|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Offtopic - [FSO Polonez] najbogatsza wersja
Vigoslaw - Czw Cze 28, 2012 10:55 Temat postu: [FSO Polonez] najbogatsza wersja Najbogatsza wersja FSO Poloneza z silnikiem Rovera, po prostu czad!
http://ogloszenia.trojmia...ogl5203324.html
El syzbz, lusterka, kubeki podgrzewane, felgi... szkoda, że taki klasyk nie trafia w ręce fanatyków...
Wiem, że komuś robie darmową reklame...
Nie mogłem się powstrzymać
V.
tronsek - Czw Cze 28, 2012 11:06
Extra. Do full wypasy tylko klimy mu brakuje.
bociannielot - Czw Cze 28, 2012 11:08
tronsek napisał/a: | Do full wypasy tylko klimy mu brakuje. |
A były i takie wersje
greg-si - Czw Cze 28, 2012 15:50
podgrzewane lusterka to i ja w poldku miałem
Z tego co jarzę C+ występowały również z ABS. Widziałem coś takiego ale nie jechałem także to nie 100%.
Mayson - Czw Cze 28, 2012 15:53
Najbogatsze wersje szły na export i nazywały się np. Daewoo Celina (Holandia).
PTE - Czw Cze 28, 2012 17:58
do wymiany jeden sworzeń dolny prawego wahacza koszt około 30 zł
No to rzeczywiście dba o samochód. Przerejestrować też nie zdążył, bo po co...
pajda - Czw Cze 28, 2012 18:27
auto stoi na tablicach PJA czyli Jarocin, moje miasto aczkolwiek teraz w Gdansku
Vigoslaw - Czw Cze 28, 2012 20:25
Gdzieś kiedyś czytałem, że strasznie drogie są oryginalne kubełki do Poldka, a ten je ma...
Nie jestem specjalistą od FSO, jeżeli mówicie, że są bogatsze wersję, to Wam wierzę
Co do klimy, to wiem, że występowała w wersjach Daewoo pod koniec produkcji.. wiem, ze wtedy było też wspomaganie
V.
sknerko - Czw Cze 28, 2012 21:26
z silnikiem rovera nie było nigdy wspomagania, klima chyba się zdarzała.
Gonia - Pią Cze 29, 2012 07:06
sknerko napisał/a: | z silnikiem rovera nie było nigdy wspomagania, klima chyba się zdarzała. |
Z silnikiem Rovera była albo klimatyzacja albo wspomaganie. Jedno i drugie było dostępne jedynie zamiennie. Powstały jedynie kilka sztuk, które posiadały klimatyzację i wspomaganie jednocześnie, dla specjalnych klientów lub rodzin.
sknerko - Pią Cze 29, 2012 07:38
Gonia napisał/a: | Z silnikiem Rovera była albo klimatyzacja albo wspomaganie. Jedno i drugie było dostępne jedynie zamiennie. Powstały jedynie kilka sztuk, które posiadały klimatyzację i wspomaganie jednocześnie, dla specjalnych klientów lub rodzin. |
Lubie takie teksty .
Wyobraź sobie ze jeździłem polonezami przez ostatnie kilkanaście lat a ostatni miałem na wypasie z szybami w pradzie itd. A, że miałem praktycznie salonówkę to pojechałem sobie zapytać się czy by nie dołożyli mi wspomagania steru i tam się dowiedziałem (Salon FSO) że nie wychodziły Poldki z roverem z wspomaganiem. jeżeli takie istnieją to są samoróbki, coś wtedy gadali o klimie ale nie pamiętam bo mnie nie interesowało.
Gonia - Pią Cze 29, 2012 13:37
sknerko napisał/a: | Gonia napisał/a: | Z silnikiem Rovera była albo klimatyzacja albo wspomaganie. Jedno i drugie było dostępne jedynie zamiennie. Powstały jedynie kilka sztuk, które posiadały klimatyzację i wspomaganie jednocześnie, dla specjalnych klientów lub rodzin. |
Lubie takie teksty .
Wyobraź sobie ze jeździłem polonezami przez ostatnie kilkanaście lat a ostatni miałem na wypasie z szybami w pradzie itd. A, że miałem praktycznie salonówkę to pojechałem sobie zapytać się czy by nie dołożyli mi wspomagania steru i tam się dowiedziałem (Salon FSO) że nie wychodziły Poldki z roverem z wspomaganiem. jeżeli takie istnieją to są samoróbki, coś wtedy gadali o klimie ale nie pamiętam bo mnie nie interesowało. |
Ja również lubię takie teksty. Informację, którą podałam pochodzi o Pana Macieja Motelskiego, który był jednym z dyrektorów FSO i był jednym z współodpowiedzialnych za wprowadzenie silnika Rovera do Poloneza. Potem Pan Maciej Motelski, był dyrektorem POL-MOT Holding (oficjalnego importera MG ROVER w Polsce).
Historię o Polonezie wspominał trochę jako anegdotę, ponieważ nie można było zamówić Poloneza ze wspomaganie i klimatyzacją... a kilku jego znajomych bardzo chciało... i zamówiło. Czy wiesz, że były również Polonezy z silnikami 1.6 i 1.8 serii K (fabryczne)? Rozmawialiśmy potem o innych rzeczach... bo głównym tematem spotkania były samochody Rover i MG... a nie Polonez
Więc jeśli uważasz takie źródło za niewiarygodne, to lepszego nie znam.
sknerko - Pią Cze 29, 2012 14:40
Gonia napisał/a: | Czy wiesz, że były również Polonezy z silnikami 1.6 i 1.8 serii K (fabryczne)? |
Seryjnie, tak? czy na zamówienie pojedyncze sztuki?
Fiata 125 tez można było zamówić z "cudami i wiankami" i takie perełki się trafiają. Jak by Polonez był seryjnie z wspomaganiem w 1.4 to były by na rynku części by to założyć a jak dotychczas nie natknąłem się nigdzie na takie gadżety wszystkie wspomagania jakie znam w Poldoroverach to przeróbki z 1.6 albo z Roverka.
Źródło może wiarygodne tyle że nie wiadomo czy w Polsce taki choć jeden jeździł. Części do takiego czegoś nie było na rynku przynajmniej jeszcze z 5-7 lat wstecz bo wtedy jeszcze mnie to interesowało.
Nie wydaje mi się by w serwisie FSO nie chcieli zarobić montując mi wspomaganie jak by to było możliwe, tym bardziej że firma była bardzo konkretna i serwisowała mojego poldasa od zakupu.
[ Dodano: Pią Cze 29, 2012 15:36 ]
z ciekawostek robili dla Holendrów poldasy z 1.4 rovera 125KM do jakichs wyścigów czy coś o ile pamietam. W Poznaniu był facet co zajmuje się tuningiem aut i miał takiego i go widziałem z zewnątrz ale pod maską niestety już nie.
[ Dodano: Pią Cze 29, 2012 15:40 ]
He he, teraz tak sobie patrze i nawet o tym holenderskim jest w wikipedii.
|
|