|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R200 1,8] przy wałkach konieczna wymiana uszczelki pod głow
Kozik - Wto Paź 11, 2011 18:55 Temat postu: [R200 1,8] przy wałkach konieczna wymiana uszczelki pod głow Witam
Mam pytanie bo chciałbym uszczelnić silnik na łączeniu głowicy gdzie są wałki, czy dobierając się do tego miejsca będę zmuszony odkręcić słynne śruby głowicy tak że trzeba będzie wymienić uszczelkę pod głowicą?
Z góry dzięki za odpowiedź.
boo12 - Wto Paź 11, 2011 19:39
troszke to nieprecyzyjne ale jesli chodzi ci o górną czesc silnika tj pokrywe zaworów to mozesz wyciagac to nie są sróby od głowicy tylko nie baw sie w sylikony bo nic nie da kup uszczelke pod pokrywe zaworów
ADI-mistrzu - Wto Paź 11, 2011 19:45
Wydaje mi się że koledze chodzi o to że cieknie mu między rozpołowieniem głowicy.
Kozik - Wto Paź 11, 2011 20:01
ADI-mistrzu napisał/a: | Wydaje mi się że koledze chodzi o to że cieknie mu między rozpołowieniem głowicy. |
to samo jakbym chciał wałki wymienić - do tego momentu
flapjck1 - Wto Paź 11, 2011 20:09
glowicy nie odkrecasz
ale! masz rave? jak tak to zerknij ja wymieniac walki w silniku vvc, generalnie sprowadza sie to do tego zebys nie odkrecal calkowicie mlynkow - poskladanie walka ssacego i mlynkow z "popychaczem" to niezla mordega
odkrecaj tylko dolne sruby na mlynkach, wtedy polowke glowicy podnosisz z walkiem ssacym i mlynkami
skladasz na loctite do powierzchni plaskich ( zadne silikony ), tylko i wylacznie, duzo tego nie idzie, wiec mala tubeczka styknie ale i tak gruba kase bedziesz musial za to wypluc
Kozik - Sro Paź 12, 2011 09:38
flapjck1, dzięki
[ Dodano: Sro Paź 12, 2011 10:38 ]
flapjck1 napisał/a: | skladasz na loctite do powierzchni plaskich ( zadne silikony ) |
a jaki konkretnie?
flapjck1 - Sro Paź 12, 2011 11:47
od loctite np 518/574/5208/5205
chyba tez hylomar gasket2000 ( niby mam taki ale skladalem glowice na loctite ) na pewno na hylomara wkleja sie tuleje cylindrowe
podobno jeszcze elring afd200
wg fabryki preparat mial numer "gug 705963gm"
wazne jest zeby bylo to klej anaerobowy
na obrazku schemat nakladania
Kozik - Pią Paź 14, 2011 07:12
flapjck1, przez przypadek jak składałem to przedwczoraj udało się złożyć lepiej niż było hehe, pierwszy strach minął, pojechałem na hamownię i okazało się że auto lepiej się zbiera i przy niższych obrotach jest max moment obrotowy, wykres się wygładził nieco a 145KM i 166Nm to dobry wynik wcześniej było około 1-2KM mniej i 2Nm mniej,
wiem że to błąd pomiaru itp ale mi wyniki na tej hamowni wychodzą pokrywające się za każdym razem (w innych dniach) jeśli nie ma żadnych modów
[ Dodano: Pią Paź 14, 2011 08:01 ]
niestety nie wykorzystam wiedzy jaką uzyskałem wczoraj bo jest lepiej złożone niż było a ustawiałem na suwmiarkę
[ Dodano: Pią Paź 14, 2011 08:09 ]
test 1 i 2 są na nowo ustawionym VVC test 4 jest przed ustawianiem, widać że 1 i 2 się praktycznie pokrywają a w 4 jest słabszy moment obrotowy w całym zakresie obrotów
[ Dodano: Pią Paź 14, 2011 08:12 ]
pomiary były robione oczywiście po konkretnym rozgrzaniu rolek (3 razy do 220km/h i 3km przy 100km/h)
pgrad - Pią Paź 14, 2011 16:49
Muszę u siebie też uszczelnić silnik w tym samym miejscu. Dużo było z tym roboty? Bo mech chce 600zł i się zastanawiam czy samemu tego nie zrobić.
Kozik - Pią Paź 14, 2011 17:09
jeśli chodzi o czas to w tym momencie myślę że samo uszczelnienie na łączeniu wałków zajęło by mi mniej niż 2h, ja zmieniałem też uszczelniacz na wale co mnie bardziej interesowało, bo na łączeniu wałków tylko trochę się pociło
|
|