Zobacz temat - Kompatybilność głośników i złączek
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Car-audio, nawigacje, radia CB - Kompatybilność głośników i złączek

The_Baca - Wto Maj 08, 2012 19:27
Temat postu: Kompatybilność głośników i złączek
Witam wszystkich :) Pożyczyłem od kolegi dwa głośniki niskotonowe, powiedział, że jak będą pasowały do mojego auta to mi je odstąpi. Tutaj nasuwa się mój problem. Chciałem coś pokombinować z tylną półką, podłączyć te głośniki zamiast seryjnych "jajkowatych" które nie grają jakoś specjalnie dobrze. Nie podepnę ich jednak pod to seryjne złącze, bo wejścia się różnią. Szukałem jakiś przejściówek itp ale bezskutecznie. Czy zostaje tylko lutowanie? Nie krzyczeć, nie znam się na kabelkach :razz: Znalazłem w necie zdjęcie wejścia w głośniku, który chcę zamontować, pod nim wejście w R:




greg-si - Wto Maj 08, 2012 20:03

Ale górne to inne a dolne to inne kostki.
Najlepiej jest kupić konektory damskie o takiej szerokości jak jest konektor w głośniku. Przylutować kabel do konektora, założyć koszulkę termokurczliwą i masz piękną kostkę :)

Ewentualnie jazda na szrot i tak chodzisz po samochodach i szukasz.

The_Baca - Wto Maj 08, 2012 20:19

greg-si czy mówisz o takim czymś: http://allegro.pl/koncowk...2321938596.html i ile tych konektorów? trzeba 4 tak jak wejścia w głośniku czy dwa jak kable od seryjnego głośnika?
keczu - Wto Maj 08, 2012 20:56