|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Tuning mechaniczny - [r220 SD]Podnoszeni dawki paliwa na pompie mechaniczenj.
alexkret - Czw Lip 05, 2012 13:57 Temat postu: [r220 SD]Podnoszeni dawki paliwa na pompie mechaniczenj. Siemano.
Mam pytanie czy mogę bez żadnych obaw wykręcić całkiem tą śrubę od regulacji dawki paliwa bo mam na niej założoną jakąś obejmę i muszę ją wyciągnąć żeby ją wywalić i cokolwiek wkręcić tą śrube.
maniu48 - Czw Lip 05, 2012 21:52
Kręć mimo obejmy ona sama bedzie sie zsuwać ze śruby. odsylam do postów:
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=73404
tu znajdziesz raczej wszystko na temat SD.
karollo844 - Pią Lip 06, 2012 09:06
U mnie w r420 tak ta blokada jest zaciśnięta że nie dało się tego wkręcić pomogło wykręcenie całości i pozbycie się podkładki między śrubą a pompą. przy wykręceniu tego wycieka ON więc trzeba zrobić to szybko żeby się pompa nie zapowietrzyła. Potem regulacja dawki paliwa, obrotów jałowych i maksymalnych i wielkie zadowolenie z jazdy.
alexkret - Pią Lip 06, 2012 12:12
No musiałem wykręcić ale teraz z IC podkręconą turbina i dawka paliwa to aby banan na japie....:)
maniu48 - Pią Lip 06, 2012 15:39
jakie masz ciśnienie turbo?? ile wkręcileś śrubę od dawki??modziłeś coś przy UFO??
kiedy hamujesz autko??
alexkret - Pią Lip 06, 2012 15:53
turbo na 1bar, śruba od ufo 3 obroty w prawo, zębatka jakieś 270 stopni, dawka paliwa 2 1/4 ale delikatnie trzeba zmniejszyć. Co do hamowni to wybiorę się jak zrobię egr i wywalę kata i chyba to będzie wszystko chyba że jeszcze turbo na 1,2 bara.
maniu48 - Pią Lip 06, 2012 16:09
a jak sprzęgło?wytrzymuje??
alexkret - Pią Lip 06, 2012 16:23
Na razie nie mam żadnych problemów ale mam dziwne wrażenie co do turbo, nie ma takiego kopa, na serii było czuć jak się załączyło turbo a teraz jakoś nie za bardzo ale wkręca się lepiej
maniu48 - Pią Lip 06, 2012 17:50
a to przez to ze wkreciles dosc duzo srube od UFO i wali non stop rope na maxa(prawie) i pewnie kopci jak szalony. ja u siebie mam chyba na 1.5 obrotu.
alexkret - Pią Lip 06, 2012 18:06
Właśnie kopci aby aby, delikatna chmurka zostaje z tyłu ale przykręcę i sprawdze. maniu48Przelew doszedł?
maniu48 - Pią Lip 06, 2012 18:08
Doszedł ale nie zdążyłem dziś wysłac.
alexkret - Pią Lip 06, 2012 18:34
No i spier******..... Chciałem jeszcze podkręcić zębatkę, wyciągnąłem membrane i nie mogę jej teraz wsadzić.... Coś ją blokuje teraz i nie wiem dlaczego mam teraz w tym otworze co wchodzi ten stożek ON...
Dobra zrobiłem ale dziwi mnie że zębatka dokręcona do końca tj. 1,3/4 obrotu w prawo, turbina idzie delikatnie lepiej ale nic nie kopci i nie wiem czy tak może być. skręcone do końca.
maniu48 - Sob Lip 07, 2012 08:15
Na 3biegu traci trakcje czy nie? pamietaj ze sprzegło w SD wytrzymuje siłę około 280Nm. A co do paliwa tam gdzie wchodzi stożek u mnie też tak było.
alexkret - Sob Lip 07, 2012 19:02
Kołami nie kręcił na 3 ale kierownice trzeba było mocno trzymać, teraz trochę wszystko przykręciłem. W przyszłym tyg wywalę egr i kata i pojadę na hamownie i wtedy go ustawie już na gotowo.
maniu48 - Nie Lip 08, 2012 18:42
Ja mam teraz 122 koniki i 289Nm. Według mnie są to najbardziej optymalne ustawienia dla 220 SD.
alexkret - Sob Lip 14, 2012 12:42
OD czego jest ta śruba zaznaczona na zdjęciach?
Remigiusz - Sob Lip 14, 2012 19:03
Idle speed
alexkret - Sob Lip 14, 2012 21:40
No i zrobione wszystko. Dołożony intercooler, zwiększone turbo na 1,2 bara, dawka paliwa, wywalony egr. W następnym miesiącu planuje wsadznie skrzyni z sdi i co dalej? Co jeszcze można zrobić żeby podnieść moc?
maniu48 - Sob Lip 14, 2012 22:11
nic
140-150 koni to chyba maxxx
Raptile - Sob Lip 14, 2012 23:22
wymiana turbiny / nitro stożek + dolot / fmic
Remigiusz - Sob Lip 14, 2012 23:31
Zmienic pompe i ECU od idt
Raptile - Nie Lip 15, 2012 09:29
Remigiusz napisał/a: | Zmienic pompe i ECU od idt |
Nie słuchaj sie Remiego vnt montuj i 160 kunia i 3xx Nm wypluje.
Remigiusz - Nie Lip 15, 2012 10:31
Vnt + pompa i ecu od IDT 185 km i 300-400NM
alexkret - Nie Lip 15, 2012 11:42
A czy ktoś na forum już coś takiego robił? Vnt chodzi wam o inne turbo tak?
maniu48 - Nie Lip 15, 2012 12:05
VNT to turbo o zmienne geometrii.Jeszcze nikt tego nie robił w SD
Raptile - Nie Lip 15, 2012 12:05
alexkret, tak uzytkownik Firq jest temat na forum . Nie mointuj iDT to zlo pada tam elektronika
alexkret - Czw Lip 19, 2012 20:55
Mam pytanie dlaczego nie mogę podkręcić turbo...? Otóż wcześniej sprawdzałem manometrem ale chyba on troche przekłamywał a dzisiaj dostałem wskaźnik doładownania i pokazała ~1 bar no i oczywiście chciałem podkręcić na 1,2 i nie mogę... Mam jeszcze jakiś 1cm gwintu kręce cięgnem a ono w pewnym momencie zaczyna kręcić się całe, więcej się nie da?
Drugie pytanko czy w dobre miejsce wpiąłem ten tójnik?
kolor czerwony miejsce gdzie wpinałęm się kiedyś, kolor żółty miejsce gdzie zamontowałem trójnik teraz.
|
|