Zobacz temat - [220ti coupe inne ti] coś więcej o aucie kosztach i silniku
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Chcę kupić ROVERka - [220ti coupe inne ti] coś więcej o aucie kosztach i silniku

borek88 - Wto Gru 13, 2011 18:57
Temat postu: [220ti coupe inne ti] coś więcej o aucie kosztach i silniku
czy ktoś mi coś doradzi o tym aucie??
przymierzam się do kupna drugiego auta
i po głowie świta cupejka z ti
tylko czy to auto jest drogie w utrzymaniu??
można je porównać do diesla 45/zs??
filtry paski itp silnik (turbo wiadomo ile regeneracja)
jak ceny zawieszenia??
co lubi się psuć??
sprzęgło to samo co diesel
hamulce pewnie nie są droższe jakoś niż w zs 180 zr 160
coś może dopowiecie

druga rzecz to jest to że auto na bank bedzie w gazie
czy to montaż nowej instalacji czy kupno już z...

i teraz jaki gaz (gen) najlepszy do tego silnika??
może ktoś ma w ti blosa z 1 lub 2 generacja
bo jestem ciekaw czy się w tym silniku to sprawdza

póki co jest taki problem ze podaż na alledrogo i na forum żadna
może ktoś wie jakiś przyzwoity egzemplarz 220ti na sprzedaż??

wszystkie opinie na temat silnika ti i auto 200coupe szczególniej 220ti mile widziane
jest na alledrogo dość ładny 220 ale n/a
a jako że oglądam się jeszcze za obiektem sporów w mojej głowie przed zakupem r45
czyli dla mnie niezwykle urokliwe r19 cabrio w silniku 1.8 16v 136KM
najładniejsze cabrio lat 80-90 opierających się na zamkniętej budzie produkcyjnej

tronsek - Wto Gru 13, 2011 19:17

borek88 napisał/a:
jak ceny zawieszenia??
Tył to niemal jak R400/45 a przód ja R200/25.
borek88 napisał/a:
hamulce pewnie nie są droższe jakoś niż w zs 180 zr 160
Hamulce takie jak w większości modeli R400/45 i R200/25. Z przodu tarcze wentylowane 262mm a tył pełne 240mm. Tak więc tańsze niż w ZS 180 czy też ZR 160.
borek88 - Czw Gru 15, 2011 21:45

tronsek napisał/a:
Tył to niemal jak R400/45 a przód ja R200/25.

a seria jest sztywna??

buda pewnie jak każde auto jak nie po dzwonie to sie trzyma

a o silniku ktoś coś powie??

są jakieś typowe usterki modelu?? chodzi o te droższe??

[ Dodano: Czw Gru 15, 2011 21:45 ]
i jak z gazem jeśli chciałbym montować w 2.0ti??
jaki najlepszy dla tego silnika??
ma ktoś 1 lub 2generacje gazu + blos

tronsek - Pią Gru 16, 2011 06:07

borek88 napisał/a:
a seria jest sztywna??
Sztywniejsza niż R400/45
borek88 - Pią Gru 16, 2011 06:21

tronsek napisał/a:
Sztywniejsza niż R400/45

a masz porównanie do zs'a?

tronsek - Pią Gru 16, 2011 07:04

Cytat:
a masz porównanie do zs'a?
Niestety nie :bezradny: Nigdy nie miałem okazji jeździć ZS-em. Markzo powinien wiedzieć, bo z Coupe przesiadł się do ZS'a.
Markzo - Pią Gru 16, 2011 08:29

Coupe jest twarde, przy 17tkach i laczkach 205/40/17 komfortu nie znajdziesz, ale prowadzi się po prostu świetnie :) przy motorze 1,6 jest genialnie wyważona, spokojnie można np na sniegu latac sobie na rekawie z tyłem wyprzedzającym przod a auto i tak wyjdzie z poślizgu ;) ZSem tak nie próbowałem ;) Jednak całościowo lepiej jeździ mi się zs, bo jest stabilniejszy i przy wyższych prędkosciach prowadzi się pewniej.

Co do 2.0Ti to bardzo dobry motor, poszukaj na forum bo wsio o nim było, standardowo leje sie z uszczelki pod kapą zaworową. Gaz to nie problem, ale żadne 1 czy 2 gen na srubke, zaloz porządną sekwencje i bedzie elegancko ;)

Kozik - Sob Gru 17, 2011 09:55

borek88 napisał/a:
jaki najlepszy dla tego silnika??
ma ktoś 1 lub 2generacje gazu + blos


czy te dwa wersy się nie wykluczają? najlepszy gaz>1,2 generacja gazu

najlepszy to z pewnością nie podciśnienie, nie byle jaka sekwencja by się przydała

chyba że chcesz z 200konnego silnika zrobić 150 to wtedy ja się nie wypowiadam

[ Dodano: Sob Gru 17, 2011 09:55 ]
do tego silnika to bym wsadził hanki+gold(lub dwa) do sterowania stag 4 na wężykach ósemkach

bociannielot - Sob Gru 17, 2011 13:36

borek88, w zasadzie zgadzam się z Kozik'iem - po co Ci 200km skoro ze 40 na początku uśpisz gazem II gen?
borek88 - Sob Gru 17, 2011 22:10

dlatego myślałem o blosie ale do T nie nadaje się blos więc zostaje IVgen na dobrych bebechach
dobryziom - Nie Gru 18, 2011 11:14
Temat postu: Re: [220ti coupe inne ti] coś więcej o aucie kosztach i siln
Dużo pytań :)

nie można porównać gdyż trochę cześć jest nieosiągalna lub ceny kosmos brak zamiennika a w używce można szukać rok i nie znieść :) kupno samego auta to najmniejszy koszt chyba ze kupujesz w bdb stanie ale to cena rośnie 2-3 krotnie od tych wystawianych na allegro.

regeneracja turbo zależenie od stanu turbiny oraz firmy której robisz od 800-2000pln
filtry paski zbliżone ceny
zawias z dostępnych rozsądnych opcji to koni sport regulowany około 2,5K
co się lubi psuć? jak w starym samochodzie wszystko :) a tak serio patrząc po przebiegach w których można znaleźć na rynku wtórnym to standardowo skrzynia do regeneracji, turbo, wycieki różnego rodzaju wspomagania woda, olej - pokrywa, miska, sprzęgło itd... plus standardowe drążki,wahacze normalna eksploatacja na naszych dziurawych drogach :)
sprzęgło inne ale tu polecam dobry tani zamiennik National koszt około 500pln wiec pól darmo.
Hamulce seryjne koszta małe jednak jest to pierwszy upgrade który bym zrobił jak są tarcze i klocki do wymiany na zacisk 282 z preludy, ZS180 lub ZR160.

W gazie od razu możemy zakończyć temat... ten silnik nie lubi wysokiej temp. a gazem ja skutecznie podniesiesz więc albo gaz albo fura?

borek88 - Nie Gru 18, 2011 21:19

dobryziom napisał/a:

regeneracja turbo zależenie od stanu turbiny oraz firmy której robisz od 800-2000pln

znam zakład który podstawowy zestaw regeneracji kładzie za 700zl ale wiadomo że różne cuda z turbinka się dzieją jak się nie dba więc wiem że i 2tys mogą być

dobryziom napisał/a:
koni sport regulowany około 2,5K

jak na tą firmę to rozsądna cena

dobryziom napisał/a:
skrzynia do regeneracji,

tego się bardziej boje bo chciałbym mieć sprawnego torsena

dobryziom napisał/a:
wycieki różnego rodzaju wspomagania woda, olej - pokrywa, miska,

jesli tylko standardowe uszczelki to z czasem się zrobi (chyba ze ceny kosmos)
a właśnie w T-seri jest problem z uszczelka pod głowica jak w K

dobryziom napisał/a:
sprzęgło

zrobiłbym od razu spieka

dobryziom napisał/a:
pierwszy upgrade który bym zrobił jak są tarcze i klocki do wymiany na zacisk 282 z preludy, ZS180 lub ZR160.

znam koszty bo kładłem z zs'a 180 do swojego diesla

dobryziom napisał/a:
W gazie od razu możemy zakończyć temat... ten silnik nie lubi wysokiej temp. a gazem ja skutecznie podniesiesz więc albo gaz albo fura?

i to mi bardzo przykro słyszeć;/ bo to ma być auto na co dzień ale nie było by katowane
a gdyby była potrzeba wykorzystania pełnej mocy to przełącznik na benzynę i heja

tronsek - Nie Gru 18, 2011 21:25

borek88 napisał/a:
a właśnie w T-seri jest problem z uszczelka pod głowica jak w K
Nie ma.
dobryziom - Pią Gru 23, 2011 21:08

borek88 napisał/a:

znam zakład który podstawowy zestaw regeneracji kładzie za 700zl ale wiadomo że różne cuda z turbinka się dzieją jak się nie dba więc wiem że i 2tys mogą być


700pln wygląda zwykle tak: piaskowanie muszli, wymiana uszczelniaczy, wyważenie i złożenie. Oczywiscie pod warunkiem ze wirnik jest nietknięty bo inaczej robią się koszta.

borek88 napisał/a:

jak na tą firmę to rozsądna cena


plus sprężyny


borek88 napisał/a:

tego się bardziej boje bo chciałbym mieć sprawnego torsena


no niestety każdy po przebiegu co najmniej 150tys. będzie miał już słaba skrzynie a z mniejszym raczej nie znajdziesz chyba ze ktoś już zdarzył zregenerować.

borek88 napisał/a:

jesli tylko standardowe uszczelki to z czasem się zrobi (chyba ze ceny kosmos)
a właśnie w T-seri jest problem z uszczelka pod głowica jak w K


jeśli pytasz o HGF to nie


borek88 napisał/a:

zrobiłbym od razu spieka


do codziennej jazdy dość uciążliwe ale wszystko jest dla ludzi :)


borek88 napisał/a:

i to mi bardzo przykro słyszeć;/ bo to ma być auto na co dzień ale nie było by katowane
a gdyby była potrzeba wykorzystania pełnej mocy to przełącznik na benzynę i heja


jak nie będzie katowane to po co gaz :) w mieście przy spokojnej jedzie w 10L można się zamknąć chyba ze stoisz w korkach to juz gorzej... to samo trasa 8L tylko ze ja nie szaleje na trasach bo mimo ze jest czym depnąć mi się nie spieszy :)