|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Tuning wizualny - [R400] Ktore alufelgi?
Czarniuch - Pią Cze 01, 2012 19:10 Temat postu: [R400] Ktore alufelgi? Z racji ze jestem tu nowy to witam wszystkim. Chce zamowic do mojego Rovera 400 alufelgi tylko nie wiem ktore beda najlepiej pasowac bo nie orientuje sie w odznaczeniach. Na allegro wyszukalem z rozstawem 4x 100 ale z takim ET jak jest w danych mojego Rovera nie moge znalezc, jak myslicie ktore beda najlepiej pasowac pod wzgledem wizualnym i cenowym.
ALU 1
ALU 2
ALU 3
ALU 4
ALU 5
ALU 6
PS; o ile sie nie myle to te dekielki z opla albo innej firmy to chyba mozna wyciagnac to mysle ze by nie bylo problemu.
Pozdrawiam cieplutko[/center]
brkzzz - Pią Cze 01, 2012 20:30
Dekielki można bez problemu wymienić (jest nawet na Alle osobna kategoria z dekielkami) lub zamalować, zakleić.
Zwróć też uwagę, czy masz nakrętki z łbem sferycznym (oryginalne Rover) czy stożkowym, niby nic, ale x16 szt. robi już pewien koszt, który może wpłynąć na decyzję o zakupie.
Co do geometrii się nie wypowiadam, bo zwyczajnie nie wiem czy w 400 są takie same felgi jak w mojej 200.
leszczu - Sob Cze 02, 2012 13:38
Czarniuch napisał/a: | Na allegro wyszukalem z rozstawem 4x 100 ale z takim ET jak jest w danych mojego Rovera nie moge znalezc, jak myslicie ktore beda najlepiej pasowac pod wzgledem wizualnym i cenowym.
|
http://www.roverki.pl/rov...techniczne.html
bizon - Sob Cze 02, 2012 15:55
Wizualnie mi najbardziej sie podobaja ostatnie.
co nie zmienia faktu ze prawie wszystkie dosc szerokie i niskie et wiec albo bedize na styk albo bedzie trzec
tronsek - Sob Cze 02, 2012 17:01
Jeżeli chodzi o wygląd, to alufelgi nr 6 lub 2.
Optymalne parametry to szerokość nie większa niż 7" a ET w przedziale 40-45mm i będzie Jeżeli chodzi o średnicę felgi to celowałbym w 16"
Czarniuch - Sob Cze 02, 2012 21:04
leszczu napisał/a: | Czarniuch napisał/a: | Na allegro wyszukalem z rozstawem 4x 100 ale z takim ET jak jest w danych mojego Rovera nie moge znalezc, jak myslicie ktore beda najlepiej pasowac pod wzgledem wizualnym i cenowym.
|
http://www.roverki.pl/rov...techniczne.html |
Napisalem ze nie moge znalezc takich co pasuja do danych wiec nie spamuj linkami:P
Czyli Im bardziej zblizone ET do 45 to lepsze?
brkzzz - Sob Cze 02, 2012 21:16
Czarniuch napisał/a: | Czyli Im bardziej zblizone ET do 45 to lepsze?
|
Tak, jest to fabryczna wartość i przy takim mimośrodzie nawet szeroka opona nie będzie trzeć.
Niestety większość felg 15' dostępnych na allegro ma ET35 i szer.7', co przy załadowanym aucie zazwyczaj kończy się ocieraniem.
bizon - Sob Cze 02, 2012 22:01
Im mniejsze ET to powinna byc wezsza felga. taka granica w 400tce to szer7 ET40. wiec jak chcesz z ET 38 to juz max 6,5szer
Pawkaz - Nie Cze 03, 2012 07:17
Najbardziej podoba mi sie wzor nr 6
Czarniuch - Nie Cze 03, 2012 18:30
czyli najbardziej zblizone ET maja 4 i 5 to beda najlepiej spasowane, a otwory na sruby sie zgadzaja czy tez lipa?
tronsek - Nie Cze 03, 2012 18:43
Czarniuch napisał/a: | a otwory na sruby sie zgadzaja czy tez lipa? | wszystkie felgi mają 4x100 więc jest
rzeznik69 - Nie Cze 03, 2012 19:12
zwróć uwagę na otwór centrujący, powinien być 56,1 mm.
bizon - Nie Cze 03, 2012 19:59
rzeznik69 napisał/a: | zwróć uwagę na otwór centrujący, powinien być 56,1 mm. |
akurat to najmniejszy problem, byle byl wiekszy, zaklaadsz pierscienie centrujace i z glowy
rzeznik69 - Nie Cze 03, 2012 20:39
To miałem na myśli bo nikt o tym nie wspomniał.
greg-si - Nie Cze 03, 2012 21:16
A jaki jest problem w przetoczeniu z mniejszego otworu na większy?
Żaden.
Ważne by felga nie była zbyt szeroka bo to zbędna rzecz.
|
|