Zobacz temat - [Rover 25] Olej w płynie chłodniczym
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [Rover 25] Olej w płynie chłodniczym

Castielize - Nie Mar 18, 2012 08:59
Temat postu: [Rover 25] Olej w płynie chłodniczym
Witam jestem świeżo upieczonym kierowcą i użytkownikiem Rovera 25 16V.
Problem polega na tym ,że ostatnio wymieniłem uszczelkę pod głowicą gdyż cały płyn chłodniczy przedostał się do oleju(wraz z wodą którą musiałem dolewać by wrócić z trasy do miasta). Mechanik poinformował mnie ,że przez jakiś czas będzie mi wybijał olej w płynie chłodniczym ale minęły już 3 tygodnie i olej nadal wybija ale jednocześnie ubywa stopniowo płyn z chłodnicy(w dużo mniejszych ilościach niż poprzednio ale nadal ubywa).Poziom oleju na 99% się nie zmienił nadal jest jednolity ,dym z rury wydechowej w normie.
Czy wie może ktoś jak długo po tego typu naprawie może się dostawać do płynu chłodniczego olej pozostały w układzie po tamtej naprawie? i czy to normalne ,że ubywa jednocześnie płyn z chłodnicy.
Bardzo mi zależy na kontakcie do dobrego mechanika który się zna na roverach w poznaniu -jeśli ktoś takiego zna był bym wdzięczny za podanie kontaktu.
z góry dzięki , pozdrawiam

kasjopea - Nie Mar 18, 2012 09:04

Na stronie klubowej jest lista polecanych warsztatów, np. ten http://www.roverki.pl/czc...2Id=183&start=0 .
leszczu - Nie Mar 18, 2012 10:11

Castielize napisał/a:
Mechanik poinformował mnie ,że przez jakiś czas będzie mi wybijał olej w płynie chłodniczym ale minęły już 3 tygodnie i olej nadal wybija

Bo układ w dalszym ciągu jest źle wypłukany. :wink:
Castielize napisał/a:
jednocześnie ubywa stopniowo płyn z chłodnicy(w dużo mniejszych ilościach niż poprzednio ale nadal ubywa)

Najprawdopodobniej, masz gdzieś wyciek, bo z tego co piszesz
Castielize napisał/a:
Poziom oleju na 99% się nie zmienił nadal jest jednolity

Płyn do oleju się nie dostaje.

Castielize - Nie Mar 18, 2012 16:58
Temat postu: hmm