|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [Rover 214Si] obroty spowodowane HGFem ?
Lukasz_Konin - Pią Maj 11, 2012 08:28 Temat postu: [Rover 214Si] obroty spowodowane HGFem ? Tak jak w temacie, czy mogą być spowodowane poprzez HGF ?
Prędzej takich problemów nigdy nie miałem.
Dodam że świece i kable są nowe ( przejechane może 4tys )
Dodam, że na filmiku wciskałem gaz odrazu do podłogi, nie raz obroty szły do końca, a nie raz do połowy i na dół, albo z mułem do samej góry.
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
ADI-mistrzu - Pią Maj 11, 2012 08:59 Temat postu: Re: [Rover 214Si] obroty spowodowane HGFem ?
Lukasz_Konin napisał/a: | Tak jak w temacie, czy mogą być spowodowane poprzez HGF ?
... |
Jeśli będziesz tam silnikiem kręcił gdy jest nierozgrzanym to niedługo możesz być pewnym HGF'u.
Prawdopodobnie wypada Ci zapłon albo masz problem z wtyczką przy przepustnicy od czujnika TPS.
Jak wtyczka to trzeba ją jak i czujnik oczyścić (piny kontaktowe). Jak wypadanie zapłonu to prawdopodobnie cewka umiera. Nie szarpie Ci czasem samochód?
Lukasz_Konin - Pią Maj 11, 2012 09:05
ADI-mistrzu, HGF to już mam, olej dostał się do płynu, masło itd, i samochód stał no ok 4 miesięcy nie ruszany, prędzej nic takiego nie było.
Przyznam, że przed HGF od czasu szarpał na benzynie, i na gazie, ale częściej na gazie. A teraz w ogóle prawie nie mogłem dojechać nim do szwagra do garażu, bo cały czas szarpał
ADI-mistrzu - Pią Maj 11, 2012 09:06
Ceweczka.
Ale najpierw HGF się pozbądź.
Lukasz_Konin - Pią Maj 11, 2012 09:09
Wczoraj wszystko zostało rozebrane, głowica jest u planowania, gdzieś za ok godzinkę będzie odbierana, i po południu będzie już składanie.
W ilu procentach jesteś przekonany, że to Cewka
Dobrze że w koninie typ sprzedaje części od Roverów i MG, więc gdyby to była cewka, miałbym ją na miejscu
ADI-mistrzu - Pią Maj 11, 2012 09:22
Powiedzmy że w 90%.
Na próbę wsadź jakąś inną cewkę, od malucha, poloneza czy czegokolwiek, na każdej odpali (jeśli cewka sprawna).
Lukasz_Konin - Pią Maj 11, 2012 09:28
A gdyby cewka była ok po sprawdzeniu, to gdzie mógłbym szukać dalej przyczyny
Mam nadzieję że to będzie cewka, dziękuję ci bardzo za pomoc
ADI-mistrzu - Pią Maj 11, 2012 09:51
Czujnik TPS, kable albo palec aparatu zapłonowego.
Lukasz_Konin - Sob Maj 12, 2012 05:26
No to HGF zrobiony jak na razie jest ok, i żeby tylko tak już zostało
ADI-mistrzu, a wiesz czym spowodowane są/ były ty obroty ?
Po wymianie uszczelek, śrub itd nadal tak chodził, już miałem ogólnie dosyć. Samochód pochodził pochodził, rozgrzał się, i wszedłem dodać gazu, na początku tak jak na filmie, ale w pewnym momencie jak wystrzeliło, to mówię UJ silnik. Dymu pełno w całym garażu, chodził jak Yamaha R1, szwagier wchodzi do kanału, a tam środkowy wydech wywaliło, i nagle samochód chodzi idealnie
Ani razu się nie zadławił, po wciśnięciu gazu obroty idą do góry normalnie, nie gaśnie ani nic
ADI-mistrzu - Sob Maj 12, 2012 08:05
no ładnie
leszczu - Sob Maj 12, 2012 11:52
Nie szkoda Ci silnika palować na postoju i to jeszcze z HGF
Lukasz_Konin napisał/a: | amochód pochodził pochodził, rozgrzał się, i wszedłem dodać gazu, na początku tak jak na filmie, ale w pewnym momencie jak wystrzeliło, to mówię UJ silnik. Dymu pełno w całym garażu, chodził jak Yamaha R1, szwagier wchodzi do kanału, a tam środkowy wydech wywaliło, i nagle samochód chodzi idealnie
Ani razu się nie zadławił, po wciśnięciu gazu obroty idą do góry normalnie, nie gaśnie ani nic |
Wychodzi na to, że coś blokowało spaliny, znaczy coś, tłumik środkowy.
|
|