|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 600, Honda Accord - [R620 SDi] ciśnienie sprężania na tłokach
kotulsky - Sro Lis 09, 2011 20:41 Temat postu: [R620 SDi] ciśnienie sprężania na tłokach witam.mam pytanko...jakiej wartości prawidłowe ciśnienie powinno być na tłokach,by silniczek dobrze pracował bo mam problem z odpalaniem a wszystko co możliwe już przerobiłem bezskutecznie
kruszan - Sro Lis 09, 2011 21:42
około 29/30 bar powinien mieć nowy silnik, w zależności od przebiegu i wyeksploatowania będzie pewniej kapkę mniej
Balas87 - Sro Lis 09, 2011 22:02
Czyli co przerobiłeś ?
kotulsky - Czw Lis 10, 2011 20:08
nowe świece,sprawdzenie napięcia na świecach,filtr paliwa nowy,zaworek powrotny miedzy filtrem a pompa paliwa.nowy rozrzad i ustawienie opużnienia wtrysku paliwa.akumulator nowy,przewody i wtyczki wszystko sprawne...pozostało ciśnienie na cylindrach i sprawdzenie samych wtrysków więc dlatego pytanie: jakie poprawne musi być ciśnienie na cylindrach a jakie już zapowiadajace remont silnika
kruszan - Czw Lis 10, 2011 20:11
kotulsky napisał/a: | zaworek powrotny miedzy filtrem a pompa paliwa |
ten zaworek ma być pomiędzy ścianą grodziową a filtrem, nie pomiędzy filtrem a pompą ! popełniłem ten sam błąd, dopiero potem mnie oświecili
kotulsky - Czw Lis 10, 2011 20:22
teraz zwatpiłem jak ja go zakladałem ale jaka to róznica?? bo odpala cięzko tylko gdy jest zimny aciepły już gites
Remigiusz - Czw Lis 10, 2011 20:45
#Ja bym się z katem pobawił jeszcze
kotulsky - Czw Lis 10, 2011 21:10
szkoda że samemu niemozna tylko zawsze pod kompadoktorkowi i trza płacić
kruszan - Czw Lis 10, 2011 22:24
kotulsky napisał/a: | teraz zwatpiłem jak ja go zakladałem ale jaka to róznica?? bo odpala cięzko tylko gdy jest zimny aciepły już gites |
jest różnica bo pompa do rozruchu potrzebuje paliwa z węża i filtra, jeśli zawór jest za filtrem (miedzy nim a ścianą grodziową) to zatrzyma paliwo w filtrze, i auto odpali normalnie (oczywiście jeśli jest to wina zasilania pompy, a nie np uchodzenia paliwa powrotem) a jeśli masz zawór przed filtrem (między nim a pompą) to zawór zatrzyma tylko minimalna ilość paliwa a reszta spłynie do baku...
miałem to samo, dopiero po zmianie była różnica
ps. zamontuj zbrojone węże igielitowe zamiast gumiaków, będziesz widział czy paliwo nie dochodzi do pompy, czy może ucieka powrotem itd... bo to różnie bywa
Balas87 - Pią Lis 11, 2011 00:02
hmmm a sprawdz czujnik temperatury ecu
kotulsky - Sob Lis 12, 2011 21:14
a co to jest i gdzie ten czujnik temperatury ecu
Balas87 - Sob Lis 12, 2011 21:44
czujnik który ustala dawkę paliwa wraz ze wzrostem temperatury zmniejsza on ilość paliwa może u ciebie jest na starcie za mała dawka paliwa i dlatego masz trudność z odpaleniem auta, jest on koło pierwszego wtrysku dwu pinow yczujnik
Remigiusz - Sob Lis 12, 2011 21:48
Balas87, To jest czujnik (2-Pin) temp cięży dla ECU Drugi czujnik (1-Pin) w tym samym miejscu tylko od dołu kolanka jest czujnik temp na deskę rozdzielcza.
A czujnik temp paliwa jest w pompie wtryskowej
Balas87 - Sob Lis 12, 2011 21:50
no tak faktycznie mój błąd (( przepraszam:((((
kotulsky - Nie Lis 13, 2011 11:54
rozumiem.a wy co robiliście w swoich autach by dobrze paliło jak jest zimne?? chybaże niemieliście z tym problemów
rami1000 - Nie Lis 13, 2011 12:15
a podstawowe pytanie sprawdzałeś błędy silnika? Rozrusznik dobrze kręci? Kąt na upartego możesz zaznaczyć gdzie był przyśpieszyć zobaczyć czy pomoże jak nie można wrócić do poprzedniego ustawienia.
kotulsky - Wto Lis 15, 2011 21:00
rozrusznik dobrze kreci.błędy silnika?? check sie niezapala więc raczej git ale głowy niedam obciać ... a jak samemu przestawić kat wtr??
szoso - Sro Lis 16, 2011 07:50
kotulsky napisał/a: | błędy silnika?? check sie niezapala więc raczej git |
kiedy wy się nauczycie że błędy mogą być i check nie będzie się zapalał
kotulsky - Sro Lis 16, 2011 21:17
qrde wypika mi te błędy a ja niemoge zaskoczyć co jest co...zliczyć tego niepotrafię i zebrać do kupy
Remigiusz - Sro Lis 16, 2011 21:31
kotulsky, Nagraj filmik to tobie pomożemy
kotulsky - Nie Lis 27, 2011 17:01
jak wrzucić filmik z wybłyskanymi problemami??
szoso - Nie Lis 27, 2011 17:28
ło matko, wrzucasz na youtube a link tutaj
kotulsky - Nie Lis 27, 2011 17:30
dobrze nagram ale dopiero wrzuce w niedziele i bede czekał na werdykt
[ Dodano: Nie Lis 27, 2011 17:09 ]
boshe jak wrzucić filmik z nagranymi błyskami checka??
[ Dodano: Nie Lis 27, 2011 17:14 ]
filmik jak dlamnie totalnie niezrozumiały więc pomóżcie
[ Dodano: Nie Lis 27, 2011 17:26 ]
http://wrzucacz.pl/file/4331322411147/Film0002.mp4
[ Dodano: Nie Lis 27, 2011 17:30 ]
udało mi sie wrzucić nagranie jest w formacie mp4 więc śmiało można obejrzeć np przez all player.czekam na werdykt panowie
kotulsky - Nie Lis 27, 2011 17:33
szoso zuć okiem na to
http://wrzucacz.pl/file/4331322411147/Film0002.mp4
i co te błyski oznaczaja bo ja tego niekumam
szoso - Nie Lis 27, 2011 17:37
pobrałem ten twój filmik ale nie chodzi u mnie
kotulsky - Nie Lis 27, 2011 17:51
przez all playera otwórz bo winamp niedaje rady i daj znak
encor - Nie Lis 27, 2011 18:48
Masz tylko jeden błąd o numerze 72 co zgodnie z tabelą oznacza: "Czujnik temperatury zasysanego powietrza (IAT) - wysokie napięcie np. Zwarcie do zasilania, przerwa w obwodzie,uszkodzenie IAT, uszkodzenie ECM"
kotulsky - Nie Lis 27, 2011 19:40
czyli ...?? bo nadal nierozumiem co jest nie tak
szoso - Nie Lis 27, 2011 20:39
ten czujnik jest wkręcony w kolektor dolotowy, spróbuj go przeczyścić bo na nim zbiera się sadza, spryskaj też kostkę od tego czujnika, skasuj błąd
jeśli dalej będzie w pamięci to czujnik do wymiany
stojąc przed maską, czujnik jest z lewej strony w kolektorze dolotowym
empe - Nie Lis 27, 2011 20:41
Czyli, że czujnik który podaje do komputera temperaturę powietrza w dolocie daje złe odczyty
Znajduje się na górze silnika w kolektorze dolotowym.
Pewnie znowu chodzi o przewody albo wtyczkę
Remigiusz - Pon Lis 28, 2011 16:57
Kod błędów jest 72 Czujnik IAT
bazyl1218 - Sob Gru 03, 2011 10:58
Kruszan, jaka jest średnica tego zaworka 6 czy 8 ?
kruszan - Sob Gru 03, 2011 11:33
bazyl1218, na zasilaniu 8mm, na powrót załóż 6mm
bazyl1218 - Sob Gru 03, 2011 13:20
Dzięki Kruszan.
kruszan - Sob Gru 03, 2011 13:37
bazyl1218 napisał/a: | Dzięki Kruszan. |
kotulsky - Nie Gru 04, 2011 11:49
czy uszkodzony lub powiedzmy zabrudzony,niełaczacy czujnik IaT może być odpowiedzialny za ciężkie odpalanie dieselka??
|
|