|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R 45 idt 2000] Problem z pilotem
joemax77 - Czw Maj 24, 2012 15:47 Temat postu: [R 45 idt 2000] Problem z pilotem Witam wszystkich!
Okazalo sie, ze mam uszkodzony pilot centralnego i stad moje problemy z otwarciem i odpalaniem R. Elektryk polecil mi kupic nowy (moze byc uzywany) i wtedy go przeprogramuje. Dobrze, zeby byl z tego samego roku co samochod. Znalazlem na allegro oferte, ale piloty sa z 2001 r. I tu mam pytanie: czy ten pilot bedzie gral z moim R, czy da sie go przeprogramowac? A moze ktos z was ma takiego pilota na sprzedaz?
Prosze o informacje.
Dzieki.
bizon - Czw Maj 24, 2012 17:02
Tam ni9e tyle na rocznik co na symbol na pilocie bys musial spojrzec. 3TXB chyba zazwyczaj
joemax77 - Czw Maj 24, 2012 20:02
No to juz nie wiem, czym sie sugerowac. Chyba zaryzykuje i kupie ten z 2001 r.
haxigi - Czw Maj 24, 2012 21:32
kupisz z 2001, ale symbol nie będzie się zgadzać i zaczniesz puszczać mit, że klucze musza być dopasowane rocznikowo tak jak ten elektryk gada, a to nie jest prawdą.
Tak samo MFU można z innych modeli brać, byle by symbol się zgadzał
leszczu - Pią Maj 25, 2012 16:53
joemax77, zapytaj sprzedawce jaki jest ten numer pilota i tyle.
joemax77 - Pon Maj 28, 2012 20:23
haxigi napisał/a: | kupisz z 2001, ale symbol nie będzie się zgadzać i zaczniesz puszczać mit, że klucze musza być dopasowane rocznikowo tak jak ten elektryk gada, a to nie jest prawdą.
|
Nie rozumiem dlaczego z gory zakladasz, ze jestem bajkopisarzem i rozpuszczam niesprawdzone informacje? Znamy sie?
A co do pilota, to jednak kupilem ten z 2001 r i ...dobrze zrobilem
Ten pilot nie pasowal ani rocznikowo, ani numerem do starego, a przeprogramowanie go zajelo 3 minuty. Tak wiec dalej nie wiem o co chodzi, wazne ze roverek pali i smiga jak dawniej.
Dzieki wszystkim za pomoc i pozdrawiam.
Pawson - Wto Maj 29, 2012 00:18
aki miales stary pilot, a jaki kupiłes nowy?
jakie koszty programowania?
i ile płaciłes za pilot? tak z czystej ciekawosci;) o ile to nie tajemnica oczywiscie;)
pozdrawiam
joemax77 - Sro Maj 30, 2012 06:50
Stary pilot to pewnie fabrycznie przynalezal do mojego R. Kupilem uzywany na allegro za 50 zl + koszt przesylki i przeprogramowanie 60 zl. Wiem, ze ten ktory kupilem byl rowniez od 45 idt, tak przynajmniej twierdzil sprzedawca. Z zewnatrz byly identyczne.
leszczu - Sro Maj 30, 2012 09:46
joemax77 napisał/a: | Wiem, ze ten ktory kupilem byl rowniez od 45 idt, tak przynajmniej twierdzil sprzedawca. Z zewnatrz byly identyczne. |
Nawet jeśli byłby z innego modelu, to i tak można go zaprogramować do innego auta.
joemax77 - Sro Maj 30, 2012 20:03
leszczu tego nie wiedzialem.
Gonia - Wto Cze 05, 2012 20:52
Najważniejsza w pilotach jest częstotliwość. Alarm w Roverach i MG w zależności od rynku działa na częstotliwości 315MHz i 433MHz. Dobrze by było, aby było to pilot przeznaczony do immobilisera dynamicznego (3TXB, 3TXD i 17TN), choć ten statyczny 3TXA też powinien dać się zaprogramować.
[ Dodano: Wto Cze 05, 2012 21:52 ]
Oczywiście, jeśli Ty masz 433, a kupisz 315, to zaprogramować się nie da.
PHJOWI - Pon Cze 18, 2012 00:32
gonia 3txa nie zaprogramujesz do auto po 1998 .
|
|