Zobacz temat - [Honda Accord] Problem z odpaleniem
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [Honda Accord] Problem z odpaleniem

maciej1 - Czw Lis 17, 2011 07:46
Temat postu: [Honda Accord] Problem z odpaleniem
Witam
Założyłem tak jak jest o tym na forum zaworek zwrotny paliwa tuż przed gruszką i filtrem paliwa ale mam wrażenie, że paliwo i tak gdzieś mi sie cofa. Jest potrzeba założenia jeszcze gdzies dodatkowego zaworka?

szoso - Czw Lis 17, 2011 20:47

paliwo może schodzić z pompy powrotem, tam można dać zaworek zwrotny zaraz za pompą
maciej1 - Czw Lis 17, 2011 20:52

Ok. A dokładnie w którym to miejscu? Może jakieś foto?
szoso - Czw Lis 17, 2011 20:54

tak jest u mnie
maciej1 - Pią Lis 18, 2011 15:07

Dziękuje i pozdrawiam



[ Dodano: Pią Lis 18, 2011 15:07 ]
Zaworek ten może byc 6mm czy koniecznie 8mm?

kruszan - Pią Lis 18, 2011 15:13

Trójnik jest na stałe przy pompie, to jest wąż powrotowy, więc 6mm zawór. Aczkolwiek nie trzeba go montować bo to i tak nic nie da jak masz gdzieś na pompie nieszczelność. Przerabiałem to na przezroczystych wężach...
szoso - Pią Lis 18, 2011 15:21

jak nic nie da?
jak paliwo schodzi powrotem i nie trzyma zawór w pompie to zaworek jest wskazany

kruszan - Pią Lis 18, 2011 15:34

jak pompa jest szczelna (czasami nie ma wycieku a będzie zasysać powietrze - mi się wyciek ukazał dopiero po długim czasie z pod uszczelki) to powrotem nie zejdzie paliwo - nie opróżni się pompa, przerabiałem to na wężach przezroczystych.

Dopiero jak pompa była 100% pewna to wąż powrotowy był pełen, mino, że nie mam na nim zaworka. A jak pompę wcześniej podsysało to w węży od trójka do zaworka było pusto, a potem za zaworkiem już pełno bo zawór się zamyka - nic na niego nie nastaje (paliwo).

zamontować nie zaszkodzi, sam w akcie desperacji to robiłem, bo wszystkiego się chwytałem, okazało się co innego, obecnie nie mam.

maciej1 - Pią Lis 18, 2011 17:20

".......nie trzyma zawór w pompie to zaworek jest wskazany"

Jaki to zaworek? Da rade go wymienic?

szoso - Sob Lis 19, 2011 08:03

w kółku zaznaczyłem ten zaworek wyżej, cena cię powali bo ponad 200zł kosztuje i trzeba mieć pewność że to jego wina by nie wywalić kasy w błoto
maciej1 - Sob Lis 19, 2011 08:08

Aha czyli zaworek jest w tym trójniku, tak? Da rade w jakiś łatwy sposób wymienic ten zaworek - trójnik?
kruszan - Sob Lis 19, 2011 08:34

maciej1 napisał/a:
Aha czyli zaworek jest w tym trójniku, tak? Da rade w jakiś łatwy sposób wymienic ten zaworek - trójnik?


odkręca się go z zewnątrz, potem wypadało by dać nowe podkładki miedziane - albo ogrzać je palnikiem i dopiero wtedy założyć, chyba że posmarujesz czymś - (mówi co by wypadało). Po co wymieniać trójnik, już lepiej zawór wstaw na ten powrót i już.

maciej1 - Nie Lis 20, 2011 10:29

Witam ponownie
Koledzy i koleżanki: odpowietrzyc lepiej jest śrubką na filtrze paliwa czy tym elementem zaznaczonym na jasno na zdjeciu? Czy to w ogóle jest odpowietrzenie?

kruszan - Nie Lis 20, 2011 11:17

tak śrubeczka na klucz 7 to odpowietrznik, najpierw odpowietrz filtr paliwa, jeśli on jest odpowietrzony to potem na pompie
maciej1 - Nie Lis 20, 2011 11:31

Na filtrze odpowietrzenie gruszką a tu na pompie? "Kręcąc" silnikiem? Czy tak?
kruszan - Nie Lis 20, 2011 11:45

luzujesz odpowietrznik i gruszkujesz :)
maciej1 - Nie Lis 20, 2011 11:54

Punkcik poleciał. Dziekuje za zainteresowanie
kruszan - Nie Lis 20, 2011 15:12

Napisz lepiej jak tam efekty :)

poprawiło się cosik?

maciej1 - Pon Lis 21, 2011 13:38

Dobra. Jutro działam. Jasna sprawa, że dam znac co i jak.

[ Dodano: Pon Lis 21, 2011 13:38 ]
A więc: po zainstalowaniu tegoż zaworka, przy obecnych plusowych temperaturach autko pali tak jak do tej pory, zapłon, świece grzeją i pyk odpala jak benzyniak. Zacząłem sie bawic tym tematem jak były te przymrozki wtedy odpalania trwało ok. 2 sekund dłużej. No zobaczymy co to pomoże
Ale dziękuje wszystkim za pomoc