|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R214] Bezpieczniki pod maską
brkzzz - Sob Maj 12, 2012 18:26 Temat postu: [R214] Bezpieczniki pod maską Witajcie,
za co odpowiedzialny jest ten oto, przepalony u mnie bezpiecznik?
W instrukcji nie jest opisany, napisane jest za to że należy udać się z tym do ASO. Czy jego wymiana naprawdę może sprawić problem?
leszczu - Sob Maj 12, 2012 18:30
Na pudełku powinno być chyba napisane od czego jest.
Wymień go, a jak problem będzie znowu się powtarzał, to wtedy będziesz się martwić.
brkzzz - Sob Maj 12, 2012 20:45
Dobra, dałem ciała z tą pokrywką
Z tej ostatniej wynika, że to bezpiecznik akumulatora, tymczasem samochód jeździ i ma się dobrze.
leszczu - Sob Maj 12, 2012 20:47
brkzzz napisał/a: | Z tej ostatniej wynika, że to bezpiecznik akumulatora, tymczasem samochód jeździ i ma się dobrze. |
Ale bezpiecznik lepiej wymień.
brkzzz - Pon Maj 14, 2012 13:29
Heh, pracuję nad tym
ogólnie po śladach inwazji wnioskuję, że ktoś musiał odwrotnie podpiąć akumulator - wyłamana podstawka pod aku, itp.
Wczoraj sprawdzałem schemat instalacji el. w RAVE i pół samochodu powinno nie działać bez tego bezpiecznika, mam nadzieję że jakiś magik nie zrobił żadnego obejścia.
Przy okazji zobaczyłem, że parę wiązek przewodu masy (z aku do nadwozia) jest postrzępionych (przekrój zmiejszył się o jakieś 10-20%) - warto się tym przejmować i wymienić na nowy?
rovek - Pon Maj 14, 2012 14:12
Jasne, przez mase niezłe choineczki sie robią. Warto przenieść masę z pasa przedniego w inne miejsce, bo pas nie do końca przenosi masę ze względu na małą płaszczyzne połączenia z karoserią. Ja znalazłem dziurę z gwintem w podłużnicy, odrdzewiłem, poprawiłem połączenie psiukając 'kontaktem' i wkręciłem na nowym przewodzie.
zomer_mg - Nie Cze 03, 2012 13:53 Temat postu: Schemat bezpieczników Schemat bezpiczników w rover 25 MG ZR
http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=396052
brkzzz - Nie Cze 03, 2012 16:45
Tak jak podejrzewałem, ktoś zrobił sobie obejście tego spalonego bezpiecznika, po wymianie na zdrowy 80A i przejechaniu jakiejś stówki km, nie widzę zmian w zachowaniu samochodu. Mam jeszcze parę przypadłości elektryki, z którymi trzeba powalczyć metodą prób i błędów; nie działa wentylator chłodnicy, silnik gaśnie na wolnych obrotach po włączeniu klimy - wygląda na za duże obciążenie układu (tutaj opisała problem poprzednia właścicielka) i parę innych.
Czy normalne jest, że przy rozruchu radio wyłącza się na kilka (kilkanaście) sekund?
Wiem, że rozrusznik ogromnie obciąża, ale chcę ustalić, czy to normalne w tym modelu.
rovek - Nie Cze 03, 2012 20:37
brkzzz napisał/a: | Czy normalne jest, że przy rozruchu radio wyłącza się na kilka (kilkanaście) sekund?
Wiem, że rozrusznik ogromnie obciąża, ale chcę ustalić, czy to normalne w tym modelu. | Tak, to jest jak najbardziej normalne. Zależy to również od modelu radia, niektóre mają układ chroniący przed chwilowymi spadkami napięcia.
darek_wp - Wto Cze 05, 2012 22:23
brkzzz napisał/a: | Czy normalne jest, że przy rozruchu radio wyłącza się na kilka (kilkanaście) sekund?
Wiem, że rozrusznik ogromnie obciąża, ale chcę ustalić, czy to normalne w tym modelu. |
Całkowicie normalne - tak to wymyślili konstruktorzy auta.
hertz25 - Pon Lip 21, 2014 22:06
ostatnio mam problem z autem i dodatkowo chciałem zamknąć auto ,niepamietam czy zamknal wszystkie dzwi czy nie bo spalil się bezpiecznik 15 A pod maska o oznaczeniu Central Door Locking wymieniłem do poki nie zamkne auta nic się niedzieje o co chodzi z tym bezpiecznikiem?? bo pomalu się poddaje
Adrian - Wto Lip 22, 2014 07:00
Wiązka klapy zrobiona?
hertz25 - Wto Lip 22, 2014 21:54
fakt kable tz izolacja była przetarta jeden już się urwal - polutowane plus koszulki termo i będzie już na jakiś czas spokuj
|
|