Zobacz temat - [R220] Ciągła desynchronizacja pilota
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R220] Ciągła desynchronizacja pilota

predatoraf - Nie Cze 24, 2012 17:03
Temat postu: [R220] Ciągła desynchronizacja pilota
Witam, czy ktoś wie, jaki może być powód tego, że pilot po synchronizacji działa tylko ok 1h, a potem znowu samochód na niego nie reaguje? Samochodu też nie da się odpalić. Kiedyś tak się wystawiłem będąc 20km od domu, nie mając kasy ani telefonu ;/
Firq - Nie Cze 24, 2012 20:30

któryś styk nie łączy w pilocie prawdopodobne... trzeba by było rozebrać pilota i obejrzeć dokładnie
predatoraf - Nie Cze 24, 2012 20:52

Hmm... a rozumiem, że jeżeli pilota ustawię i zacznę otwierać i zamykać z kluczyka, nie z pilota to immo będzie cały czas odblokowane?
Firq - Nie Cze 24, 2012 20:57

nie synchronizacja idzie tylko z pilota
dal pilota jakiemuś elektronikowi żeby go przejrzał i pomierzył

predatoraf - Nie Cze 24, 2012 21:30

Po prostu kolega ma w oplu immo, ale nie korzysta z pilota, po prostu raz otworzył samochód pilotem, a zamknął kluczykiem, teraz korzysta tylko z kluczyka i immo nie działa (nie aktywował go pilot) i samochód odpala. Tutaj też ta zasada powinna zadziałaś, dopóki nie zamknę samochodu z pilota ;)
sTERYD - Nie Cze 24, 2012 22:00

sprawdź też kabel masowy do karoserii

[ Dodano: Nie Cze 24, 2012 23:00 ]
immo się zablokuje jak po zgaszeniu silnika otworzysz drzwi kierowcy:/

Gacor - Pon Cze 25, 2012 16:10

sTERYD napisał/a:

[ Dodano: Nie Cze 24, 2012 23:00 ]
immo się zablokuje jak po zgaszeniu silnika otworzysz drzwi kierowcy:/


A jeśli by np krańcówkę zmostkować żeby imo myślał że drzwi są zamknięte ciągle to da radę tak zrobić że zamykać z kluczyka bez aktywacji imo?

predatoraf - Pon Cze 25, 2012 17:55

Zapomniałem dodać, że mam 2 piloty. Jeden stary, dojechany, ale on działa bez problemu, nie działa ten nieużywany. Oba są oryginalne
sTERYD - Pon Cze 25, 2012 19:10

Gacor napisał/a:
A jeśli by np krańcówkę zmostkować żeby imo myślał że drzwi są zamknięte ciągle to da radę tak zrobić że zamykać z kluczyka bez aktywacji imo?

chyba raczej rozmostkować ;)

Gacor - Pon Cze 25, 2012 23:37

No to rozmostkować. Poprostu dać jej błędny sygnał że drzwi mamy zamknięte. Wiadomo o co chodzi. Będzie to wtedy działać?
sTERYD - Wto Cze 26, 2012 07:17

powinno

[ Dodano: Wto Cze 26, 2012 08:17 ]
predatoraf napisał/a:
Jeden stary, dojechany, ale on działa bez problemu, nie działa ten nieużywany
to w takim razie wina leży po stronie pilota :/
Brt - Wto Cze 26, 2012 08:57

W pilotach dosć często po prostu odlutowuje sie blaszka trzymająca baterię ... od tego bym zaczął + oczywiscie "przelutowanie" pozostałych styków ... i nie ma co kombinować z odpinaniem krańcówek itp. ... po prostu naprawić to co jest zepsute.
Gacor - Sro Cze 27, 2012 12:02

Brt O krańcówkę pytałem tak dla własnej informacji w kryzysowej sytuacji taka wiedza może się przydać ;)
Gonia - Pią Cze 29, 2012 01:09

Gacor napisał/a:
Brt O krańcówkę pytałem tak dla własnej informacji w kryzysowej sytuacji taka wiedza może się przydać ;)


Podjedź do warsztatu aby odczytali Ci kod immobilisera i w kryzysowej sytuacji sam go sobie odblokujesz (kluczykiem w drzwiach kierowcy). Jeśli będziesz miał kryzysową sytuację i immobiliser Ci się załączy, to żadna kombinacja z mostkowaniem czy rozmostkowaniem włącznika drzwiowego Ci nie da. Jak nie odpaliłeś, to nie odpalisz.

lucas202 - Pią Cze 29, 2012 07:06

miałem wczoraj to samo, przychodze pilot nie działa, nie moge otworzyc auta, w centrum miasta. Kluczykiem nie otworze bo alarm zacznie wyć!
Do sklepu bo baterie w kredyt (portfel i tel w aucie), niestety nie działa. I rzeczywiscie była to winna pękniętych lutów blaszki trzymających baterie. Przelutowałem i smiga!

Niestety mam tylko jeden pilot. A powiedzcie ile biorą za rozbrojenie immobilaisera? (wycięcie na stałe)

Gonia - Pią Cze 29, 2012 07:15

lucas202 napisał/a:
miałem wczoraj to samo, przychodze pilot nie działa, nie moge otworzyc auta, w centrum miasta. Kluczykiem nie otworze bo alarm zacznie wyć!
Do sklepu bo baterie w kredyt (portfel i tel w aucie), niestety nie działa. I rzeczywiscie była to winna pękniętych lutów blaszki trzymających baterie. Przelutowałem i smiga!

Niestety mam tylko jeden pilot. A powiedzcie ile biorą za rozbrojenie immobilaisera? (wycięcie na stałe)


Taniej będzie zaprogramować drugiego i odczytać od razu kod immo.

Używany pilot 30-50 zł. Programowanie 50-150.

lucas202 - Nie Lip 01, 2012 06:03

u mnie we wielkopolsce serwis mający T4 woła 350 + 100 za odczytanie kodu, pilot 60zł