Zobacz temat - [620ti] Pompa paliwa... - powinno być słychać działanie ??
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [620ti] Pompa paliwa... - powinno być słychać działanie ??

Marshall7 - Wto Lis 08, 2011 09:04
Temat postu: [620ti] Pompa paliwa... - powinno być słychać działanie ??
Jak w temacie - proste pytanie.
Cieżko mi samochód odpala na zimnym silniku. Gdy przekręcę kluczyk nie słysze pompy paliwa. Czy u Was ją słychać ?? ??


Przy okazji - gdzie znajdę czujnik położenia wału ?? ?? Może coś z nim jest też nietak..

Marrkus - Wto Lis 08, 2011 21:29

Słychać. Po przekręceniu pompuje do momentu gdy na listwie pojawi się ciśnienie i się wyłącza - brzmi to jak taki pisk wysokiej częstotliwości

Może jest u ciebie problem z czujnikiem ciśnienia paliwa?

Czujnik położenia wału masz z tyłu sinika na tej płycie która jest pomiędzy silnikiem a skrzynią biegów tak mniej więcej z drugiej strony rozrusznika

Marshall7 - Sro Lis 09, 2011 11:26

A czujnik ciśnienia paliwa ?? ?? :)
Dochodze do wniosku, że cale te jaja z szarpaniem, nie odpalaniem na benzynie itd są spowodowane paliwem.

[ Dodano: Sro Lis 09, 2011 11:26 ]
Czujnik położenia jest na miejscu - sprawdziłem. Luźny raczej nie jest więc raczej jest ok. Kolejna rzecz wykluczona. Czyli wszystko składa się ku tej pompie.
Gdy przekręcę kluczyk słychać z tyłu lekkie puknięcie. Coś tam się niby odzywa ale nie zawsze i na pewno nie jest to dźwięk taki jak zazwyczaj w każdym innym samochodzie gdy włącza się pompa.

Tak samo dziwnie nieraz słychać krokowty z przodu podczas przekręcenia kluczyka :) To normalne ?? ?
(bez adaptacji). Tak czy siak to akurat raczej nie przeszkadza.

Żeby sprawdzić/wymienić pompę to ponoć bak trzeba ściągać. Orientuje się ktoś czy ta pompa też z Accorda pasuje? Bądź czegoś innego?

Marrkus - Sro Lis 09, 2011 21:36

A czujnik ciśnienia paliwa jest zamocowany na listwie paliwowej tak mniej więcej na środku kolektora dolotowego zaraz pod taką złączką z której jest wyprowadzone "zasilane" do serwa hamulców

Co do pompki to pogadaj z kol. dobryziom - on wymieniał u siebie w R220coupe, chyba na walbro. Oryginalny może być ciężko osiągalna nr OEM WFX100800

Tu zamiennik - z tego co widać to chyba w wszystkich roverach turbo siedziała taka sama (chodź epc temu przeczy):
http://www.iparts.pl/czes...002912B1-0.html

matejko89 - Sro Lut 01, 2012 11:58

A co jeśli pompuje i wyłącza sie a na listwie wtryskowej sucho ?
Marrkus - Sro Lut 01, 2012 20:59

filtr?