Zobacz temat - [MG ZS] Swap 1.4 na 1.8 T
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Tuning mechaniczny - [MG ZS] Swap 1.4 na 1.8 T

7Tomi - Pon Mar 05, 2012 22:36
Temat postu: [MG ZS] Swap 1.4 na 1.8 T
Co by Markzowi tak łatwo nie było :P

3 w 1 ; )

Podstawa : Rover 45 2001 rok
Dawca organów zewnętrznych : MG ZS 2002 rok
Dawca organów wewnętrznych : Rover 75 1.8 Turbo 2005 rok

45 jest w znanym złotym kolorze :)

I teraz sie waham czy przemalować całość na czarną perłę czy zostawić złoty kolor i np czarne felgi ;) Może spece od grafiki wrzuca złoty kolor na ZS'a ? :)

Pływak - Pon Mar 05, 2012 22:58

Weź ten temat jakoś normalnie nazwij żeby to miało ręce i nogi bo po tej nazwie raczej nikt tego nie znajdzie...

Coś będziesz dłubał w tym 1.8 czy seria?

slax - Pon Mar 05, 2012 23:53

IMHO ZS złoty bedzie nie poważnie wyglądał :neutral: Może biała perła :wink:
flapjck1 - Wto Mar 06, 2012 00:17

nie znacie sie - powinien zostac zloty i powinna nim popylac babcia w kapelusiku :D

kolor niepozorny! zostaw, notabene jest to jeden z bardziej eleganckich lakierow w poznych roverach :)

czarna felga nie zaszkodzi ;)

Remigiusz - Wto Mar 06, 2012 00:17

Ja bym środek zmienił na MG ZS a zewnątrz nic nie robił takie niewinne autko :mrgreen: Ale to i tak będzie miało tylko 150km no nie :?:
Markzo - Wto Mar 06, 2012 06:47

Remigiusz napisał/a:
Ale to i tak będzie miało tylko 150km no nie

mi sie cos obilo o uszy o 220KM ;)

7Tomi - Wto Mar 06, 2012 07:29

Remigiusz napisał/a:
Ja bym środek zmienił na MG ZS a zewnątrz nic nie robił takie niewinne autko :mrgreen: Ale to i tak będzie miało tylko 150km no nie :?:


Myslałem o zrobieniu spiocha ale jakoś wygląd średnio to do mnie przemawia ;)

Spioch to była 114 z VVC. Do tego mam kompletny srodek z ZS i pakiet zewnętrzny z ZS'a z najciekawszą lotką jaka była na tylnej klapie ;)

Markzo napisał/a:
Remigiusz napisał/a:
Ale to i tak będzie miało tylko 150km no nie

mi sie cos obilo o uszy o 220KM ;)


Markzo a ja sobie nie przypominam :P


Pływak napisał/a:
Weź ten temat jakoś normalnie nazwij żeby to miało ręce i nogi bo po tej nazwie raczej nikt tego nie znajdzie...

Coś będziesz dłubał w tym 1.8 czy seria?


Wyszukiwarka jest tak skonstruowana ze nawet jakbym napisał "Przerabiam MG ZS'a na 1.8 Turbo" to też nikt nie znajdzie.

Będzie dłubane pod 200KM.

Pływak - Wto Mar 06, 2012 07:40

Tomi_114 napisał/a:

Wyszukiwarka jest tak skonstruowana ze nawet jakbym napisał "Przerabiam MG ZS'a na 1.8 Turbo" to też nikt nie znajdzie.

Jakoś nigdy nie mam problemu ze znalezieniem tego czego szukam jeśli autor odpowiednio to nazwał ale ok rób jak uważasz, a później narzekaj, że wyszukiwarka nic nie znajduje...

leszczu - Wto Mar 06, 2012 13:49

Ja to bym kolorek zmienił. :wink:
Bumelant - Wto Mar 06, 2012 13:57

Poprę tutaj flapjack1 Ja bym szedł w sleepera - widok na światłach bezcenny - przy 200 koniach - będzie to już w miarę ładnie gonić a wygląd totalnego papcia ale wybór oczywiście należy do właściciela. Ile ludzi tyle będzie opinii. Z dwojga złego gdybym go miał malować to czarna perła zdecydowanie wraz z całym pakietem bojowym - osobiście bardzo nie podobają mi się białe auta ale to tylko moja subiektywna opinia. Czarny jest zawsze elegancki i dostojny.
dobryziom - Wto Mar 06, 2012 14:40

popieram przedmówce i tak ten model nie ma pazura wiec ani kolor ani dodatkowe stylizacje tego nie zrobia a wrecz popsują... w wersji sleep bedzie duzo fajniejszy :)
kzrr - Wto Mar 06, 2012 14:42

Tomi_114 napisał/a:
pakiet zewnętrzny z ZS'a z najciekawszą lotką jaka była na tylnej klapie


Tzn którą ? :)

greg-si - Wto Mar 06, 2012 17:08

Cytat:
Swap 1.4 na 1.8 T

Na to czekam :)
Powodzenia!

Co do koloru. Może zostać ten bo tragedii nie ma.

Pływak - Wto Mar 06, 2012 19:38

Ja bym również zostawił seryjny wygląd do tego zawias -30mm i ładne 17" i takie cichociemne auto będzie robić robotę.
7Tomi - Pon Mar 12, 2012 22:19

Dawca Organów Zewnętrznych: :)


greg-si - Wto Mar 13, 2012 22:01

Z ZS`a wziąłbym halogeny, zawieszenie i fotele :)
Czekam na motorownie :)

7Tomi - Wto Mar 13, 2012 22:49

Kolor bedzie niebieski tak na 99% :)

Złoty nie pasuje na MG. Zastanawiałem sie jeszcze nad zrobieniem go z iDT ale jednak zostaje 1.8 T.

Remigiusz - Wto Mar 13, 2012 23:15

Tomi_114, Zrób jeszcze IDT :mrgreen:
Pływak - Wto Mar 13, 2012 23:22

Nie wiem po co skoro 1.8T ma w serii tyle ile ITD z zadyszką po modach :P
Bumelant - Wto Mar 13, 2012 23:23

Diesel? heheheh dobry żart - dmuchaj w to 1.8T nie kombinuj :) to co jest sufitem dla diesla jest podłogą dla turbo benzyny :mrgreen: - tym bardziej, że dól do takiego 1.8 to grosze w razie niepowodzenia....
7Tomi - Wto Mar 13, 2012 23:26

Remigiusz napisał/a:
Tomi_114, Zrób jeszcze IDT :mrgreen:


Nie nie... Nastepny pomysł jest mega szalony ale siedziałem mierzylem spedzilem dzien caly i jest to wykonalne żeby w MGF pod maska zmiescic 2gi silnik ;D

MGF BiMoto ;D

Nie mam dobrego dawcy z IDT. A tu mam wszystko.

[ Dodano: Wto Mar 13, 2012 23:26 ]
Bumelant napisał/a:
Diesel? heheheh dobry żart - dmuchaj w to 1.8T nie kombinuj :) to co jest sufitem dla diesla jest podłogą dla turbo benzyny :mrgreen: - tym bardziej, że dól do takiego 1.8 to grosze w razie niepowodzenia....


Zart ? ZR iDT o ten --> http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=74273 połknąłby VVC myślę bez większych problemów ;D :P


Zależy mi na czasie. W przypadku robienia IDT to jest zabawa jak było z ZK'ą.

W 1.8 T będzie więcej rzeźby niż myślałem :/ no ale zrobi sie. Największy problem to pompa paliwa. Nawet 2.5 kV6 190KM nie ma takiego ciśnienia na pompie jak ma 1.8 T.
Pompe z R75 wpasować w bak z R45 raczej niewykonalne.

Bumelant - Wto Mar 13, 2012 23:27

Dobra dobra - dmuchaj dmuchaj w to 1.8T :) Ja wezmę tego cudownego diesla na kjs i zamęcze w 10 minut na kręciołach :mrgreen: 1.8t to potencjał i waga - co za tym idzie prowadzenie kosmos przepaść. Moim zdaniem najfajnieszy silnik do sportu to właśnie 1.8T.
Pływak - Wto Mar 13, 2012 23:31

Oczywiście, że zart w porównaniu do t.benzyny o której pisał bumelant. K seria nie wiem jak się kręci ale zobacz ile wyciągają z 1.8T z vaga po modach. Tego idt to by nosem wciągnęło :D
7Tomi - Wto Mar 13, 2012 23:33

Pływak napisał/a:
Oczywiście, że zart w porównaniu do t.benzyny o której pisał bumelant. K seria nie wiem jak się kręci ale zobacz ile wyciągają z 1.8T z vaga po modach. Tego idt to by nosem wciągnęło :D


W sumie racja. Największy plus, że nie ma takiego w PL i jakoś w UK nie znalazłem takiego moda. :D

Na dzień dobry pasuje znaleźć pompę, która pasuje do R45 i pompuje 4,5 bara.

Bumelant - Wto Mar 13, 2012 23:35

Łostro :) Kibicuje - gdyby nie to, że zmiana auta - taki właśnie silnik wylądowałby w moim kurczaku. Pakuj szperę od razu. Śledzę wątek ostro :mrgreen:

ps. ile dmucha ta pompa w 1.8t jeźli można wiedzieć? dopasujesz coś napewno BOSCH / WALBRO

http://www.topendpower.pl...+bosch+044.html

http://www.moto-build.com/mainsite/roverturbo.html >> Uprated Fuel Pump For Turbo

7Tomi - Sro Mar 14, 2012 00:18

Bumelant napisał/a:
ps. ile dmucha ta pompa w 1.8t jeźli można wiedzieć?

http://www.topendpower.pl...+bosch+044.html


1.8 T - 4,5 bara
1.8, 2.0 V6, 2.5 V6 - 3,5 bara

Markzo - Sro Mar 14, 2012 06:33

jesteś pewien z tą pompą Tomi? bo ja w ZS mam 3,5bara ale na regulatorze paliwa, pompa daje więcej... zmiana regulatora paliwa spokojnie pozwala sporo to ciśnienie podnieść, mysle ze wydoli 4-4,5 bara

Tak jak rozmawialiśmy wczoraj, ładuj 1.8T :D buda ładna, będzie fajnie wyglądać ;) motorek też potencjał ma ;)

7Tomi - Sro Mar 14, 2012 07:24

Markzo napisał/a:
jesteś pewien z tą pompą Tomi? bo ja w ZS mam 3,5bara ale na regulatorze paliwa, pompa daje więcej... zmiana regulatora paliwa spokojnie pozwala sporo to ciśnienie podnieść, mysle ze wydoli 4-4,5 bara

Tak jak rozmawialiśmy wczoraj, ładuj 1.8T :D buda ładna, będzie fajnie wyglądać ;) motorek też potencjał ma ;)


Tylko ile ona wytrzyma.

1.8 T pompa daje 4,5 ale dopływ paliwa nie ma powrotu do baku. TYlko to co ciśnie idzie w wtryski.

Kozik - Sro Mar 14, 2012 08:02

nie było jeszcze rovera/mg big block... :czarodziej:
7Tomi - Sro Mar 14, 2012 08:06

Kozik napisał/a:
nie było jeszcze rovera/mg big block... :czarodziej:


Kozik mogłes miec 200 1.8 T toś sie zastanawiał :P

Markzo - Sro Mar 14, 2012 08:30

Masz przyrząd do mierzenia ciśnienia paliwa? to jak będe u CIebie to możemy zapiąć do mojego i będzie wsio jasne ;) był temat na forumie tutaj, ktoś mierzył ciśnienie pompy z 1,4Kseries chyba Keczu, podawał wartości dla pompy i chyba też dawała cos kolo 4-5barów...
Bumelant - Sro Mar 14, 2012 09:17

Jest na bank ok. 4 bary obczajcie załącznik.
dobryziom - Sro Mar 14, 2012 10:02

rozumiem ze ta smieszna seryjna spuszarke bedziesz zmieniał?
Kozik - Sro Mar 14, 2012 10:53

Tomi_114 napisał/a:
Kozik mogłes miec 200 1.8 T toś sie zastanawiał :P


dalej się zastanawiam nad 1,8VVCTi :wink:

Bumelant - Sro Mar 14, 2012 15:39

Dużo roboty Kozik

http://www.16vminiclub.co...ead.php?t=21835

pierdyknie to moment bez dużego budżetu. Trzeba odprężyć i wzmocnić. Jak liczyłem koszty to mi włosy stanęły dęba :) koło 130 funiów sam jeden tłok... masakra totalna

Remigiusz - Sro Mar 14, 2012 15:51

Wsadźcie tłoki diesla i korbowody :D

Cytat:

800mile mark and ive got a engine bay full of oil. Has blown about a liter of oil out of the breather.

Possible problems starting from not so bad to bad.

One way valve failed on inlet and pressurized sump.

Head gasket has failed across oil gallery to cylinder.

Piston ring has failed.

Or a piston has a hole init.



hahaha... :mrgreen:

7Tomi - Sro Mar 14, 2012 15:53

Bumelant napisał/a:
Dużo roboty Kozik

http://www.16vminiclub.co...ead.php?t=21835

pierdyknie to moment bez dużego budżetu. Trzeba odprężyć i wzmocnić. Jak liczyłem koszty to mi włosy stanęły dęba :) koło 130 funiów sam jeden tłok... masakra totalna


Tylko tak jak widac na załączonym watku silnik sie rozleciał po 800 milach ;)

Markzo - Sro Mar 14, 2012 15:53

Bumelant napisał/a:
Dużo roboty Kozik

http://www.16vminiclub.co...ead.php?t=21835

pierdyknie to moment bez dużego budżetu. Trzeba odprężyć i wzmocnić. Jak liczyłem koszty to mi włosy stanęły dęba koło 130 funiów sam jeden tłok... masakra totalna

oglądałem tłoki i korby, wał i blok... nie widze przyczyny, ktora mialaby spowodowac kasacje tego silnika :)

Bumelant - Sro Mar 14, 2012 15:53

Kit na kompresorze gdzie masz 0,6 bara kosztuje 4 tysie funtów - masakra - no są maniacy widocznie potrafiący włożyć 20 tysięcy bez robocizny w auto warte 10 :)

Markzo ale z jakiego silnika to widziałeś?

7Tomi - Sro Mar 14, 2012 15:57

Markzo napisał/a:
Bumelant napisał/a:
Dużo roboty Kozik

http://www.16vminiclub.co...ead.php?t=21835

pierdyknie to moment bez dużego budżetu. Trzeba odprężyć i wzmocnić. Jak liczyłem koszty to mi włosy stanęły dęba koło 130 funiów sam jeden tłok... masakra totalna

oglądałem tłoki i korby, wał i blok... nie widze przyczyny, ktora mialaby spowodowac kasacje tego silnika :)


Markzo sprzedaj to V6 :) Przyjedzie mi ten ZS po lifcie to sobie zrobisz 1.8 T :P

Beda dwa w PL i oba na Podkarpaciu :D

Bumelant napisał/a:

Markzo ale z jakiego silnika to widziałeś?


Bumelant w tym linku co podałeś na 3 stronie sa foty jak sie silnik rozleciał ;D

Bumelant - Sro Mar 14, 2012 15:58

Tak wiem wiem, ale 1.8T i 1.8 vvc ma zupełnie inny CR - nie ma opcji, żeby wszystko było takie same - porpostu nie ma - musicie to na bary przyjąć :) Lepiej jest wsad zrobić 1.8T i na nim się pobawić niż rzeźbić z jakimś vvc.
Remigiusz - Sro Mar 14, 2012 16:02

Tomi_114, Ja będą fajne fotele to je biorę :D Lub climatronic :D

[ Dodano: Sro Mar 14, 2012 16:02 ]
A co do 75 climatronicu to lipa to jest trochę :wink: zeby pakować do 45/zs bo dużo funkcji będzie bez działania :neutral:

7Tomi - Sro Mar 14, 2012 16:10

Remigiusz napisał/a:
Tomi_114, Ja będą fajne fotele to je biorę :D Lub climatronic :D



Polift z pakietem, czarna perła, climatronikiem i fotelami z najbogatszej wersji tylko niestety 1.8. ale to jak przyjedzie bedziemy gadac.

Teraz tego trzeba ogarnac.

[ Dodano: Sro Mar 14, 2012 16:10 ]
Remigiusz napisał/a:

A co do 75 climatronicu to lipa to jest trochę :wink: zeby pakować do 45/zs bo dużo funkcji będzie bez działania :neutral:


Remi tylko widzisz ;D jesli pakowac 1.8 Ti climatronic to wszystko na module i wiazce z 75. Wiem, że bedzie rzeźnia ale w 114 GTi przerabianym na 1.8 cala wiazka poszła z R200 ;)

Było troche zabawy w wszystkie wtyczki itp itd ale sie udało ;)

Remigiusz - Sro Mar 14, 2012 16:21

Tomi_114 napisał/a:
Polift z pakietem, czarna perła, climatronikiem i fotelami z najbogatszej wersji tylko niestety 1.8. ale to jak przyjedzie bedziemy gadac.

Teraz tego trzeba ogarnac.


O kurcze to ciekawa opcja :D Climatronic z tego biorę :mrgreen:

Z tym 75 mi nie chodzi o moduł tylko tam jest w nagrzewnicy więcej silników to sterowania i masz jak by dwu strona możliwości regulacji u kierowcy i pasażera i ja to uważam ze zbędne i trochę za skomplikowane to montaż za dużo trzeba wykręcać. Mi chodzi tylko o sterowanie dmuchawy płynnie i przez serwa sterowane nadmuchy i tyle. Dlatego wole jak już sterowanie od 45 lift :wink:

Markzo - Sro Mar 14, 2012 17:05

Bumelant napisał/a:
Tak wiem wiem, ale 1.8T i 1.8 vvc ma zupełnie inny CR - nie ma opcji, żeby wszystko było takie same - porpostu nie ma - musicie to na bary przyjąć Lepiej jest wsad zrobić 1.8T i na nim się pobawić niż rzeźbić z jakimś vvc.
_________________

no widzisz, a masz na to jakieś dowody? bo załozył tutaj na forum czlowiek motor z 1.8 do 1.8T i jezdzi tak samo jak ori 1.8T, jakby bylo tak jak mowisz to by padło. Zresztą czemu ma się vvc rozleciec? cr 10,5 to nie jakos strasznie duzo...

Tomi nie chce znowu R4 :) wole V6 :)

Bumelant - Sro Mar 14, 2012 17:25

Markzo z całym szacunkiem dla szanownego kolegi. Nie znam historii tego autka i nie miałem takiego silnika w łapach (1.8T) - miałem natomiast vvc i zwykłe 1.8 rozebrane do imętu (tłoki są inne - korby prawdopodobnie takie same).

Wszystkie materiały w necie mówią również, że te silniki są jednak lekko inne. W danych technicznych też jest inny stopień kompresji dla silnika doładowanego co jest dla mnie oczywiste.

Nawet tutaj jak dobrze popatrzysz:

http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID001674

http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID001686

http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID001199

Różnica - Piston & connecting rod
LFL000790 - 1.8, LFL000800 - 1.8VVC, LFL000990 - 1.8T

Jak mówie nie widziałem tylko tego ostatniego.

Różnią się trochę numery tych części jak widać. To samo bloki - tam musi jakaś opcja być olejenia turbawki - nie miałem do czynienia - ale po numerkach nawet widać, że są również inne :)

10.5 to całkiem sporo bym rzekł pod doładowanie :)

cytując jeszcze z http://www.the75andztclub.co.uk

"1.8T piston is the same as the 160PS VVC piston.
It is the conrod that is unique for the 1.8T and 160PS 1.8VVC ( Mexico spec )

So the assembly is unique to 1.8T and 160PS 1.8VVC ( Mexico spec )

It is shorter so it is a lower compression. Mexico also use this because their excuse for petrol makes a normal K Series run like a bag of spanners."

Także dowodów jest pełno i raczej się nie mylę. Cóż - koledze się trafił może megawydarzony silnik :) lub faktycznie przy delikatnym operowaniu gazem - daje to radę. Jak widać potrafią te silniki zaskoczyć w obie strony - jednak jak to ma być wytrzymałe - trzeba ten silnik zrobić od podstaw co kosztuje worek kasy. Dlatego moim skromnym zdaniem jest lepiej wyjść od fabrycznego silnika turbo z obnizonym CR i go podkręcać niż kombinować i eksperymentować. Co więcej gdzieś czytałem - ciężko takie vvc gdyby nawet się udało mechanicznie czymś wystroić sensownie. Dużo lepiej nie mieć tego vvc jednak pod doładowanie.

ps.
http://www.youtube.com/watch?v=8vlJ7m2MX6w

tu jest jakaś hybryda dołu z turbo i vvc - można do kolesia napisać jak wygląda sprawa sterowania tego - jest 0,6 bara.

Kozik - Sro Mar 14, 2012 19:27

Bumelant napisał/a:
http://www.16vminiclub.co...ead.php?t=21835

pierdyknie to moment bez dużego budżetu. Trzeba odprężyć i wzmocnić. Jak liczyłem koszty to mi włosy stanęły dęba :) koło 130 funiów sam jeden tłok... masakra totalna


dla mnie sam pomysł był ok, chociaż przesadzony i bezmózgowo wykonany, sam kolektor to już tragedia, jak się to zrobi z głową i dmuchnie do max 0,5 bara to powinno to pojeździć

[ Dodano: Sro Mar 14, 2012 19:27 ]
jest to projekt typu "my wzieli spawarke i naspawali"

ArO - Sro Mar 14, 2012 20:35

racja, ten kolektor to nie jedna wielka porazka ;p
7Tomi - Pon Maj 07, 2012 11:41

kzrr napisał/a:
Tomi_114 napisał/a:
pakiet zewnętrzny z ZS'a z najciekawszą lotką jaka była na tylnej klapie


Tzn którą ? :)


A tą



[ Dodano: Pon Maj 07, 2012 12:41 ]
Zmiana szat :P

Remigiusz - Pon Maj 07, 2012 12:54

Nie ogarniam już tego to ten niebieski jest od lakiernika :roll: :wink:

Widze ze ostro robisz :wink:

Markzo - Pon Maj 07, 2012 13:18

Złoty to EU R45, Niebieski to UK MG ZS. Graty z ZS lecą do 45 razem z poszyciem, czyli: drzwi, maski itp, bo są w lepszym stanie. I tym sposobem bedzie ZS hatch bez przekładki :)
kzrr - Pon Maj 07, 2012 14:48

No ta lotka z ZS HB jest moim zdaniem tez najfaniejsza :)
greg-si - Pon Maj 07, 2012 19:10

Markzo napisał/a:
UK MG ZS

Ale kiera jest po dobrej stronie. Pewnie to ten złoty pomalowany.
Ja też się pogubiłem :P

Tomi_114,
jak rozwiązujesz mocowanie silnika i skrzyni?
Na razie widzę mocowanie przy rozrządzie od 1.4. Ładujesz mocowanie z 1.4 do silnika 1.8? Co ze skrzynią?

Markzo napisał/a:
tym sposobem bedzie ZS hatch bez przekładki :)

Fajnie :)
HTB to najlepsza buda dla tego parcha :)

7Tomi - Pon Maj 07, 2012 21:45

greg-si napisał/a:

Tomi_114,
jak rozwiązujesz mocowanie silnika i skrzyni?
Na razie widzę mocowanie przy rozrządzie od 1.4. Ładujesz mocowanie z 1.4 do silnika 1.8? Co ze skrzynią?



W 1.4 jak widac jest inne mocowanie niz w 1.8, kv6 czy Lseries. Niestety przeróbka mocowan nie wchodzi w grę bo projektanci w modelach 1.4 nie zostawili w podłużnicach gwintów do poduszek. Plus jest taki ze w 1.4 dodatkowo zamontowane sa poduszki pod podłużnicami. Składam na poduszkach od 1.4 tylko na wszystkich nowych. W 1.8 poduszek jest 3 sztuki w 1.4 jest ich 5 więc myślę że to wytrzyma bez problemu. Mocowanie z R65 pasuje do PG1 bez przeróbek tak samo w silniku wystarczy mocowanie zmienic.

[ Dodano: Pon Maj 07, 2012 22:45 ]
greg-si napisał/a:
Markzo napisał/a:
UK MG ZS

Ale kiera jest po dobrej stronie. Pewnie to ten złoty pomalowany.


Złoty przemalowany na Trophy Blue. Lakier trosze porażka. Nie chciał przykryć złotego koloru. Buda malowana byłą baza 25 razy. W sumie poszło 3 litry lakieru ;)

Pływak - Pon Maj 07, 2012 21:49

To podkładem go nie malowali?
Remigiusz - Pon Maj 07, 2012 22:51

Kolor jest w rzeczywistości zarąbisty :mrgreen:

Rozwój prac jak ruszy to będą z tych aut niezłe perełki :mrgreen:

Dziękuje jeszcze raz Tomi :wink: Milo było dziś :ok:

7Tomi - Wto Maj 08, 2012 03:09

Pływak napisał/a:
To podkładem go nie malowali?


A po co podkład? Dla nowego lakieru stary jest najlepszym podkładem. Ta farba poprostu słabo kryje.

Pływak - Wto Maj 08, 2012 06:34

Nie wiem nie znam sie moze po to zeby wlasnie nie malowac 25 razy. U mnie szedl podklad i u znajomego tez no chyba, ze z nudow go kladli chociaz to roznie bywa jeden chcial odemnie 1500zl za pomalowanie auta inny 4 tysiace :lol:
greg-si - Wto Maj 08, 2012 18:43

Tomi_114 napisał/a:
W 1.4 jak widac jest inne mocowanie niz w 1.8, kv6 czy Lseries.

To dokładnie wiem dlatego pytałem :)

Tomi_114 napisał/a:
Mocowanie z R65 pasuje do PG1 bez przeróbek tak samo w silniku wystarczy mocowanie zmienic.

To jest bardzo ciekawa informacja :)
PG1 chyba były z różnymi przełożeniami. Będziesz robił jakiegoś mix`a? Czy skrzynia będzie oem z jakiejś wersji?

Kozik - Wto Maj 08, 2012 19:56

Remigiusz napisał/a:
Dziękuje jeszcze raz Tomi :wink: Milo było dziś :ok:


hehe jakie wyznania :D

7Tomi - Sro Maj 09, 2012 11:11

Kozik napisał/a:
Remigiusz napisał/a:
Dziękuje jeszcze raz Tomi :wink: Milo było dziś :ok:


hehe jakie wyznania :D


Kozik nie słyszałem, żebys Ty narzekał :P

Kozik - Sro Maj 09, 2012 16:32

Tomi_114 napisał/a:
Kozik nie słyszałem, żebys Ty narzekał :P


to kiedy mi dobrze zrobisz? ;> tzn mojemu R :D

7Tomi - Sro Maj 09, 2012 17:27

Kozik napisał/a:
Tomi_114 napisał/a:
Kozik nie słyszałem, żebys Ty narzekał :P


to kiedy mi dobrze zrobisz? ;> tzn mojemu R :D


Noe kozacz bo wyjedziesz 1.4 8V :P

Remigiusz - Sro Maj 09, 2012 18:20

kilka fot jeszcze z wczoraj:








greg-si - Sro Maj 09, 2012 19:00

czarny ZS chyba po dzwonie :P :lol:
Markzo - Czw Maj 10, 2012 04:45

greg-si napisał/a:
czarny ZS chyba po dzwonie

eeee chciałbyś ;) on po prostu czuje, ze jego silnik jest juz gotowy i sam sie rozbiera ;)

Bumelant - Czw Maj 10, 2012 15:36

Tniecie tylko i rozbieracie te auta - to już podchodzi pod jakieś zboczenie - pojeździlibyście cuś Panowie :mrgreen: To kiedy Kozik to 1.8T pod maską? :mrgreen:
Markzo - Czw Maj 10, 2012 15:43

w pierwszy weekend czerwca smigamy do biłgoraja, może się przyłączysz Bumelant?
Kozik - Czw Maj 10, 2012 22:59

Bumelant napisał/a:
To kiedy Kozik to 1.8T pod maską? :mrgreen:


kto wie... rozmowy trwają, póki co to się cieszę jeszcze żwawszym motorkiem, po docieraniu zaworów auto lepiej ciągnie :)

Markzo napisał/a:
w pierwszy weekend czerwca smigamy do biłgoraja, może się przyłączysz Bumelant?


no ja też jadę, dowiedziałem się że będę miał kółka na tor :D nie będę musiał swoich nowych oponek katować :)

Markzo - Czw Maj 10, 2012 23:03

Kozik napisał/a:
no ja też jadę, dowiedziałem się że będę miał kółka na tor nie będę musiał swoich nowych oponek katować

to wpisujta sie na liste w zlotach/spotach! :)

7Tomi - Pią Maj 11, 2012 09:24

Markzo napisał/a:
Kozik napisał/a:
no ja też jadę, dowiedziałem się że będę miał kółka na tor nie będę musiał swoich nowych oponek katować

to wpisujta sie na liste w zlotach/spotach! :)


Ja sie z moim nie wyrobie na bank ;)

kzrr - Sob Cze 23, 2012 16:52

Jakiś postęp tutaj w tym temacie czy póki co cisza ;) ?
Markzo - Sro Cze 27, 2012 16:38

mała zapowiedź :)
7Tomi - Sro Cze 27, 2012 21:08

Podwozie, nadkola, progi pełne konserwacji.
Nowe zawieszenie MG ZS, Tarcze EBC Turbo Groove, Klocki Ferodo Racing.

ArO - Czw Cze 28, 2012 10:35

Tomi_114 napisał/a:
Podwozie, nadkola, progi pełne konserwacji.


czym konserwowałeś? :roll:

7Tomi - Czw Cze 28, 2012 22:05

ArO napisał/a:
Tomi_114 napisał/a:
Podwozie, nadkola, progi pełne konserwacji.


czym konserwowałeś? :roll:


1. Czyszczenie z brudu pyłu gdzieniegdzie rdzy.
2. Środek aktywny na rdze
3. Farba podkładowa antykorozyjna
4. Konserwacja baranek NOVOL
5. W progi konserwacja do profili zamkniętych NOVOL

Remigiusz - Czw Cze 28, 2012 22:12

Ohh juz szybki są tez widzę w ZS'ie :wink: Rezerwuje u ciebie na wakacjach miejsce na konserwacje :razz:
7Tomi - Nie Lip 15, 2012 12:52

Narazie temat do zawieszenia niestety.

Ze względu na brak czasu i brak środka lokomocji pod maske idzie 1.8 z ZS'a 2005 r.

1.8T bedzie czekal na lepsze czasy ;)

Kozik - Nie Lip 15, 2012 16:39

Tomi_114 napisał/a:
1.8T bedzie czekal na lepsze czasy ;)


albo na lepszą bazę :P