Zobacz temat - [Rover 214Si] obroty spowodowane HGFem ?
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [Rover 214Si] obroty spowodowane HGFem ?

Lukasz_Konin - Pią Maj 11, 2012 08:28
Temat postu: [Rover 214Si] obroty spowodowane HGFem ?
Tak jak w temacie, czy mogą być spowodowane poprzez HGF ?
Prędzej takich problemów nigdy nie miałem.
Dodam że świece i kable są nowe ( przejechane może 4tys )

Dodam, że na filmiku wciskałem gaz odrazu do podłogi, nie raz obroty szły do końca, a nie raz do połowy i na dół, albo z mułem do samej góry.

http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be

ADI-mistrzu - Pią Maj 11, 2012 08:59
Temat postu: Re: [Rover 214Si] obroty spowodowane HGFem ?
Lukasz_Konin napisał/a:
Tak jak w temacie, czy mogą być spowodowane poprzez HGF ?
...


Jeśli będziesz tam silnikiem kręcił gdy jest nierozgrzanym to niedługo możesz być pewnym HGF'u.

Prawdopodobnie wypada Ci zapłon albo masz problem z wtyczką przy przepustnicy od czujnika TPS.

Jak wtyczka to trzeba ją jak i czujnik oczyścić (piny kontaktowe). Jak wypadanie zapłonu to prawdopodobnie cewka umiera. Nie szarpie Ci czasem samochód?

Lukasz_Konin - Pią Maj 11, 2012 09:05

ADI-mistrzu, HGF to już mam, olej dostał się do płynu, masło itd, i samochód stał no ok 4 miesięcy nie ruszany, prędzej nic takiego nie było.

Przyznam, że przed HGF od czasu szarpał na benzynie, i na gazie, ale częściej na gazie. A teraz w ogóle prawie nie mogłem dojechać nim do szwagra do garażu, bo cały czas szarpał

ADI-mistrzu - Pią Maj 11, 2012 09:06

Ceweczka.
Ale najpierw HGF się pozbądź.

Lukasz_Konin - Pią Maj 11, 2012 09:09

Wczoraj wszystko zostało rozebrane, głowica jest u planowania, gdzieś za ok godzinkę będzie odbierana, i po południu będzie już składanie.

W ilu procentach jesteś przekonany, że to Cewka ??
Dobrze że w koninie typ sprzedaje części od Roverów i MG, więc gdyby to była cewka, miałbym ją na miejscu

ADI-mistrzu - Pią Maj 11, 2012 09:22

Powiedzmy że w 90%.
Na próbę wsadź jakąś inną cewkę, od malucha, poloneza czy czegokolwiek, na każdej odpali (jeśli cewka sprawna).

Lukasz_Konin - Pią Maj 11, 2012 09:28

A gdyby cewka była ok po sprawdzeniu, to gdzie mógłbym szukać dalej przyczyny ??
Mam nadzieję że to będzie cewka, dziękuję ci bardzo za pomoc

ADI-mistrzu - Pią Maj 11, 2012 09:51

Czujnik TPS, kable albo palec aparatu zapłonowego.
Lukasz_Konin - Sob Maj 12, 2012 05:26

No to HGF zrobiony :D jak na razie jest ok, i żeby tylko tak już zostało ;)

ADI-mistrzu, a wiesz czym spowodowane są/ były ty obroty ?

Po wymianie uszczelek, śrub itd nadal tak chodził, już miałem ogólnie dosyć. Samochód pochodził pochodził, rozgrzał się, i wszedłem dodać gazu, na początku tak jak na filmie, ale w pewnym momencie jak wystrzeliło, to mówię UJ silnik. Dymu pełno w całym garażu, chodził jak Yamaha R1, szwagier wchodzi do kanału, a tam środkowy wydech wywaliło, i nagle samochód chodzi idealnie :D
Ani razu się nie zadławił, po wciśnięciu gazu obroty idą do góry normalnie, nie gaśnie ani nic :D

ADI-mistrzu - Sob Maj 12, 2012 08:05

:lol: no ładnie
leszczu - Sob Maj 12, 2012 11:52

Nie szkoda Ci silnika palować na postoju i to jeszcze z HGF ?? :/
Lukasz_Konin napisał/a:
amochód pochodził pochodził, rozgrzał się, i wszedłem dodać gazu, na początku tak jak na filmie, ale w pewnym momencie jak wystrzeliło, to mówię UJ silnik. Dymu pełno w całym garażu, chodził jak Yamaha R1, szwagier wchodzi do kanału, a tam środkowy wydech wywaliło, i nagle samochód chodzi idealnie :D
Ani razu się nie zadławił, po wciśnięciu gazu obroty idą do góry normalnie, nie gaśnie ani nic :D

Wychodzi na to, że coś blokowało spaliny, znaczy coś, tłumik środkowy. :wink: