|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Chcę kupić ROVERka - [220ti coupe inne ti] coś więcej o aucie kosztach i silniku
borek88 - Wto Gru 13, 2011 18:57 Temat postu: [220ti coupe inne ti] coś więcej o aucie kosztach i silniku czy ktoś mi coś doradzi o tym aucie??
przymierzam się do kupna drugiego auta
i po głowie świta cupejka z ti
tylko czy to auto jest drogie w utrzymaniu??
można je porównać do diesla 45/zs??
filtry paski itp silnik (turbo wiadomo ile regeneracja)
jak ceny zawieszenia??
co lubi się psuć??
sprzęgło to samo co diesel
hamulce pewnie nie są droższe jakoś niż w zs 180 zr 160
coś może dopowiecie
druga rzecz to jest to że auto na bank bedzie w gazie
czy to montaż nowej instalacji czy kupno już z...
i teraz jaki gaz (gen) najlepszy do tego silnika??
może ktoś ma w ti blosa z 1 lub 2 generacja
bo jestem ciekaw czy się w tym silniku to sprawdza
póki co jest taki problem ze podaż na alledrogo i na forum żadna
może ktoś wie jakiś przyzwoity egzemplarz 220ti na sprzedaż??
wszystkie opinie na temat silnika ti i auto 200coupe szczególniej 220ti mile widziane
jest na alledrogo dość ładny 220 ale n/a
a jako że oglądam się jeszcze za obiektem sporów w mojej głowie przed zakupem r45
czyli dla mnie niezwykle urokliwe r19 cabrio w silniku 1.8 16v 136KM
najładniejsze cabrio lat 80-90 opierających się na zamkniętej budzie produkcyjnej
tronsek - Wto Gru 13, 2011 19:17
borek88 napisał/a: | jak ceny zawieszenia?? | Tył to niemal jak R400/45 a przód ja R200/25.
borek88 napisał/a: | hamulce pewnie nie są droższe jakoś niż w zs 180 zr 160 | Hamulce takie jak w większości modeli R400/45 i R200/25. Z przodu tarcze wentylowane 262mm a tył pełne 240mm. Tak więc tańsze niż w ZS 180 czy też ZR 160.
borek88 - Czw Gru 15, 2011 21:45
tronsek napisał/a: | Tył to niemal jak R400/45 a przód ja R200/25. |
a seria jest sztywna??
buda pewnie jak każde auto jak nie po dzwonie to sie trzyma
a o silniku ktoś coś powie??
są jakieś typowe usterki modelu?? chodzi o te droższe??
[ Dodano: Czw Gru 15, 2011 21:45 ]
i jak z gazem jeśli chciałbym montować w 2.0ti??
jaki najlepszy dla tego silnika??
ma ktoś 1 lub 2generacje gazu + blos
tronsek - Pią Gru 16, 2011 06:07
borek88 napisał/a: | a seria jest sztywna?? | Sztywniejsza niż R400/45
borek88 - Pią Gru 16, 2011 06:21
tronsek napisał/a: | Sztywniejsza niż R400/45 |
a masz porównanie do zs'a?
tronsek - Pią Gru 16, 2011 07:04
Cytat: | a masz porównanie do zs'a? | Niestety nie Nigdy nie miałem okazji jeździć ZS-em. Markzo powinien wiedzieć, bo z Coupe przesiadł się do ZS'a.
Markzo - Pią Gru 16, 2011 08:29
Coupe jest twarde, przy 17tkach i laczkach 205/40/17 komfortu nie znajdziesz, ale prowadzi się po prostu świetnie przy motorze 1,6 jest genialnie wyważona, spokojnie można np na sniegu latac sobie na rekawie z tyłem wyprzedzającym przod a auto i tak wyjdzie z poślizgu ZSem tak nie próbowałem Jednak całościowo lepiej jeździ mi się zs, bo jest stabilniejszy i przy wyższych prędkosciach prowadzi się pewniej.
Co do 2.0Ti to bardzo dobry motor, poszukaj na forum bo wsio o nim było, standardowo leje sie z uszczelki pod kapą zaworową. Gaz to nie problem, ale żadne 1 czy 2 gen na srubke, zaloz porządną sekwencje i bedzie elegancko
Kozik - Sob Gru 17, 2011 09:55
borek88 napisał/a: | jaki najlepszy dla tego silnika??
ma ktoś 1 lub 2generacje gazu + blos |
czy te dwa wersy się nie wykluczają? najlepszy gaz>1,2 generacja gazu
najlepszy to z pewnością nie podciśnienie, nie byle jaka sekwencja by się przydała
chyba że chcesz z 200konnego silnika zrobić 150 to wtedy ja się nie wypowiadam
[ Dodano: Sob Gru 17, 2011 09:55 ]
do tego silnika to bym wsadził hanki+gold(lub dwa) do sterowania stag 4 na wężykach ósemkach
bociannielot - Sob Gru 17, 2011 13:36
borek88, w zasadzie zgadzam się z Kozik'iem - po co Ci 200km skoro ze 40 na początku uśpisz gazem II gen?
borek88 - Sob Gru 17, 2011 22:10
dlatego myślałem o blosie ale do T nie nadaje się blos więc zostaje IVgen na dobrych bebechach
dobryziom - Nie Gru 18, 2011 11:14 Temat postu: Re: [220ti coupe inne ti] coś więcej o aucie kosztach i siln Dużo pytań
nie można porównać gdyż trochę cześć jest nieosiągalna lub ceny kosmos brak zamiennika a w używce można szukać rok i nie znieść kupno samego auta to najmniejszy koszt chyba ze kupujesz w bdb stanie ale to cena rośnie 2-3 krotnie od tych wystawianych na allegro.
regeneracja turbo zależenie od stanu turbiny oraz firmy której robisz od 800-2000pln
filtry paski zbliżone ceny
zawias z dostępnych rozsądnych opcji to koni sport regulowany około 2,5K
co się lubi psuć? jak w starym samochodzie wszystko a tak serio patrząc po przebiegach w których można znaleźć na rynku wtórnym to standardowo skrzynia do regeneracji, turbo, wycieki różnego rodzaju wspomagania woda, olej - pokrywa, miska, sprzęgło itd... plus standardowe drążki,wahacze normalna eksploatacja na naszych dziurawych drogach
sprzęgło inne ale tu polecam dobry tani zamiennik National koszt około 500pln wiec pól darmo.
Hamulce seryjne koszta małe jednak jest to pierwszy upgrade który bym zrobił jak są tarcze i klocki do wymiany na zacisk 282 z preludy, ZS180 lub ZR160.
W gazie od razu możemy zakończyć temat... ten silnik nie lubi wysokiej temp. a gazem ja skutecznie podniesiesz więc albo gaz albo fura?
borek88 - Nie Gru 18, 2011 21:19
dobryziom napisał/a: |
regeneracja turbo zależenie od stanu turbiny oraz firmy której robisz od 800-2000pln |
znam zakład który podstawowy zestaw regeneracji kładzie za 700zl ale wiadomo że różne cuda z turbinka się dzieją jak się nie dba więc wiem że i 2tys mogą być
dobryziom napisał/a: | koni sport regulowany około 2,5K |
jak na tą firmę to rozsądna cena
dobryziom napisał/a: | skrzynia do regeneracji, |
tego się bardziej boje bo chciałbym mieć sprawnego torsena
dobryziom napisał/a: | wycieki różnego rodzaju wspomagania woda, olej - pokrywa, miska, |
jesli tylko standardowe uszczelki to z czasem się zrobi (chyba ze ceny kosmos)
a właśnie w T-seri jest problem z uszczelka pod głowica jak w K
dobryziom napisał/a: | sprzęgło |
zrobiłbym od razu spieka
dobryziom napisał/a: | pierwszy upgrade który bym zrobił jak są tarcze i klocki do wymiany na zacisk 282 z preludy, ZS180 lub ZR160. |
znam koszty bo kładłem z zs'a 180 do swojego diesla
dobryziom napisał/a: | W gazie od razu możemy zakończyć temat... ten silnik nie lubi wysokiej temp. a gazem ja skutecznie podniesiesz więc albo gaz albo fura? |
i to mi bardzo przykro słyszeć;/ bo to ma być auto na co dzień ale nie było by katowane
a gdyby była potrzeba wykorzystania pełnej mocy to przełącznik na benzynę i heja
tronsek - Nie Gru 18, 2011 21:25
borek88 napisał/a: | a właśnie w T-seri jest problem z uszczelka pod głowica jak w K | Nie ma.
dobryziom - Pią Gru 23, 2011 21:08
borek88 napisał/a: |
znam zakład który podstawowy zestaw regeneracji kładzie za 700zl ale wiadomo że różne cuda z turbinka się dzieją jak się nie dba więc wiem że i 2tys mogą być |
700pln wygląda zwykle tak: piaskowanie muszli, wymiana uszczelniaczy, wyważenie i złożenie. Oczywiscie pod warunkiem ze wirnik jest nietknięty bo inaczej robią się koszta.
borek88 napisał/a: |
jak na tą firmę to rozsądna cena |
plus sprężyny
borek88 napisał/a: |
tego się bardziej boje bo chciałbym mieć sprawnego torsena |
no niestety każdy po przebiegu co najmniej 150tys. będzie miał już słaba skrzynie a z mniejszym raczej nie znajdziesz chyba ze ktoś już zdarzył zregenerować.
borek88 napisał/a: |
jesli tylko standardowe uszczelki to z czasem się zrobi (chyba ze ceny kosmos)
a właśnie w T-seri jest problem z uszczelka pod głowica jak w K |
jeśli pytasz o HGF to nie
borek88 napisał/a: |
zrobiłbym od razu spieka |
do codziennej jazdy dość uciążliwe ale wszystko jest dla ludzi
borek88 napisał/a: |
i to mi bardzo przykro słyszeć;/ bo to ma być auto na co dzień ale nie było by katowane
a gdyby była potrzeba wykorzystania pełnej mocy to przełącznik na benzynę i heja |
jak nie będzie katowane to po co gaz w mieście przy spokojnej jedzie w 10L można się zamknąć chyba ze stoisz w korkach to juz gorzej... to samo trasa 8L tylko ze ja nie szaleje na trasach bo mimo ze jest czym depnąć mi się nie spieszy
|
|