Zobacz temat - [r200] Rover zgasł i nie chce odpalić
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [r200] Rover zgasł i nie chce odpalić

MariuszMM - Czw Lut 23, 2012 19:39
Temat postu: [r200] Rover zgasł i nie chce odpalić
Witam wszystkich

Witam mam problem z odpaleniem mojego rovera 200 1.4 16V 1999r
Po zatankowaniu paliwa na stacji i przejechaniu pewnej odległości rover zaczął się mulic dławić i nie chciał jechać nie miał mocy, silnik zgasł i nie chciał już odpalić . Stanąłem górce wiec odpaliłem z pychu auto odpaliło lecz nie miało mocy dusiło się nie reagowało zbytnio na pedał gazu ( na 100% zatankowałem dobre paliwo sprawdzałem nawet na paragonie) Auto teraz nie chce wcale odpalić rozrusznik kreci iskra jest wymieniłem już czujnik temperatury pompkę paliwa (bo dawała za małe ciśnienie) filtr paliwa sondę lambdę i nowe święcę , nadal nic się nie dzieje. Sprowadzane było ciśnienie na zaworach rozrząd, czujnik położenia walu tez jest ok.. Już nie wiem co mam zrobić ?

Lukasz17i - Czw Lut 23, 2012 20:11

miałem kiedyś problem podobny auto było zamulone i był problem z przepystnica
MariuszMM - Czw Lut 23, 2012 20:18

Przepustnica jest ok działa poprawnie byla czyszczona i jest ok
Lukasz17i - Czw Lut 23, 2012 20:33

rozrusznik kręci??
MariuszMM - Czw Lut 23, 2012 20:35

Tak kręci (napisałem w opisie)
leszczu - Czw Lut 23, 2012 20:36

Podmień cewkę od innego auta. :wink:
MariuszMM - Czw Lut 23, 2012 21:11

dzieki za info jutro pomienie cewke i napisze co i jak
Adrian - Czw Lut 23, 2012 21:21

Paliwo na wtryski jest podawane? Może zapowietrzył się układ po wymianie pompki?
made07 - Pią Lut 24, 2012 11:47

aparat rozruchowy, palec rozdzielacza??
Matyjak - Pią Lut 24, 2012 14:08

Tak jak napisał leszczu, moim zdaniem wina może leżeć po stronie cewki albo kabli...
MariuszMM - Pon Lut 27, 2012 21:02

Cewka ok kable ok paliwo dochodzi , mechanik juz nie wie co sie dzieje auto wiechało na lawete i pojechało do elektryka (mechanicznie jest ok)

[ Dodano: Pon Lut 27, 2012 21:02 ]
Witam auto juz sprawne powodem awarii byl jakis moduł po wymianie auto pali elegancko .

Ale ... nadal mam jeden problem ze skaczącymi obrotami na biegu jałowym mechanik powiedział ze jest to wina przepustnicy (ale ona byla czyszczona i wydaje mi sie ze jest ok) w przepustnice wchodzi taka wiazka z kablami po ich odpieciu i ponownym odpaleniu auto trzyma rowno 900 i jest ok Czym to moze byc spowodowane ?? ?

I mam jeszcze jedno pytanie gdzie w okolicy Otwocka lub Mińska Maz mozna podjechać na komputer (wydaje mi sie ze ma kilka błędów) czy potrzebny jest jakis specjalny ? bo bylem juz u kilku mechaników i ich komputery nie mogły sie połaczyc z moim autem ..

leszczu - Wto Lut 28, 2012 15:09

MariuszMM napisał/a:
Ale ... nadal mam jeden problem ze skaczącymi obrotami na biegu jałowym mechanik powiedział ze jest to wina przepustnicy (ale ona byla czyszczona i wydaje mi sie ze jest ok) w przepustnice wchodzi taka wiazka z kablami po ich odpieciu i ponownym odpaleniu auto trzyma rowno 900 i jest ok Czym to moze byc spowodowane ?? ?

Przeczyść jeszcze silniczek krokowy i wężyk idący od pokrywy zaworów do przepustnicy. :wink: