|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Powitania - MG ZS 180- Witam wszystkich :)
maniaq - Pon Gru 05, 2011 09:50 Temat postu: MG ZS 180- Witam wszystkich :) Jestem czarnym, lub granatowym- jak mowi Zouza, lub szarym jak mowia kwity MG ZS 180 przygarnal mnie z dobroci serca maniak i juz podjal pierwsze proby upiekszenia i ulepszenia mego zywota Wczoraj zaprezentowal mnie na spocie , wiec juz poznalem czesc z was
Witam sie z wami i do zobaczenia Roverki i MG na zlotach i spotach
PS. Jak ten leniwy maniak sie wreszcie sprezy to pewnie doda tu jakies foty, ale narazie uciekl, mowi ze musi popracowac
bociannielot - Pon Gru 05, 2011 10:11
maniaq, Nieźle maniak nieźle , a co z ZR, zostają oba?
Brt - Pon Gru 05, 2011 10:14
nooo gratki
Remigiusz - Pon Gru 05, 2011 10:20
Wstawiaj foty Fuhrpark się ładnie powiększył u ciebie z marki R/MG
dzelo23 - Pon Gru 05, 2011 10:33
No i to się nazywa prawdziwy Maniaq
Powitać
Markzo - Pon Gru 05, 2011 11:24
3 brat bliźniak? zaaacnie
maniaq - Pon Gru 05, 2011 12:25
kilka obiecanych fot na szybko z wczorajszego spota, z reki , z lamapa wbudowana... pogladowka, na sesje przyjdzie keidys czas
[ Dodano: Pon Gru 05, 2011 12:25 ]
Czarny diesel zostal wymieniony na czarny ZS wiec stan liczbowy pozostal staly .
Kilka refleksji po przesiadce, prowadzi sie zupeklnie inaczej, inaczej wybiera dziury, inaczej skreca, promienskretu itp... Wiekszy jest ZS, ale nie przesadnie, nie odnajdywalem sie w 75/ZT tutaj sie przyzwyczaje, bo to taka wielkosc dla mnie w sam raz Nie byl palowany ani przeze mnie, ani przez poprzednia wlascicielke, nie mialem kiedy i jak go dobrze przegonic, bo bylo kilka pierdow pozakupowych do zrobienia - dostal komplet filtrow, olej + kable ze swiecami - w pakiecie powitalnym Auto dokladnie tak jak wyjechalo z fabryki, spinki, znaczki dywaniki... nic nie dlubane , nic nie kombinowane... Srodek baaaaardzo ladny jak na wiek i przbieg - ten oryginalny, dostaklem ksiazki , nawet od radia instrukcje i TUV z maja 2011
Minusy - wydech od hatchbacka wsadzony , wiec koncowka sie chowa pod zderzak - albo bedzie nowa koncowka albo caly wydech od 180 - zalezy od czasu=$ krzyzak i jabluszko od skrzyni do zrobienia bo dzwignia chodzi za luzno, ale biegi dobrze wbijaja sie na lakierze wrzery w kilku miejscach po ptasich kupach o_0 do ogarniecia na wiosne.
Auto 2002 , 2,5 V6 , przebieg 100700 obecnie, jestem drugim wlascicielem
Raptile - Pon Gru 05, 2011 13:08
Uderzasz w lpg ?
maniaq - Pon Gru 05, 2011 13:18
Narazie musze ogarnac kilka pierdow i bede myslal, wyszlo mi w wolnej trasie 7,6 , w korkach mocnych 11,4... ale mysle ze z moimi dojazdami kolo 10 na spokojnie bedzie w trybie psycho to pewnie i 15 - 20 opierdzieli
Zobaczymy co i jak wyjde z kasa po nowym roku/ na wiosne... narazie doprowadzic wsio do porzadku, dopracowac + visy, spr rozrzad itp
Zobaczymy jak ceny benzyny , diesla i LPG beda sie ksztaltowac... narazie mowie nie
Markzo - Pon Gru 05, 2011 16:20
przy sprawnym visie i ogólnej dobrej kondycji motoru przy jeździe bez wariowania w 8-9l się spokojnie zamkniesz BTW masz już zimówki na tych 17tkach? z tyłu szybki w prądzie czy korba? nie wiesz jak bardzo masz przyciemnione tylnie szyby?
jak wrażenia po przesiadce z diesla?
kris-tofer - Pon Gru 05, 2011 16:38
żeby tylko nie przywitał nas za jakiś czas MG ZS 180 Power HGF
Jugol - Pon Gru 05, 2011 16:52
Witamy, witamy i gratki
Pawkaz - Pon Gru 05, 2011 19:59
No, no powiem Ci, ze zaskoczony jestem nie spodziewalem sie ze cos zakupisz
Niech bezawaryjnie jezdzi.
Dobrze ze to MG
A ile zaplaciles jesli mozna spytac ?
maniaq - Pon Gru 05, 2011 23:11
Ogolnie po przesiadce nie moglem go palowac bo byly kable do roboty i chialem powymieniac filtry i oleje stad i spalanie w trasie ponizej 8 bo jechalem jak dieslem , do 4 k rpm :LOL: Po filtrach i pierwszym ABC serwisowym kilka razy go pogonilem zeby spr jak sie wkreca - idzie dobrze, ale z tego co pamietam powinien lepiej, pewnie sprawka visu
Sama jazda benzyna -klekot wyglada tak, ze moment jest w innym zakresie, wiec inaczej sie jezdzi, klekotem sie wyprzedzlao bez redukjci, tym... zobacze bo nie mialem okazji jeszcze polatac jeden minus - boje sie wciskac w korkach po pasach , bo jeszcze nie czuje dlugosci, ZR, to tak ze odwroce sie i wyciagne reke to szybe przetre a tu tak sie nie da
Opon nie mam , szukam felg - najlepiej 15 i opon na zime ktos ma na zbyciu, prosze o info
Szyby elektyrka, szyby przyciemniane fabrycznie, kruszon ma identyczne, nie mam pojecia ile % O_o
Zobaczymy jak ze spalaniem wyjdzie teraz, bo te 11,4 wyszlo po wymianach filtra paliwa i staniu w korkach, wiec nieco ucieklo jak liczyc mamy tak dokladnie. ten tydzien pokaze co i jak ale mysle ze ponizej 10 dam rade sopkojnie dojezdzajac do pracy, bo nie mam gdzie poleciec po drodze tutaj.
Kris, to nie 1.4 ani wentylator tu nie pada, ani pompki sprzegla od zuka , przepraszam BMW nie wkladam
Z zakupem i sprzedaza wyszlo neico na wariata, bo znalazl sie chetny na czarnucha, szkoda mi sie bylo z nim rozstawac, ale skusilem sie na ZS180, bo jak nie teraz to kiedy ?
Ogolnie narazie bardzo zadowolony jestem
mzas - Pon Gru 05, 2011 23:38
To ja Ci jeszcze raz gratuluje autka i życze bezawaryjnej jazdy..
I napisz jak Ci spalanie wyjdzie po dokladnym przetestowaniu i naprawie silniczka VIS .
Jak w mieście zejdziesz do 10 jeżdząc normalnie ,płynnie bez pałowania to będzie to ewenement.
Mi wyszło dzisiaj około 12.6 przy normalnej jeździe ( dużo w korkach jakoś nie stałem ) w Warszawie.
maniaq - Pon Gru 05, 2011 23:51
Tylko wlasnie to jest ta roznica, ze ja w korkach do roboty za bardzo nie stoje dojazd ze wsi do roboty to 12 km i w sumie plynnie, bez szalenstw bo 1 pas w kazda, a spory ruch w obie strony, wiec nawet za wyprzedzanie nie ma sie co brac, bo plynnie wsyzscy zajezdzamy jadac te 70-90
a jak lece do W-wy to najczesciej na wilanow lub do legii, wiec tez tyle co mnie przy gagarina lub bartyckiej przytka, no moze konstancin nieco... ale to nie sa korki jak ostatnio do mariana i po wawie musialem polatac wiec u mnie ciezko mowic o miejskiej jezdzie ale dam znac na lukoil promocje weekendowe paliwo lalem po 5,31 a dziz juz po 5,43 akurat przejezdzalem i skorzystalem ale chyba bedzie tzreba dobrze planowac tankowania , zeby w weekendy tam brac
Markzo - Wto Gru 06, 2011 00:14
Co do felg to pasują od scenica któregoś i od mini stalówki ofkors planujesz jakieś mody?
maniaq - Wto Gru 06, 2011 09:32
masz 15 czy 17 na zime, bo ja bym chetnie 15 przytulil, ale to musze miec je blisko, zeby przymierzyc na zacisk O_o
Narazie odkuc sie musze z $ , bo jeszcze kilka rzeczy do sprawdzenia zrobienia a poza tym jedyny sensowny mod to kompresor, reszta nie warta czasu IMHO. Easton + przerobki kolo 4 k pln .... ale to moze kiedys...
Senn - Pią Mar 09, 2012 07:37
Temat upadł to go trochę ożywię
Sennowy MG ZS 180 też chciałby się przywitać
Jugol - Pią Mar 09, 2012 07:40
Zacnie Senn Bezawaryjności i banana na gębie życzę przez cały okres użytkowania
walkie - Pią Mar 09, 2012 08:19
Senn, długo czekałeś z ujawnieniem się, aż zapomniałam o fakcie zakupu
Jak frajda z jazdy? Podejrzewam, że ogromna. Napisz coś więcej, bo już chwilkę go masz to masz jakieś obserwacje.
pelson91 - Pią Mar 09, 2012 08:22
ale gablota przewieź mnie nią kiedyś jak się na spocie którymś złapiemy
kzrr - Pią Mar 09, 2012 08:23
A to nie jest Tomiego ZS przypadkiem ?
pelson91 - Pią Mar 09, 2012 08:24
To Tomi na LPU jeździł? Czy Senn przerejestrował na LPU?
EDIT: aa, to Senn na LPU hula, przyznaj się, co to za ZS
Markzo - Pią Mar 09, 2012 09:02
zacnie gratki zakupu! tylko co ten przód taki różnokolorowy? daj jakies inne foty, moze to tylko zludzenie
sobrus - Pią Mar 09, 2012 09:27
Fajnie, że przybywa ZS180 w klubie
Przydałoby się jeszcze wiecej ZR160, R600Ti oraz 220 Coupe Turbo.
Aż szkoda patrzeć w jakim stanie te auta czasem są w ogłoszeniach.
Wczoraj w Lublinie widziłem R800 Coupe poliftowy, w ładnym stanie (lecz nie idealnym) - ale nie klubowy
Brt - Pią Mar 09, 2012 14:34
Dobrze to to jeździ ... sam sprawdzałem kiedyś ... gratki Senn
Senn - Pią Mar 09, 2012 20:35
walkie napisał/a: | Senn, długo czekałeś z ujawnieniem się, aż zapomniałam o fakcie zakupu |
kzrr napisał/a: | A to nie jest Tomiego ZS przypadkiem |
Brt napisał/a: | Dobrze to to jeździ ... sam sprawdzałem kiedyś |
A widzicie gdzieś wlepki TomaTeam?
.....
Dobra, nie będę sciemniał. Samochód ogólnie znany. Szkoda że się nie wstrzymaliście z tymi komentami. Wlepki usunąłem w programie graficznym. Myślałem, że będzie ogólna onanizacja że drugi poliftowy 180 się pojawił w klubie
Co do wrażeń - Jak Jugol wspomniał banan jest na gębie. To jest zupełnie inna jazda niż krążownikiem 800. Pomijając fakt, że zawieszenie w 800setce mam troche nadwyrężone to już wiem na czym polega różnica limuzyna vs auto "sportowe" Tym sprzętem się jeździ jak gokartem. Układ kierowniczy jest bardzo precyzyjny. Auto robi to co chce kierowca, bardzo małe przechyły. W połączeniu z dynamiką daje to efekt banana Dźwięk V6 potęguje zjawisko
Na razie jestem w fazie testów spalania. Tragedii nie ma, ale na razie nie ujwaniam wyników bo są za mało miarodajne.
Markzo co do odcieni to na żywo bardzo nie widać różnic, ale mogą być Samochód ma parę mankamentów, ale myślę, że z czasem doprowadzi się go do porządku.
sobrus napisał/a: | Fajnie, że przybywa ZS180 w klubie |
No akurat w tym przypadku stan pozostał ten sam
pelson91 napisał/a: | ale gablota przewieź mnie nią kiedyś jak się na spocie którymś złapiemy |
Pelson prędzej na zlocie bo na spoty jakoś mi nie po drodze. Poza tym Gonia mi zabroniła jeździć po wawie, żeby ZSa nie widzieć
walkie - Pią Mar 09, 2012 21:17
Senn napisał/a: | Dobra, nie będę sciemniał. Samochód ogólnie znany. Szkoda że się nie wstrzymaliście z tymi komentami. Wlepki usunąłem w programie graficznym. |
sorry mam nadzieję, że długo się nie bawiłeś
pelson91 - Pią Mar 09, 2012 22:01
Senn napisał/a: | Pelson prędzej na zlocie bo na spoty jakoś mi nie po drodze. |
Ok, trzymam za słowo
MaReK - Sob Mar 10, 2012 11:27
Gratulacje senn... szkoda, że przez Ciebie Gonia całą noc płakała
Najważniejsze jednak, że auto zostało w Klubie u człowieka, który ma pojęcie i dba o sprzęt
Czyli sprawdzamy się na Zlocie ?
kasjopea - Sob Mar 10, 2012 11:38
Gratulacje .
pelson91 - Sob Mar 10, 2012 13:45
MaReK napisał/a: | Czyli sprawdzamy się na Zlocie ? |
Marecki, Ty po tyłku od Żaby i Stacza w R200 dostajesz to chcesz się z ZS180 łapać? stawiam tysiąc na ZS
Senn - Sob Mar 10, 2012 19:26
pelson91, to nie do końca jest takie proste bo z tego co kojarze to Emdżik jeżdżący 180siątką nie dał rady Mareckiemu i to chyba na dwóch zlotach.
Marek, może to były łzy szczęścia w wydaniu Gonii
pelson91 - Sob Mar 10, 2012 19:34
Senn napisał/a: | Emdżik jeżdżący 180siątką nie dał rady Mareckiemu |
Toż to niemożliwe może Marecki miał wtedy przyrost mocy jakiś czy po prostu drajwer 180tki miał gorsze dni bo to aż niewiarygodne
walkie - Sob Mar 10, 2012 20:16
zapewniam Cię, że driver 180tki był w formie, po jednym przejeździe z nim po torze miałam ochotę go zabić i zwrócić wszystko co zjadłam
Markzo - Sob Mar 10, 2012 23:37
pelson91 napisał/a: | Toż to niemożliwe może Marecki miał wtedy przyrost mocy jakiś czy po prostu drajwer 180tki miał gorsze dni bo to aż niewiarygodne |
http://www.roverki.pl/spr...lot-slesin.html
Coupe 1.6 też dało rade i zsowi i ztkowi na prostej ZS łoi konkretnie, na ciasnym i niezbyt szybki torze moc schodzi na dalszy plan
|
|