Zobacz temat - Kupiłem najszybszy seryjny 'Rover' ;)
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Offtopic - Kupiłem najszybszy seryjny 'Rover' ;)

Wojtek88 - Nie Maj 27, 2012 07:27
Temat postu: Kupiłem najszybszy seryjny 'Rover' ;)
Hejka hej!

Muszę się pochwalić! Kupiłem Tomcat-a w wersji ze śmigłem, jest wspaniały, przesiadka
z szybkiej hondy do takiego demona przyspieszeń wywarła na mnie ogromne wrażenie :shock: :shock: :shock: To auto jest wspaniałe!

Na 'gorąco' mówił dla Państwa - Wojtek, pozdrawiam.

PS
Postaram się wpaść na spot bemowski, bo wstyd - trzy rovvery i taka frekwencja :oops:

kzrr - Nie Maj 27, 2012 08:25

Ostatnio trochę zakupów narobiłeś :) dwie coupety jak się nie mylę ? :D
Pawkaz - Nie Maj 27, 2012 08:31

Gratuluje zakupu.
Wojtek88 napisał/a:
Postaram się wpaść na spot bemowski, bo wstyd - trzy rovvery i taka frekwencja

Bedziesz dzis ?

tronsek - Nie Maj 27, 2012 08:52

Gratulacje. Wrzuć jakąś fotkę.
maniaq - Nie Maj 27, 2012 17:38

dzis frekwencja moze byc marna ... po zlocie ludzie wymeczeni i twardy powrot do rzeczywistosci :)

ale chetnie obejrze coupete ze smiglem na kolejnych :D

[ Dodano: Nie Maj 27, 2012 18:38 ]
aha i najszybszy to on nie byl w historii marki :D juz po testach zlotowych to wiem ;)

Wojtek88 - Nie Maj 27, 2012 18:04

kzrr napisał/a:
Ostatnio trochę zakupów narobiłeś :) dwie coupety jak się nie mylę ? :D


Roszady takie małe, odkąd mam prawko to same hondy, szybsze wolniejsze, ostatnia była tej pierwszej kategorii, ale ten konkretny rover 2.0T to najszybsze auto jakie prowadziłem. Wydaje mi się, że jest wyjątkowo szybki, aczkolwiek pewnie te osiągi, którymi mnie uraczył to norma, jednak poprzedni właściciel wspominał, że mogą tam być jakieś wałki aftermarketowe..

Może dziś wpadnę na chwilkę, oczywiście 'wariatem' ;)

Tronsek, byłem w Białej Podlasce na zlocie SCKPL, nie startowałem, ale zdjęcia jakieś mam, założę temat i się pochwalę o aucie ;)

tronsek - Nie Maj 27, 2012 18:06

maniaq napisał/a:
aha i najszybszy to on nie byl w historii marki
a jaki był najszybszy ??
Remigiusz - Nie Maj 27, 2012 18:07

MG Rv8 :mrgreen:
maniaq - Nie Maj 27, 2012 18:12

sam szukalem przec chwila, bo nie bylem swiadom jego istnienia.

Tomi powiedzial ze to auto przejsciowe meidzy MGB a obecnymi MGF :

coupe robilo 0-60 w 6.3 , a rv8 w 5,9 :)

http://www.diseno-art.com...ars/mg_rv8.html

Przyjedz za tydzien tez ;)

tronsek - Nie Maj 27, 2012 18:13

Remigiusz napisał/a:
MG Rv8

nie wiem czy wiesz, ale MG RV8 to nie ROVER, a mowa jest o "Najszybszym seryjnym ROVER'ze"

Wojtek88 - Nie Maj 27, 2012 18:22

tronsek napisał/a:
Remigiusz napisał/a:
MG Rv8

nie wiem czy wiesz, ale MG RV8 to nie ROVER, a mowa jest o "Najszybszym seryjnym ROVER'ze"


+1

Jest dziś spot? ;)

maniaq - Nie Maj 27, 2012 20:07

no jezeli robimy takie podzialy na R i MG to nie przychodzi mi do glowy nic szybszego ;)
KICIAFIREREK - Nie Maj 27, 2012 21:01

Jest szybki dbaj o niego ! i Milego bezawaryjnego użytkowania :)
Pływak - Nie Maj 27, 2012 21:11

Wojtek jeszcze cabrio, tourer i liftback i masz komplet :D

maniaq napisał/a:
no jezeli robimy takie podzialy na R i MG to nie przychodzi mi do glowy nic szybszego ;)


Nawet bez podziału to najszybszy nie był RV8, a SVR ;)

Gonia - Nie Maj 27, 2012 21:16

tronsek napisał/a:
Remigiusz napisał/a:
MG Rv8

nie wiem czy wiesz, ale MG RV8 to nie ROVER, a mowa jest o "Najszybszym seryjnym ROVER'ze"


Zwróć uwagę na nie taki mały napis na przednim błotniku, przed drzwiami :P

Ten napis jest seryjny.

[ Dodano: Nie Maj 27, 2012 22:16 ]
Pływak napisał/a:
Wojtek jeszcze cabrio, tourer i liftback i masz komplet :D

maniaq napisał/a:
no jezeli robimy takie podzialy na R i MG to nie przychodzi mi do glowy nic szybszego ;)


Nawet bez podziału to najszybszy nie był RV8, a SVR ;)


Nawet bez podziału wiadomo, że jeśli kogoś nie było, to niech się nie wypowiada :P

A tak na serio, pytanie brzmiało:" z wyłączeniem modelu SV/SVR" :P

A jeśli mamy być tacy skrupulatnie, to MG SV i pochodne, nie były produkowane przez MG ROVER a MG XPoweR... a to inna firma, która funkcjonowała chyba do 2009 roku :P

Pływak - Nie Maj 27, 2012 21:22

Gonia napisał/a:


Nawet bez podziału wiadomo, że jeśli kogoś nie było, to niech się nie wypowiada :P

A tak na serio, pytanie brzmiało:" z wyłączeniem modelu SV/SVR" :P

A jeśli mamy być tacy skrupulatnie, to MG SV i pochodne, nie były produkowane przez MG ROVER a MG XPoweR... a to inna firma, która funkcjonowała chyba do 2009 roku :P


Ale mu tu nie o tym o czym kto coś gdzieś tam gadał na zlocie czy gdzie indziej tylko w zwiążku z tematem Wojtka i ja tu zadnego pytania nie widzę :)

p.S Masz jakieś info o niezaleznosci Xpower od Mg Rover Group?

maniaq - Nie Maj 27, 2012 21:25

maniaq napisał/a:
aha i najszybszy to on nie byl w historii marki :D juz po testach zlotowych to wiem ;)



od tego sie zaczelo, czyli jednak jest kontekst , dlaczego dyskutuje o najszybszych w aspekcie 0-60 , a SVR jest niejako poza dyskusja, bo tak jak napisala Gonia, bez uzwgzlednienia SVR, bo to by bylo zbyt porste ;)

Pływak - Nie Maj 27, 2012 21:28

No tylko jak Gonia wspomniała nie wszyscy byli wiec wypadało by napisać bo niestety nikt tu nie wspomniał o jakimkolwiek wyłączeniu SV/SVR, a szklanej kuli jeszcze się nie dorobiłem ;)
maniaq - Nie Maj 27, 2012 21:38

Plywak, no to probujemy wyjasnic, zaczalem od pytania, ze dowiedzialem sie o istnieniu rv8.

A skoro o niezaleznosci, to czy MG bylo niezalezne od R, czyli zatem jednak MG mozna brac pod uwage jako auta marki R ?

dla mnie MG i R to w swiadomosci auta pokrewne i sa inne, bo inne zalozenia i target mialy, ale oba to baza R i tyle :)

[ Dodano: Nie Maj 27, 2012 22:38 ]
przynajmniej w ostatnich czasach... bo kiedys to inna bajka ;)

Pływak - Nie Maj 27, 2012 21:47

Dokładnie wszystko zależy jaki okres rozpatrywać ale o okresie jakim mowa były ze sobą powiązane. Bardziej mnie interesuje to o czym wspomniała Gonia, ze XPower nie nalażał do MG Rover Group bo z tego co znalazłem na angielskiej wiki, a wiadomo na wikipedie trzeba brać poprawkę to Mg SV należał właśnie do MG Rover Group. Produkowany był w Modenie (już wiadomo skąd lampy od fiata :lol: )a wykańczany w longbridge.
Gonia - Nie Maj 27, 2012 21:54

Dlatego też po bankructwie MG Rover i zamknięciu fabryki w Longbridge, model SVR był nadal produkowany i zaprzestano używania tego loga dopiero po przegranym procesie z Chińczykami.
Pływak - Nie Maj 27, 2012 21:58

To sie zgadza po upadku MG Rover Group produkcje SV pod nazwą Xpower WR rozpoczeła firma MG Sports and Racing Europe aż do przegranej w sądzie w 2010 ale wcześniej miedzy 2000, a 2005 w takim razie do kogo należał Xpower skoro nie do MG Rover?
gierczol - Nie Maj 27, 2012 21:59

Gratulacje Wojtku. Sam spoglądałem na niego z zazdrością, ale niestety to jeszcze nie czas na mnie bym mógł pozwolić sobie na odrobinę szaleństwa i kupić Tomcata ;)
Oby się sprawował tak jak wygląda na fotkach! :)

Gonia - Nie Maj 27, 2012 22:00

Jeśli jest to normalny model MG Rover, wytłumacz fenomen, że nie występuje nawet w fabrycznym EPC. A może Rimmerbros umieścił ten model wśród modeli MG?
kzrr - Nie Maj 27, 2012 22:00

KICIAFIREREK napisał/a:
Jest szybki dbaj o niego ! i Milego bezawaryjnego użytkowania :)


Jeśli to tego od Ciebie Wojtek kupił to zacny egzemplarz :) Oglądałem go kiedyś na żywo :)

Gonia - Nie Maj 27, 2012 22:03

Pływak napisał/a:
To sie zgadza po upadku MG Rover Group produkcje SV pod nazwą Xpower WR rozpoczeła firma MG Sports and Racing Europe aż do przegranej w sądzie w 2010 ale wcześniej miedzy 2000, a 2005 w takim razie do kogo należał Xpower skoro nie do MG Rover?


Nie muszę sięgać do Wikipedii aby to wiedzieć... mam Tomiego w domu :)

Pływak - Nie Maj 27, 2012 22:04

Gonia napisał/a:
Jeśli jest to normalny model MG Rover, wytłumacz fenomen, że nie występuje nawet w fabrycznym EPC. A może Rimmerbros umieścił ten model wśród modeli MG?


Nie wiem dlatego pytam, Ty twierdzisz, ze MG XpoweR to osobna firma tak wiec chciałem poznać szczegóły bo większość źródeł jakie ja znalazłem twierdzi, że była powiązana z MG Rover do 2005 po czym po upadku MG Rover produkcją zajęła się firma MG Sports and Racing Europe aż do 2010r. ale wiadomo jak jest ze źródłami internetowymi.

P.S Tak wiec spytaj Tomiego jesli możesz kto był włascicielem XPoweR w latach 2000-2005 bo mi niestety pozostaje wiki i pochodne ;)

Gonia - Nie Maj 27, 2012 22:12

Pływak napisał/a:
Nie wiem dlatego pytam, Ty twierdzisz, ze MG XpoweR to osobna firma tak wiec chciałem poznać szczegóły bo większość źródeł jakie ja znalazłem twierdzi, że była powiązana z MG Rover do 2005 po czym po upadku MG Rover produkcją zajęła się firma MG Sports and Racing Europe aż do 2010r. ale wiadomo jak jest ze źródłami internetowymi.

P.S Tak wiec spytaj Tomiego jesli możesz kto był włascicielem XPoweR w latach 2000-2005 bo mi niestety pozostaje wiki i pochodne ;)


Ale to jest proste do wyjaśnienia. Jeśli wytwórca MG SV należał by do MG Rover, to po bankructwie zostałby zlicytowany i sprzedany tak, jak MG Sport & Racing i jego wszystkie auta wyczynowe.

[ Dodano: Nie Maj 27, 2012 23:12 ]
Widocznie zależności były podobne, jak MG Rover i TATA (producenta City Rover'a), z tą tylko różnicą, że był to nieporównywalnie mniejszy producent niż TATA i cała jego produkcja szła dla MG ROVER.

Pływak - Nie Maj 27, 2012 22:14

Znalazłem coś takiego :)
In 2007, William Riley, who claims to be a descendant of the Riley motor dynasty, although this has been disputed, bought XPower SV-related assets from the administrators of MG Rover, PricewaterhouseCoopers. Riley formed MG Sports and Racing Europe Ltd to continue production of the model.

Czyli na moje to jednak XPoweR należał wcześniej do MG Rover po czym wyzej wymieniony pan kupił prawa do SV i klepał go aż chinczycy się nie wkurzyli za wykorzystywanie marki MG ;)

Wojtek88 - Pon Maj 28, 2012 22:52

http://www.youtube.com/watch?v=2xqmk1lgloE - Tiff uważa inaczej :P


Brt - Wto Maj 29, 2012 08:06

Gratki z okazji zakupu ... fajny egzemplarz i sam miałem na niego wieeelką ochotę ... niestety (dla Ciebie stety :P ) obecna sytuacja finansowa nie pozwala na utrzymanie 2 aut ;) :bezradny: dbaj o niego i daj sie przejechać kiedys na zlocie/spocie :lol: ;)