Zobacz temat - [R25] wymiana silnika
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Tuning mechaniczny - [R25] wymiana silnika

Sylwek - Pon Gru 05, 2011 05:16
Temat postu: [R25] wymiana silnika
Witam mam pytanie wzglednie wymiany silnika w R25 1.4 103 KM na cos mocniejszego jesli to mozliwe za rozsadna cene. Wiem ze mozna bawic sie w chiuptuningi itp ale wolalbym poprostu wlozyc cos nowszego i naturalnie szybszego. Czy to z nowszego Rovera czy z innego modelu da sie,napewno bedzie trzeba pokombinowac tez ze skrzynia biegow licze sie z tym,takze prosze o info.Dzieki Pozdrawiam
Bocian_s - Pon Gru 05, 2011 09:17

Nie znam się na roverach ale takie 1,8 mechanicznie przekłada się jak drugie 1,4...
Remigiusz - Pon Gru 05, 2011 09:41

Sylwek napisał/a:
chiuptuningi


Raczej nie w 1.4 :roll:

szoso - Pon Gru 05, 2011 09:41

Sylwek napisał/a:
Wiem ze mozna bawic sie w chiuptuningi

nie w twoim silniku
jak chcesz zmienić silnik to bierz z ZR 160

bociannielot - Pon Gru 05, 2011 10:54

Sylwek, jedyne w czym możesz robić chipa z silników z r25 to iDT, choć z tego co widziałem już w sieci to można też całkiem duuuuuże silniki wstawić,np 2,5l v6 :mrgreen: tylko pewnie rzeźby jest co nie miara :sad:
leszczu - Pon Gru 05, 2011 14:37

Sylwek, zobacz tu. :wink:
http://forum.roverki.eu/v...&highlight=swap

Sylwek - Pon Gru 05, 2011 19:25

a z Hond nie pasowalby zaden ? np civic
Firq - Pon Gru 05, 2011 21:27

Tylko ze kolega Sylwek, chce to w rozsądnej cenie zrobić i teraz zależy jaka jest to rozsądna cena bo jak 1000 zł to odpusc sobie :)
Sylwek - Pon Gru 05, 2011 21:33

powiedzmy 3 tys
ADI-mistrzu - Pon Gru 05, 2011 21:38

Sam byś silnik montował czy mechanikowi dasz to do roboty?
Firq - Pon Gru 05, 2011 22:21

Sylwek, R25 w angielskiej wersji masz ??
Markzo - Pon Gru 05, 2011 23:01

z hanki nie pasuje nic, bez ogromnej rzeźby, przekroczy to wartość auta. W miare tanio ma być? kupić angola Vi lub ZR160 przełożyc co trzeba, reszte puścić na części i może wyjdziesz na 0 :)
Sylwek - Wto Gru 06, 2011 04:41

na sam silnik 3 tys na przerobki bedzie tez kasa. ten silnik z zr 160 jest znacznie mocniejszy ?
ADI-mistrzu - Wto Gru 06, 2011 08:39

Sylwek napisał/a:
na sam silnik 3 tys na przerobki bedzie tez kasa. ten silnik z zr 160 jest znacznie mocniejszy ?


http://www.roverki.pl/mg-...techniczne.html
Dane techniczne, zobacz sobie ZR160.

7Tomi - Nie Lut 05, 2012 13:02

Zrób sobie wycieczkę do Łodzi i odwiedź firmę ZASTEC.

Oni na 1.4 GTi wycisnęli 450KM :D oczywiście modyfikacji było masa itp itd...
http://www.zastec.pl/114gti.html

Ale śledziłem temat jak zaczynali i z 1.4 udało im się wycisnąć ok 160KM przy odpowiednim wzmocnieniu silnika.

Włożysz VVC i tak będzie to silnik podatny na uszkodzenia. za te 3 tys to już lepiej zmodyfikować Twój 1.4 pod Turbo i wzmocnić lub założyć 1.8Turbo a nie VVC.

W Zastecu powiedzą Ci przynajmniej co możesz zrobić z tym silnikiem za 3 tys.

Bumelant - Pią Lut 17, 2012 23:38

Za 3 tysiace niestety nic nie zrobisz z tym silnikiem przelomowego - mocno odczuwalnego na drodze. Swapa tez nie zrobisz! Do tego nadwozia idealnie pasuje mocne N/A na bazie 1.8. Musisz miec inna skrzynie jeszce, poloski i mase innych spraw wyjdzie po drodze. W moim przypadku silnik VVC nie zdal egzaminu ale mam fajne dopyciane 1.8 teraz, daje rade i jest bezusterkowe. Wieksza pojemnosc = wieksze mozliwosci. Gdybym pchal sie w turbo to tylko i wylacznie 1.8t z 75 ale tez jedynie gdybym mial kompletnego dawce - tam jest jednak sporo roznic w elektryce. Pozdr!