szklanka w głowicy.samochód strasznie ciężko wkręca się na obroty.ale odpala normalnie.
Raptile - Pon Wrz 19, 2011 18:49

świszcze? do sprawdzenia połączenia dolotu lub dziura w dolocie
Kapussta23 - Pon Wrz 19, 2011 18:52

właśnie o to chodzi ze nie świszcze.można powiedzieć ze strzela.nawet na wolnych obrotach.chodzi tak jak ciągnik.inaczej nie potrafie tego opisac


coś w tym stylu. http://www.youtube.com/wa...feature=related

Raptile - Pon Wrz 19, 2011 19:17

strzela ? omg niemam pomysłu co to moze byc :|
Chester - Pon Wrz 19, 2011 19:59

Kapussta23, wybłyskaj błędy to na początek i sprawdz kostki połączeniowe przy pompie i pierwszym wtrysku
Kapussta23 - Pon Wrz 19, 2011 20:14

kostki były sprawdzane.co do błędów to mam tylko przepływke padniętą ale to nie ma nic do tego bo ja odpinałem i jest to samo.ale ciekawa sytuacja.odkręciłem lekko wtrysk sterujący na zapalonym silniku i to stukanie ustało.Wiec chyba będzie padnięta szklanka na 1 cylindrze.moja teoria jest taka:zawory nie otwierają się i spaliny nie idą na wydech tylko kumulują się w cylindrze.stąd to strzelanie w filtrze bo spaliny wracają do turbiny.kiedy odkręcę wtrysk ropa leci górą,tłok pracuje w tym momencie na sucho i strzelania nie ma.
Firq - Pon Wrz 19, 2011 20:30

Kapussta23, spokojnie zacyzm dobierzesz sie do szklanek ;]
odłącz wąż dolotu z coolera do kolektora ssacego odpal i zobacz co sie dzieje... poza tym zdemontuj wtryski i dal do sprawdzenia bo moze tu tkwi przyczyna ze któryś ma upaloną końcówkę i leje na tłok i stąd ta nierówna praca moim zdaniem na początek to warto sprawdzić....

Kapussta23 - Sob Wrz 24, 2011 13:01

No i moje obawy się sprawdziły.Uszkodzona szklanka na pierwszym cylindrze :cry: .Zawór zamknął kanał wydechowy i spaliny walił w dolot.Dziś biorę się za składanie.Mam tylko nadzieje ze przez to ciśnienie nie wywaliło mi uszczelki pod głowicą.Wieczorem dam znać co i jak.