Zobacz temat - [214] kierownica skręcona w lewo w jeździe na wprost
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [214] kierownica skręcona w lewo w jeździe na wprost

kris2828 - Sob Lut 25, 2012 20:27
Temat postu: [214] kierownica skręcona w lewo w jeździe na wprost
Witam!

gdy jadę na wprost kierownicę muszę mieć trochę przekręconą w lewo prędzej tego nie miałem auta nie ściąga jak to przestawić aby było normalnie proszę o jakieś instrukcje.


problem wystąpił dzisiaj z nie znanych mi przyczyn :-)

EMERYT19 - Sob Lut 25, 2012 20:39

?? normalnie samo sie nie przestwia...albo jakas koncowka drazka poszla albo inne ustrojstwo w ukladzie kierowniczym.....wez zobacz czy oba kola reaguja identycznie na skrecenie...niech ci ktos kreci kierownica a ty patrz:)
Matyjak - Sob Lut 25, 2012 22:57

Dobrze posprawdzaj wszystko dobrze... Znam z autopsji że potrafi się śruba wykręcać... Też miałem tak, że po pewnym czasie żeby jechać prosto musiałem mieć kierownice skręconą lekko w lewą stronę... Mechanik powiedział, że dobrze że do niego przyjechałem bo jakby ta śruba wykręciła się do końca ( a mało brakowało) to miałbym wypadek...
Jago - Sob Lut 25, 2012 23:04

Warto tez sprawdzic cisnienie w kolach czy czasem nie jest tak ze w jedym miejsze niz w drugim;)
kangaroo69 - Nie Lut 26, 2012 08:23

Chodzi wam chłopaki o drązek na ktory nakreca się koncowke? Bo ja tez tak mam tylko byłem po wymianie koncowki na zbierznosci i na alusach 7,5cala bylo dobrze a teraz na stalowych 5,5 ciagnie w lewo :/ przekładałem koła ale nie ma poprawy :/
kris2828 - Nie Lut 26, 2012 12:11

Matyjak napisał/a:
Dobrze posprawdzaj wszystko dobrze... Znam z autopsji że potrafi się śruba wykręcać... Też miałem tak, że po pewnym czasie żeby jechać prosto musiałem mieć kierownice skręconą lekko w lewą stronę... Mechanik powiedział, że dobrze że do niego przyjechałem bo jakby ta śruba wykręciła się do końca ( a mało brakowało) to miałbym wypadek...


dokładnie o jaką śrubę chodzi?

kangaroo69 - Nie Lut 26, 2012 18:38

Tam gdzie jest "naciśnij dwa razy"- sory za błąd :rotfl: - jest drążek, który przy przykręconej końcówce drążka może się obracać i chyba tam rozkręcać, innej opcji nie widzę :???: Jutro u siebie tam zajrzę to może jakieś foto zrobie :wink:
kris2828 - Wto Lut 28, 2012 12:10

a jakie powinno być prawidłowe ciśnienie w oponach 185/60 ?

bo aktualnie mam 2.0 we wszystkich a prędzej kilka tygodni temu miałem z przodu 3.0 a z tyłu 2.5 ale znajomy mi zmniejszył bo mówi ze to za dużo jeśli tak to jestem ciekaw czemu ostatni właściciel dał tak dużo może jak zwiększę to kierownica się zmieni?

leszczu - Wto Lut 28, 2012 14:54

kris2828 napisał/a:
a jakie powinno być prawidłowe ciśnienie w oponach 185/60 ?

Z przodu 2.2 a z tyłu 2.1. :wink:

kris2828 - Sro Lut 29, 2012 20:40

kangaroo69 napisał/a:
Tam gdzie jest "naciśnij dwa razy"- sory za błąd :rotfl: - jest drążek, który przy przykręconej końcówce drążka może się obracać i chyba tam rozkręcać, innej opcji nie widzę :???: Jutro u siebie tam zajrzę to może jakieś foto zrobie :wink:



problem rozwiązany trzeba było ustawić tam na tej śrubie.

[ Dodano: Sro Lut 29, 2012 20:40 ]
kangaroo69 napisał/a:
Tam gdzie jest "naciśnij dwa razy"- sory za błąd :rotfl: - jest drążek, który przy przykręconej końcówce drążka może się obracać i chyba tam rozkręcać, innej opcji nie widzę :???: Jutro u siebie tam zajrzę to może jakieś foto zrobie :wink:



problem rozwiązany trzeba było ustawić tam na tej śrubie.

thebloody - Sob Kwi 07, 2012 11:14

Matyjak napisał/a:
Mechanik powiedział, że dobrze że do niego przyjechałem bo jakby ta śruba wykręciła się do końca ( a mało brakowało) to miałbym wypadek...


- o cholerka, to sie wystraszylam teraz :shock:
ja mam to samo (kierownica lekko w lewo przy jezdzie na wprost), ale kolega, ktory przejechal sie autem stwierdzil, ze to zle ustawiona zbieznosc (opony sie nierownomiernie scieraly rowniez), wiec w srode jade na zbieznozc, ale chyba na wszelki wypadek sprawdze tez te srube, bo sie zestresowalam :???:

slax - Sob Kwi 07, 2012 12:46

thebloody, nie ma co panikować, najczęściej to poprostu przestawiona zbeżność, odwiedz SKP i powiedzą c i jak
thebloody - Wto Kwi 10, 2012 19:15

no tak, miales racje, to byla kwestia ustawienia zbieznosci :) na wymiane koncowki drazka jest jeszcze czas :)