|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R200] Problem z obrotami
amarant89 - Sob Paź 22, 2011 18:22 Temat postu: [R200] Problem z obrotami Witam, mam nietypowy problem z obrotami, po zmianie biegu, albo gdy lekko przygazuje i odpuszcze pedał, to obroty spadają najpierw na około 500rpm i dopiero później wskazówka wraca na swoje prawidłowe położenie 900rpm czy to normalne? Jeśli nie to jak to wyregulować?
colin1983 - Sob Paź 22, 2011 21:33
Kiedy się tak dzieje ? na zimnym czy ciepłym silniku?
marhew - Sob Paź 22, 2011 21:53
Generalnie mam ten sam problem co kolega i u mnie wystepuje on na zimnym silniku, ponieważ nie podnosi mi obrotów na ssaniu, po zagrzaniu wszystko jest w porządku.
amarant89 - Nie Paź 23, 2011 02:23
Dzieje się tak na ciepłym silniku, jak odpuszcze gaz powyżej 3000rpm jest ok obroty schodzą normalnie do 900rpm, nawet jak przygazuje na biegu jałowym poniżej 3000rpm i odpuszcze to obroty spadną do około 500rpm i po chwili powrócą do 900rpm.
leszczu - Nie Paź 23, 2011 13:08
Miałem tak kiedyś po wymianie przepustnicy na większą od Poldka, naprawiło się jak dobrze "przedmuchałem" roverka
Zlotowa - Nie Paź 23, 2011 13:42
Na początek proponuje ustawić przepustnice..na zapłonie 5x gaz do dechy..Może pomoże
amarant89 - Nie Paź 23, 2011 14:43
5x gaz do dechy i dalej nic, przepustnice mam oryginalną nie od poldka.
colin1983 - Nie Paź 23, 2011 14:53
amarant89 napisał/a: | 5x gaz do dechy i dalej nic, przepustnice mam oryginalną nie od poldka. | w takim wypadku pozostaje przeczyścić silniczek krokowy
kangaroo69 - Nie Paź 23, 2011 15:25
A jaką masz przepustnice, metalową czy plastikową? u mnie się tak porobiło jak krokowca popsułem Próbowałem ustawić to na przepustnicy ale jak sie ją bardziej otworzy to na gorącym silniku obroty są za wysokie
amarant89 - Nie Paź 23, 2011 16:19
Przepustnice mam oryginalną plastikową, krokowce już podmieniałem i dalej to samo. Zaczęło się tak dziać, jak miałem za wysokie obroty, na biegu jałowym kupiłem krokowca i potencjometr przepustnicy , wymieniłem i dalej to samo.Następnie wyczytałem na forum że może to być wina złej oporności na potencjometrze, zmierzyłem i faktycznie miałem na zamkniętej przepustnicy ponad 700 omów, to wyregulowałem do podanej na forum 595 omów.Obroty trzyma teraz książkowo 900rpm ale jest ten problem wyżej opisany przy zmianie biegów, albo na biegu jałowym jak lekko przygazuje.
colin1983 - Nie Paź 23, 2011 16:25
Spróbuj podciągnąć linkę na regulacji przy przepustnicy tak ze 2 obroty, ja tak zrobiłem i falowanie obrotów ustąpiło
amarant89 - Nie Paź 23, 2011 16:32
Spróbuje, tylko którą śrubą się to reguluje?
colin1983 - Nie Paź 23, 2011 16:40
tą z gwintem przez którą przechodzi linka zaraz koło przepustnicy, wysuń ją delikatnie z uchwytu i przekręć chyba w prawo o 2 obroty
|
|