Zobacz temat - Prawie 800 Roverowskich koni :)
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Offtopic - Prawie 800 Roverowskich koni :)

7Tomi - Nie Kwi 15, 2012 19:06
Temat postu: Prawie 800 Roverowskich koni :)
W jednym miejscu przez przypadek zagościły 4 najmocniejsze jednostki R:
2.0T, 1.8T, 1.8VVC, 2.5 kV6 i jeszcze 1.8 zwykły się zaplątał. ;D

VVC sie schował za kV6 widocznie sie wstydził ;)

Teraz każdy powędruje w odpowiednie miejsce. Życzcie powodzenia :P

pelson91 - Nie Kwi 15, 2012 19:07

wszystkie naraz Markzowi wsadzasz? :D
7Tomi - Nie Kwi 15, 2012 19:12

pelson91 napisał/a:
wszystkie naraz Markzowi wsadzasz? :D


Chciałby :P Domki to 2 x ZR i 2 x ZS :P

leszczu - Nie Kwi 15, 2012 19:14

Tomi_114 napisał/a:
4 najmocniejsze jednostki R:

A 1.1 8V ?? :mrgreen: :razz:
No to teraz tylko czekać na fotki po zamontowaniu. :grin:

ArO - Pon Kwi 16, 2012 00:37

Tomi_114, mogłbyś mi tak szczerze powiedziec ile za taki silnik 1.8 T ze wszystkim do swapa z 1.4 si moze wyjsc?
hvil - Pon Kwi 16, 2012 01:16

ArO, jedź na wakacje i wróc sobie 75tką z anglii będzie taniej:)
Markzo - Pon Kwi 16, 2012 06:40

oooo, moja kruszynka na pierwszym planie :mrgreen:
7Tomi - Pon Kwi 16, 2012 09:06

ArO napisał/a:
Tomi_114, mogłbyś mi tak szczerze powiedziec ile za taki silnik 1.8 T ze wszystkim do swapa z 1.4 si moze wyjsc?


To sie zgadza tylko żeby trafić sprawnego i niekręconego. Ostatnio miałem kupować 1.8T z 2004 r pojechałem z T4 i okazało się, że nie ma deklarowanych 70 tys mil tylko 170 tys mil :/

Nie kupuje w ciemno bo to nieopłacalne. Sprawdzam przebieg, historie błędów, poduszki itd.
Ostatnio pojechałem po 2.0 kV6 z 2000r z przebiegiem 71 tys mil oi o dziwo nie kręcony, w kompie zaledwie 2 błędy historyczne, brak błędów w module SRS. Więc idzie kupić coś takiego tylko to niestety rzadkość. :/

Nawet jak kupisz 75 to bedziesz musiał dokupić do tego PG1, i trochę innych zabawek.

Trochę nieopłacalne przy 1.4.
Za duo osprzętu do wymiany.

ArO - Pon Kwi 16, 2012 11:04

Własnie Tomi chodzi mi o taka przyblizona kwote za dobry 1.8T z osprzetem ;P potrafisz wycenic?
7Tomi - Pon Kwi 16, 2012 13:50

ArO napisał/a:
Własnie Tomi chodzi mi o taka przyblizona kwote za dobry 1.8T z osprzetem ;P potrafisz wycenic?


Ceny zależad u kogo będziesz sie zaopatrywał.

Potrzebujesz: Silnik kompletny, skrzynie, wiązkę, komputer, Skrzynie PG1, wodziki do skrzyni, poduszki pod PG1, Pompe paliwa, półosie z VVC, belke przednia z VVC lub diesla, układ wydechowy najlepiej z VVC za "portkami", chłodnice, wentylatory najlepiej z zs 180 ale mozna tez kombinowac z tymi od idt,

+ rzeźba wiazki bo masz 214 więc już masz z deczka inną instalacje jak w nowszych modelach

Dalej myślisz ze ci sie opłaci ?

ArO - Pon Kwi 16, 2012 16:50

o szit :cry: sporo tego :/
Markzo - Pon Kwi 16, 2012 17:56

najlepiej miec jako baze 200/25/zr 1.8 lub 1.8vvc :)
Kozik - Pon Kwi 16, 2012 18:03

ArO, niedługo będzie VVC na sprzedaż z instalacją ;) którym możesz się przejechać w Krakowie ;)
ArO - Pon Kwi 16, 2012 18:32

Kozik, teraz nie mam $, a co Kozik pakujesz? ;)
Kozik - Pon Kwi 16, 2012 20:00

ArO, jeszcze do końca pewne nie jest ale na 99% wiem gdzie będę to robił ;) będzie 947 koni ;)
ADI-mistrzu - Pon Kwi 16, 2012 20:45

OO temat o sprowadzaniu autek :grin:
Opłaca się ciągnąć z Anglii ZR po lifcie i robić przekładne czy w ogóle nie opłacalne?
Orientujecie się skąd można takie autko ściągnąć? Bo w kraju mało tego...

AndrewS - Sro Kwi 18, 2012 23:23

hmmm ktorego by tu do 125p zapakowac :roll:
rovek - Czw Kwi 19, 2012 10:20

AndrewS, 1.4 16V i KV6 już było, pędź za innowacyjnością. :wink: Może 2.0T ?