Zobacz temat - [R214i 1,4 8V 98r] Generalny remoncik
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R214i 1,4 8V 98r] Generalny remoncik

siejson - Wto Maj 08, 2012 19:30
Temat postu: [R214i 1,4 8V 98r] Generalny remoncik
Witam , mam pytanko.
Przymierzam sie do generalnego remnotu ukladu kierowniczego w swoim Roverku ,mam go juz ponad 2 lata przejechalem dosyc km i do tej pory nic z tego ukladu nie wymienialem,
czy moglby mi ktos wymienic jakies orientacyjne koszty kupna wszystkich czesci?
chodzi mi o takie jak drazki koncowki drazkow, stablizatory i inne rzeczy ktore zalicza sie do ukladu kierowania,szczerze powiedziawszy autko nie jest w zlym stanie ale chyba po 2 latach pasowaloby te rzeczy powymieniac?jesli sie myle to prosze mnie poprawic,ogolnie rzecz biorac chcialbym zeby ktos w prosty sposob przedstawil mi jak to jest z tym ukladem czy wymieniac po takim czasie wszystkie elementy czemu sie przyjrzec? i jak rozpoznac ze dana czesc jest do wymiany?

polofix - Wto Maj 08, 2012 20:50
Temat postu: Re: [R214i 1,4 8V 98r] Generalny remoncik
siejson napisał/a:
Witam , mam pytanko.
Przymierzam sie do generalnego remnotu ukladu kierowniczego w swoim Roverku ,mam go juz ponad 2 lata przejechalem dosyc km i do tej pory nic z tego ukladu nie wymienialem,
czy moglby mi ktos wymienic jakies orientacyjne koszty kupna wszystkich czesci?
chodzi mi o takie jak drazki koncowki drazkow, stablizatory i inne rzeczy ktore zalicza sie do ukladu kierowania,szczerze powiedziawszy autko nie jest w zlym stanie ale chyba po 2 latach pasowaloby te rzeczy powymieniac?jesli sie myle to prosze mnie poprawic,ogolnie rzecz biorac chcialbym zeby ktos w prosty sposob przedstawil mi jak to jest z tym ukladem czy wymieniac po takim czasie wszystkie elementy czemu sie przyjrzec? i jak rozpoznac ze dana czesc jest do wymiany?

jedź do stacji diagnostycznej na sprawdzenie. najlepiej do tej co robisz przeglądy wtedy niepowinni brać kasy.
jeśli masz elementy w dobrym stanie to ich nie wymieniaj. szkoda kasy, a nowa część na 99% będzie zamiennikiem i nie wytrzyma ci 1/10 tego co nowa.
oczywiście chodziło mi o szarpaki. a gdzie wymieniasz to twoja sprawa.

rovek - Wto Maj 08, 2012 21:04

Jeśli chcesz inwestować to poproś też o pełną geometrię kół.
leszczu - Sro Maj 09, 2012 11:09

Jeśli wszystko jest ok, to po co to remontować ??
siejson - Sro Maj 09, 2012 19:54

leszczu moze jest i dobre ale jest pare mankamentow, miedzy innymi przy hamowaniu trzesie mi autem i kierownica , wiem ze to byc moze wina juz zuzywajacych sie tarcz ale bym moze to nie jedyna przyczyna, dlatego pytam np o takie rzeczy jak drazki czy koncowki drazkow i inne takie elementy ktore wplywaja na jakosc prowadzenia