Zobacz temat - [214 si 97] Uszczelka kolektora ssacego??
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [214 si 97] Uszczelka kolektora ssacego??

karol1005 - Pon Sty 02, 2012 15:59
Temat postu: [214 si 97] Uszczelka kolektora ssacego??
Problem polega na tym ze rano nie moge zapalic samochodu i jesli postoi pare godzin ,kreci normalne i tak jakby miałoo łapac ale nie zapali dopiero na popych ,pozniej juz normalnie pali jak jest ciepły,2 sprawa to tak jakby troszke nim szarpało jak dodaje wiecej gazu na pierwszych 3 biegach .praca silnika jest nie równa, w wydechu pokazuje sie woda czy to moze byc uszczelka kolektora ssacego??,
kangaroo69 - Pon Sty 02, 2012 16:48

Kolego z tego co piszesz to masz problem z układem zapłonowym a nie z uszczlką. Ta nie ma wpływu na odpalanie,a przewody wysokiego napięcia i owszem;) zobacz czy nie ganiają się iskry pod maską.
Pozcrawiam:)

karol1005 - Pon Sty 02, 2012 16:55

tak tylko ze od 3 dni od kiedy nie moge rano zapalic w wydechu pojawiło sie wecej wody a słyszałem ze uszczelka na kolektorze czesto siada a pomiedzy wlotem cieczy a wlotem powietrza jest mała odległosc a uszcelka cienitka z gumy

[ Dodano: Pon Sty 02, 2012 16:55 ]
dodam ze jesli jest ciepły silnik to pali od kopa

kangaroo69 - Pon Sty 02, 2012 17:39

karol1005 napisał/a:
tak tylko ze od 3 dni od kiedy nie moge rano zapalic w wydechu pojawiło sie wecej wody

Woda o tej porze roku to standard :wink: zauważyłeś może jakiś duży ubytek płynu ?
karol1005 napisał/a:
pomiedzy wlotem cieczy a wlotem powietrza jest mała odległosc a uszcelka cienitka z gumy

Tak to prawda ale przez kolektor ssący tylko odpowietrzenie z głowicy idzie i nawet gdyby tam ciekło to nie w takich ilościach żeby to szkodziło, nawet możesz tego nie odczuć :neutral:
karol1005 napisał/a:
dodam ze jesli jest ciepły silnik to pali od kopa

Właśnie a uszczelka cieknie cały czas, więc jedno z drugim nie bardzo się wiąże :/ U mnie też dwa razy wymieniałem tą uszczelkę ale tylko dlatego że widziałem nagar z płynu na silniku i ktoś na forum powiedział że płyn spala się i samochód kopci jak przy HGF, no ale tym się nie sugeruj bo nawet nie mogę tego posta znaleść :wink:

karol1005 - Pon Sty 02, 2012 17:53

czyli co musze sprawdzic??

[ Dodano: Pon Sty 02, 2012 17:53 ]
minimalnie płynu ubyło ale to moze pół cm

jrdarus1 - Pon Sty 02, 2012 17:55

Lub być może tak jak dzisiaj u mnie, przewody oraz cewke złapał szron i kaplica trzeba było na pych.
karol1005 - Pon Sty 02, 2012 18:02

tylko ja mam to od 3 dni rano to niema szans jak silnik troszke ostygnie jakies 3-4 godziny to juz ciezej pali ,ale zapali.przy rozgrzanym od strzała.przy dodawaniu gazu przerywa tak do 2 tys obrotów pozniej idzie na 4 i 5 biegu jest ok
Luqasek - Pon Sty 02, 2012 18:06

wygląda na układ zapłonowy, tak jak inni pisali, sprawdź przewody wysokiego napięcia, kopułkę i palec.
leszczu - Pon Sty 02, 2012 19:03

Luqasek napisał/a:
sprawdź przewody wysokiego napięcia, kopułkę i palec.

I świece. :wink:

karol1005 - Wto Sty 03, 2012 16:48

jutro to sprawdze mam nadzieje ze macie racje:))))

[ Dodano: Wto Sty 03, 2012 10:40 ]
dzisiaj rano był u mnie kolega co ma wieksze pojecie odemnie na mechanice i stwierdził ze swiece kable komułka i palec do wymiany jak pisaliscie juz zamówiłem maja byc popoludniu wiec zobaczyymy :)mam nadzieje ze to bedzie to:)

[ Dodano: Wto Sty 03, 2012 16:48 ]
ii wymieniłem dzisiaj swiece kable kopułke i palec ,autko zapaliło i smiga nie dusi go jak wczesniej o wiele silniejszy sie zrobil dziekuje wszystkim za podpowiedzi:)pozdrawiam