|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 600, Honda Accord - [Honda Accord] Problem z odpaleniem
maciej1 - Czw Lis 17, 2011 07:46 Temat postu: [Honda Accord] Problem z odpaleniem Witam
Założyłem tak jak jest o tym na forum zaworek zwrotny paliwa tuż przed gruszką i filtrem paliwa ale mam wrażenie, że paliwo i tak gdzieś mi sie cofa. Jest potrzeba założenia jeszcze gdzies dodatkowego zaworka?
szoso - Czw Lis 17, 2011 20:47
paliwo może schodzić z pompy powrotem, tam można dać zaworek zwrotny zaraz za pompą
maciej1 - Czw Lis 17, 2011 20:52
Ok. A dokładnie w którym to miejscu? Może jakieś foto?
szoso - Czw Lis 17, 2011 20:54
tak jest u mnie
maciej1 - Pią Lis 18, 2011 15:07
Dziękuje i pozdrawiam
[ Dodano: Pią Lis 18, 2011 15:07 ]
Zaworek ten może byc 6mm czy koniecznie 8mm?
kruszan - Pią Lis 18, 2011 15:13
Trójnik jest na stałe przy pompie, to jest wąż powrotowy, więc 6mm zawór. Aczkolwiek nie trzeba go montować bo to i tak nic nie da jak masz gdzieś na pompie nieszczelność. Przerabiałem to na przezroczystych wężach...
szoso - Pią Lis 18, 2011 15:21
jak nic nie da?
jak paliwo schodzi powrotem i nie trzyma zawór w pompie to zaworek jest wskazany
kruszan - Pią Lis 18, 2011 15:34
jak pompa jest szczelna (czasami nie ma wycieku a będzie zasysać powietrze - mi się wyciek ukazał dopiero po długim czasie z pod uszczelki) to powrotem nie zejdzie paliwo - nie opróżni się pompa, przerabiałem to na wężach przezroczystych.
Dopiero jak pompa była 100% pewna to wąż powrotowy był pełen, mino, że nie mam na nim zaworka. A jak pompę wcześniej podsysało to w węży od trójka do zaworka było pusto, a potem za zaworkiem już pełno bo zawór się zamyka - nic na niego nie nastaje (paliwo).
zamontować nie zaszkodzi, sam w akcie desperacji to robiłem, bo wszystkiego się chwytałem, okazało się co innego, obecnie nie mam.
maciej1 - Pią Lis 18, 2011 17:20
".......nie trzyma zawór w pompie to zaworek jest wskazany"
Jaki to zaworek? Da rade go wymienic?
szoso - Sob Lis 19, 2011 08:03
w kółku zaznaczyłem ten zaworek wyżej, cena cię powali bo ponad 200zł kosztuje i trzeba mieć pewność że to jego wina by nie wywalić kasy w błoto
maciej1 - Sob Lis 19, 2011 08:08
Aha czyli zaworek jest w tym trójniku, tak? Da rade w jakiś łatwy sposób wymienic ten zaworek - trójnik?
kruszan - Sob Lis 19, 2011 08:34
maciej1 napisał/a: | Aha czyli zaworek jest w tym trójniku, tak? Da rade w jakiś łatwy sposób wymienic ten zaworek - trójnik? |
odkręca się go z zewnątrz, potem wypadało by dać nowe podkładki miedziane - albo ogrzać je palnikiem i dopiero wtedy założyć, chyba że posmarujesz czymś - (mówi co by wypadało). Po co wymieniać trójnik, już lepiej zawór wstaw na ten powrót i już.
maciej1 - Nie Lis 20, 2011 10:29
Witam ponownie
Koledzy i koleżanki: odpowietrzyc lepiej jest śrubką na filtrze paliwa czy tym elementem zaznaczonym na jasno na zdjeciu? Czy to w ogóle jest odpowietrzenie?
kruszan - Nie Lis 20, 2011 11:17
tak śrubeczka na klucz 7 to odpowietrznik, najpierw odpowietrz filtr paliwa, jeśli on jest odpowietrzony to potem na pompie
maciej1 - Nie Lis 20, 2011 11:31
Na filtrze odpowietrzenie gruszką a tu na pompie? "Kręcąc" silnikiem? Czy tak?
kruszan - Nie Lis 20, 2011 11:45
luzujesz odpowietrznik i gruszkujesz
maciej1 - Nie Lis 20, 2011 11:54
Punkcik poleciał. Dziekuje za zainteresowanie
kruszan - Nie Lis 20, 2011 15:12
Napisz lepiej jak tam efekty
poprawiło się cosik?
maciej1 - Pon Lis 21, 2011 13:38
Dobra. Jutro działam. Jasna sprawa, że dam znac co i jak.
[ Dodano: Pon Lis 21, 2011 13:38 ]
A więc: po zainstalowaniu tegoż zaworka, przy obecnych plusowych temperaturach autko pali tak jak do tej pory, zapłon, świece grzeją i pyk odpala jak benzyniak. Zacząłem sie bawic tym tematem jak były te przymrozki wtedy odpalania trwało ok. 2 sekund dłużej. No zobaczymy co to pomoże
Ale dziękuje wszystkim za pomoc
|
|