|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [214 si]pompa paliwa nie ciagnie a jest ponad 10l>?
sew87 - Pon Sty 09, 2012 12:39 Temat postu: [214 si]pompa paliwa nie ciagnie a jest ponad 10l>? witam otoz mialem wymianiana pompe paliwa na nowa i pewnego razu auto kreci a nie odpala wprawdzie byla kreska na czerwonym polu prawie i pomyslem doleje z banki paliwa 6 l wlalem i odpalilo pojechal na stacje do pelna i weszlo 33 l czyli z 10 l bylo jeszcze ?co moze byc przyczyna jakies ustawienia pompy czy cos ,dodam ze przy starej tak sie nie dzialo nigdy nie mialem zeby auto nie odpalilo
ADI-mistrzu - Pon Sty 09, 2012 12:43
Pewnie za wysoko umieszczona pompa i nie może zassać.
sew87 - Pon Sty 09, 2012 12:44
czyli mechanik jak zle umiescil? lub nie wyregulowal czy cos w tym stylu
ADI-mistrzu - Pon Sty 09, 2012 12:55
Wiesz co, czasem po prostu zamienniki pomp są krótsze i tak wychodzi.
Podobno wlanie z 5l wody pomaga
sew87 - Pon Sty 09, 2012 13:00
he taa ,dzis podjade do niego i sie zapytam no bo bez przesady 10l to nie 1l he a paliwo drogie
Lewis - Pon Sty 09, 2012 14:41
lol wlasnie mam ten sam problem albo wskazowka zle pokazuje albo u mnie tez pompa nie zasysa paliwa a jest nad rezerwa tez mialem wymianiana pompe na zamiennik
rovek - Pon Sty 09, 2012 14:46
Mam to samo, zostaje mi w baku 11-13l, sprawdźcie ciśnienie jakie daje pompa, moja ledwo pompuje.
sew87 - Pon Sty 09, 2012 16:02
no ale wlasnie dlatego mialem pompe wymianiana bo dawala 2,5 bara i nie wazne czy caly bak czy koncowka,teraz na nowej jest 3 bary elegancko ciagni moc i wszystko lecz 10 l zostaje i tyle ,moze zle ja jakos osadzil czy cos
rovek - Wto Sty 10, 2012 09:30
Jest tylko jedno położenie, w jakim można wsadzić pompkę ponieważ jest nierównomierny rozstaw śrub i nie dało by się inaczej bez ucinania śrub.
Problem jest raczej w długości pompki lub osadzeniu baku.
ttrrool - Wto Sty 10, 2012 13:28
Mam coś podobnego w swoim według mnie przyczyną jest ta rureczka na zdjęciu jest umieszczona w innym miejscu a ponieważ kosz umieszczony jest pod kątem w zbiorniku daje to efekt tego że trzeba mieć więcej paliwa.
rovek - Wto Sty 10, 2012 14:06
Przy zmianie nie zauważyłem różnicy ale była. Wcześniej miałem pompke w której obie rurki szły w dół i ona dobrze wyciągała ale niestety się spaliła. Teraz mam taką jaka jest na twoim zdjęciu i nie wyciąga ponad 10l no i już ledwo bije ciśnienie.
Na tej co się spaliła znalazłem numery przy czujniku rezerwy: marval 0975 103 0201 -01
[ Dodano: Wto Sty 10, 2012 14:06 ]
I tym tropem doszedłem, że pompa jest firmy walbro
sew87 - Wto Sty 10, 2012 17:12
u mnie jest pompa firmy energy i jej nie widzialem dostalem tylko stara w prezencie ,ale jestem umowiony na 21 i bedzie patrzyl czego tak sie dzieje
ttrrool - Sro Sty 11, 2012 11:46
Ja mam pompę tej samej firmy.
ADI-mistrzu - Sro Sty 11, 2012 11:54
Ssak oryginalnej pompy jest skierowany ku dołowi więc z 3/5cm można zyskać. Uwzględniając szerokość baku można zyskał ładnych kilka dodatkowych dm³ paliwa.
Trzeba by było zamontować kolanko i przedłużyć je nieco ku dołowi.
sew87 - Pon Sty 16, 2012 19:50
aha takie cos no w piatek go oddaje ma mechnik myslec he,a zastanawia mnie jeszcze po wymianie tej pompy jak i sondy po zalaniu do pelna zrobilem ledwo 170 km i mam juz kreske na polowie baku ?
rovek - Pon Sty 16, 2012 21:32
Nie sugeruj sie wskaźnikiem lecz kilometrami, wskaźnik jest strasznie nieprecyzyjny.
sew87 - Pon Sty 16, 2012 21:36
czyli w zimie okolo 10l trzeba liczyc odcinki 8 km czyli do 500kh smialo jezdzic poki pompa nie zassie 10l z dolu baku, tylko gorzej jak gdzies w miescie stanie i klapa he
|
|