|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R25]Problem z wycieraczkami
maciek73 - Sob Paź 22, 2011 12:50 Temat postu: [R25]Problem z wycieraczkami Mam problem z wycieraczkami przy R25. Mianowicie... wczoraj wieczorem uruchomiłem wycieraczki, coś stuknęło i przestały działać. Silniczek pracuje jednak nie wiem jak dostać się do samego mechanizmu wycieraczek. Prosze o podpowiedź.
tronsek - Sob Paź 22, 2011 13:03
maciek73 napisał/a: | jak dostać się do samego mechanizmu wycieraczek. | Trzeba zdemontować podszybie. Silniczek masz w komorze silnika i najprawdopodobniej w silniczku pękło kółko zębate. Zobacz ten temat: http://forum.roverki.eu/v...zek+wycieraczek
azor77 - Sob Paź 22, 2011 16:09
maciek73 napisał/a: | Mianowicie... wczoraj wieczorem uruchomiłem wycieraczki, coś stuknęło i przestały działać. Silniczek pracuje jednak nie wiem jak dostać się do samego mechanizmu wycieraczek |
E tam, zapewne spadło cięgno mechanizmu wycieraczek z silniczka. Żeby się do tego dostać musisz zdjąć podszybie i zobaczysz cały mechanizm
maryba - Sob Paź 22, 2011 18:09
azor77 napisał/a: | maciek73 napisał/a: | Mianowicie... wczoraj wieczorem uruchomiłem wycieraczki, coś stuknęło i przestały działać. Silniczek pracuje jednak nie wiem jak dostać się do samego mechanizmu wycieraczek |
E tam, zapewne spadło cięgno mechanizmu wycieraczek z silniczka. Żeby się do tego dostać musisz zdjąć podszybie i zobaczysz cały mechanizm |
TRUE , TRUE .. jeżdziłęm pół roku ze zdjętym podszybiem zanim kupiłem cięgna do R200
Spada jabłko i będzie juz spadać - musisz wymienić ramiona - a niestety od angola nie pasują - zdejmi podszybie i spokojnie szukaj wersji EURO - jak ci spadnie to szybkim ruchem ręki możesz założyc - Moja żona po krótki przeszkoleniu raz sama założyła
Chester - Sob Paź 22, 2011 19:05
nie trzeba nic wymieniać wystarczy wiertarka, wiertło fi 4,2, śrubka fi 4 i nakrętki 2szt, podkładki 2szt.
Wyciągamy silnik, cięgno od wycieraczek składamy do kupy na wierzchu wiercimy na wylot otwór delikatnie powiększamy otwór w cięgnie i składamy wszystko w aucie, następnie śrubka podkładki i nakrętki dobrze wykonać kontrę założyć podszybie i cieszyć się z dobrze wykonanej pracy.
U mnie taki patent przejechał już ponad 15kkm
azor77 - Sob Paź 22, 2011 19:14
Chester, dokładnie tak zrobiłem w mojej byłej 214-tce i ten patent się sprawdza. Koszty niewielkie, tylko trzeba mieć zdolności manualne
maryba - Sob Paź 22, 2011 19:16
azor77 napisał/a: | Chester, dokładnie tak zrobiłem w mojej byłej 214-tce i ten patent się sprawdza. Koszty niewielkie, tylko trzeba mieć zdolności manualne |
i wczesnie przed zakupem trafić na taki post ....:)
maciek73 - Wto Paź 25, 2011 18:48
Dziękuję za pomoc. Niestety nie zdążyłem jeszcze zdemontować podszybia ale może uda mi sie poradzić z tym problemem.
---------------------------------------------------------------------------------
No i po problemie (mam nadzieję ) Wypadła gałka cięgna. Przewierciłem, założyłem śrubkę i dział. Dzięki jeszcze raz za podpowiedź.
|
|