Zobacz temat - r45 2.0iTD - prosze o pomoc i opinie
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Chcę kupić ROVERka - r45 2.0iTD - prosze o pomoc i opinie

dkowal91 - Wto Lip 17, 2012 11:00
Temat postu: r45 2.0iTD - prosze o pomoc i opinie
http://otomoto.pl/rover-45-C24383126.html - co myślcie o tym??

[ Dodano: Wto Lip 17, 2012 11:00 ]
na co zwrócić uwagę przy oględzinach i kupnie r45 2.0iTD?? jak sprawdzić czy to egzemplarz po lifcie 2003 czy nie??

tronsek - Wto Lip 17, 2012 11:32

Sprawdź dokładnie przód auta pod względem wypadkowości.
- Zderzak od starszego modelu (z rocznika 2000-2001)
- poducha w kierownicy też nie od tego modelu (kierownica chyba też)

dkowal91 napisał/a:
jak sprawdzić czy to egzemplarz po lifcie 2003
ten jest po lifcie w 2003.
Generalnie w 2003 roku wprowadzono dwukolorową deskę rozdzielczą, białe tarcze zegarów, nowy krój tapicerki na fotelach i matowe okładziny drewniane

dkowal91 - Sro Lip 18, 2012 23:33

ponawiam pytanko i prosze dalej o pomoc a to nowość którą znalazlem:) co myślicie?? http://otomoto.pl/rover-45-C24335622.html
brkzzz - Czw Lip 19, 2012 02:23

Lewy próg rdzewieje.
Uszczerbione tylne światło.
Więcej nie wypatrzyłem :)

dkowal91 - Czw Lip 19, 2012 10:02

na co zwrócić uwage przy zakupie r45?? czy r45 ma jakiś najsłabsze punkty karoserii lub zawieszenia?? na co zwrócić uwage, aby nie kupić złoma?? z góry dzięki za podpowiedź...
a przy okazji co myślicie o tym?? http://otomoto.pl/rover-4...-C24989985.html

bociannielot - Czw Lip 19, 2012 10:52

Na pewno przegazuj czy nie ma odcinki powyżej 4000 obr/min - ciężko z tą usterką jest się czasem uporać :ok:
brkzzz - Czw Lip 19, 2012 14:00

dkowal91 napisał/a:
najsłabsze punkty karoserii lub zawieszenia


Gdzieś tu był temat o wypadających przednich kołach w 600, 45 i 400 przy zużytych sworzniach.

bociannielot - Czw Lip 19, 2012 14:23

brkzzz, to prawie w każdym aucie przy zużytym sworzniu nastąpi ;-)
brkzzz - Czw Lip 19, 2012 16:21

No tak, ale wśród Roverów tych modeli było najwięcej. Był przypadek, że komuś tam po roku od wymiany koło wypadło, to chyba wina złej specyfikacji (różnicy wymiarów) u dostawców.

Tak czy owak, sam oglądając 400/45 zwróciłbym na to szczególną uwagę.

dkowal91 - Pią Lip 20, 2012 10:27

bociannielot napisał/a:
Na pewno przegazuj czy nie ma odcinki powyżej 4000 obr/min - ciężko z tą usterką jest się czasem uporać :ok:

tzn kiedy tą odcinke mieć powinien?? przy jakich obrotach??

bociannielot - Pią Lip 20, 2012 10:46

dkowal91, no powyżej 4000 ;) jak nie chodzi na jałowym na powyżej 4000- nawet nie bier bo się naszukasz nawkurzasz, ja tak miałem już z jednym :) .
dkowal91 - Sob Lip 21, 2012 16:05

no a teraz gdybyście mieli wybierać między r45 a r75 to co byście woleli?? mam 10 km do pracy a takto kręce się po mieście i od czasu do czasu trasa.. chcialem coś oszczędnego co nie zje mnie kosztami tankowania... bo teraz jeżdzę BMW e30 i żeby zrobić 100 km tankuję za 50 zł:)
brkzzz - Sob Lip 21, 2012 16:24

Na to pytanie musisz sobie sam odpowiedzieć, nikt nie zna twoich potrzeb lepiej niż ty.
Ja bym wolał oczywiście 75, ale jeśli często parkowałbym w mieście to szlak by mnie trafiał za każdym razem, itd. itp.

dkowal91 - Wto Lip 24, 2012 17:58

a jaka jest różnica w eksploatacji pomiędzy 75 a 45? i prosiłbym abyście powiedzieli o spalaniu oleju napędowego r45 2.0iTD 101 km i r75 2.0 CDT 116 km :)

[ Dodano: Wto Lip 24, 2012 17:58 ]
koledzy to jak to z tym spalaniem duża jest różnica?? prosiłbym aby wypowiedzial się jakiś użytkownik... ponieważ czytając opinie na autocentrum napisane jest że r75 CDT potrawi spalić nawet 10 litrów ropy...