|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R220] Ciągła desynchronizacja pilota
predatoraf - Nie Cze 24, 2012 17:03 Temat postu: [R220] Ciągła desynchronizacja pilota Witam, czy ktoś wie, jaki może być powód tego, że pilot po synchronizacji działa tylko ok 1h, a potem znowu samochód na niego nie reaguje? Samochodu też nie da się odpalić. Kiedyś tak się wystawiłem będąc 20km od domu, nie mając kasy ani telefonu
Firq - Nie Cze 24, 2012 20:30
któryś styk nie łączy w pilocie prawdopodobne... trzeba by było rozebrać pilota i obejrzeć dokładnie
predatoraf - Nie Cze 24, 2012 20:52
Hmm... a rozumiem, że jeżeli pilota ustawię i zacznę otwierać i zamykać z kluczyka, nie z pilota to immo będzie cały czas odblokowane?
Firq - Nie Cze 24, 2012 20:57
nie synchronizacja idzie tylko z pilota
dal pilota jakiemuś elektronikowi żeby go przejrzał i pomierzył
predatoraf - Nie Cze 24, 2012 21:30
Po prostu kolega ma w oplu immo, ale nie korzysta z pilota, po prostu raz otworzył samochód pilotem, a zamknął kluczykiem, teraz korzysta tylko z kluczyka i immo nie działa (nie aktywował go pilot) i samochód odpala. Tutaj też ta zasada powinna zadziałaś, dopóki nie zamknę samochodu z pilota
sTERYD - Nie Cze 24, 2012 22:00
sprawdź też kabel masowy do karoserii
[ Dodano: Nie Cze 24, 2012 23:00 ]
immo się zablokuje jak po zgaszeniu silnika otworzysz drzwi kierowcy:/
Gacor - Pon Cze 25, 2012 16:10
sTERYD napisał/a: |
[ Dodano: Nie Cze 24, 2012 23:00 ]
immo się zablokuje jak po zgaszeniu silnika otworzysz drzwi kierowcy:/ |
A jeśli by np krańcówkę zmostkować żeby imo myślał że drzwi są zamknięte ciągle to da radę tak zrobić że zamykać z kluczyka bez aktywacji imo?
predatoraf - Pon Cze 25, 2012 17:55
Zapomniałem dodać, że mam 2 piloty. Jeden stary, dojechany, ale on działa bez problemu, nie działa ten nieużywany. Oba są oryginalne
sTERYD - Pon Cze 25, 2012 19:10
Gacor napisał/a: | A jeśli by np krańcówkę zmostkować żeby imo myślał że drzwi są zamknięte ciągle to da radę tak zrobić że zamykać z kluczyka bez aktywacji imo? |
chyba raczej rozmostkować
Gacor - Pon Cze 25, 2012 23:37
No to rozmostkować. Poprostu dać jej błędny sygnał że drzwi mamy zamknięte. Wiadomo o co chodzi. Będzie to wtedy działać?
sTERYD - Wto Cze 26, 2012 07:17
powinno
[ Dodano: Wto Cze 26, 2012 08:17 ]
predatoraf napisał/a: | Jeden stary, dojechany, ale on działa bez problemu, nie działa ten nieużywany | to w takim razie wina leży po stronie pilota
Brt - Wto Cze 26, 2012 08:57
W pilotach dosć często po prostu odlutowuje sie blaszka trzymająca baterię ... od tego bym zaczął + oczywiscie "przelutowanie" pozostałych styków ... i nie ma co kombinować z odpinaniem krańcówek itp. ... po prostu naprawić to co jest zepsute.
Gacor - Sro Cze 27, 2012 12:02
Brt O krańcówkę pytałem tak dla własnej informacji w kryzysowej sytuacji taka wiedza może się przydać
Gonia - Pią Cze 29, 2012 01:09
Gacor napisał/a: | Brt O krańcówkę pytałem tak dla własnej informacji w kryzysowej sytuacji taka wiedza może się przydać |
Podjedź do warsztatu aby odczytali Ci kod immobilisera i w kryzysowej sytuacji sam go sobie odblokujesz (kluczykiem w drzwiach kierowcy). Jeśli będziesz miał kryzysową sytuację i immobiliser Ci się załączy, to żadna kombinacja z mostkowaniem czy rozmostkowaniem włącznika drzwiowego Ci nie da. Jak nie odpaliłeś, to nie odpalisz.
lucas202 - Pią Cze 29, 2012 07:06
miałem wczoraj to samo, przychodze pilot nie działa, nie moge otworzyc auta, w centrum miasta. Kluczykiem nie otworze bo alarm zacznie wyć!
Do sklepu bo baterie w kredyt (portfel i tel w aucie), niestety nie działa. I rzeczywiscie była to winna pękniętych lutów blaszki trzymających baterie. Przelutowałem i smiga!
Niestety mam tylko jeden pilot. A powiedzcie ile biorą za rozbrojenie immobilaisera? (wycięcie na stałe)
Gonia - Pią Cze 29, 2012 07:15
lucas202 napisał/a: | miałem wczoraj to samo, przychodze pilot nie działa, nie moge otworzyc auta, w centrum miasta. Kluczykiem nie otworze bo alarm zacznie wyć!
Do sklepu bo baterie w kredyt (portfel i tel w aucie), niestety nie działa. I rzeczywiscie była to winna pękniętych lutów blaszki trzymających baterie. Przelutowałem i smiga!
Niestety mam tylko jeden pilot. A powiedzcie ile biorą za rozbrojenie immobilaisera? (wycięcie na stałe) |
Taniej będzie zaprogramować drugiego i odczytać od razu kod immo.
Używany pilot 30-50 zł. Programowanie 50-150.
lucas202 - Nie Lip 01, 2012 06:03
u mnie we wielkopolsce serwis mający T4 woła 350 + 100 za odczytanie kodu, pilot 60zł
|
|