|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Offtopic - Opuszczona fabryka Rovera - uwaga drastyczne zdjęcia
xROnx - Sro Lip 18, 2012 19:58 Temat postu: Opuszczona fabryka Rovera - uwaga drastyczne zdjęcia znalezione w sieci.
Rok 2005 zaraz po zamknięciu fabryki. Na zdjęciach widać niedokończone auta i to co z nich zostało...
http://www.28dayslater.co...ight=rover%20mg
monia - Sro Lip 18, 2012 20:00
xROnx, przez te zdjęcia zasnąć nie będę mogła tragiedia
SyntaX - Sro Lip 18, 2012 20:27
Będę mieć koszmary.
monia - Sro Lip 18, 2012 20:28
[*]
kruszan - Sro Lip 18, 2012 21:45
nieciekawie...
haszczyc - Sro Lip 18, 2012 22:02
już te zdjęcia na forum tutaj były jest ich znacznie więcej jeśli się dobrze poszuka
[ Dodano: Sro Lip 18, 2012 23:02 ]
mam dziś dobry dzień to się podzielę
http://www.28dayslater.co...t-Shed-12-11-06
http://www.28dayslater.co...bridge-17-11-06
http://www.28dayslater.co...ory-and-Tunnels
http://www.28dayslater.co...unnels-19-11-06
http://www.28dayslater.co...els-More-Stuff-!!-19-11-06
http://www.28dayslater.co...idge-Birmingham
http://www.28dayslater.co...-%2817-11-06%29
http://www.28dayslater.co...bridge-18-02-07
http://www.28dayslater.co...Roof-amp-Tunnel
http://www.28dayslater.co...bridge-29-04-07
http://www.28dayslater.co...r-raid-shelters
http://forums.finalgear.c...ic-heavy-23541/
http://www.skyscrapercity...d.php?t=1451223
Pawkaz - Sro Lip 18, 2012 22:16
Jesli mowicie o koszmarach to ja jutro za dnia obejrze te zdjecia, bo nie wiem czego mozna sie spodziewac
brkzzz - Czw Lip 19, 2012 00:47
Ciekawie to zacznie dopiero wyglądać za dekadę, może dwie - patrz Prypeć, Czarnobyl.
Pływak - Czw Lip 19, 2012 07:15
Z tego co widzę część fot robionych 2 lata po zamknięciu fabryki, a niektóre wyglądają tak jak by dopiero co pracownicy opuścili swoje stanowiska u nas złomiarze "posprzątali" by fabrykę w kilka tygodni
Vigoslaw - Czw Lip 19, 2012 07:30
Szkoda, tyle zostało jeszcze części, które pewnie teraz dużo ludzi poszukuje...
Części są pewnie w lepszym stanie niż na ebay albo allegro
szoso - Czw Lip 19, 2012 07:37
sporo tam karoserii a niektórymi by nawet wyjechał
SyntaX - Czw Lip 19, 2012 07:46
Dopatrzyłem do 3 linka to nie na moje nerwy
Kolejne auto to będzie 75 na bank.
haszczyc - Czw Lip 19, 2012 09:16
brkzzz, za dekadę nic tam nie będzie bo jest plan zagospodarowania tego terenu bodajże pod centrum handlowe, może już powstało tam centrum handlowe w ostatnim linku to podałem, dużo ludzi sprzedaję części z Fabryki nie wiem w jaki sposób stali się posiadaczami tych części np http://www.ebay.co.uk/itm...=item2c540506b2
Pawkaz - Czw Lip 19, 2012 09:18
Przejrzalem zdjecia.Nie sa one straszne, ale smutne.
leszczu - Czw Lip 19, 2012 10:24
Szok.
maniu48 - Czw Lip 19, 2012 10:37
Ło kurde ale części............
bioly - Czw Lip 19, 2012 11:29
jakby to bylo w Polsce to juz by wykradli wszystko
Gonia - Czw Lip 19, 2012 13:34
W tej chwili tak już to nie wygląda. Chińczycy przejęli ok. połowy terenu po poprzedniej fabryce (najbardziej newralgiczne i charakterystyczne). i jest tam fabryka, montowania, centrum badawcze i centrum sprzedaży. Najbardziej rzucającą się w oczy zmianą krajobrazu jest zniknięcie słynnego tunelu nad Bristol Rd., która łączyła 2 części fabryki. Te modele, które nie wchodziły do tunelu przewożono ciężarówkami na drugą stronę ulicy
Jadąc od frontu niewiele się tam zmieniło... poza logami
Tu dokładnie widać o ile zmniejszyła się fabryka w Longbridge:
sash997 - Pią Lip 20, 2012 17:10
chwała żółtym ludziom
sobrus - Pią Lip 20, 2012 18:04
http://maps.google.com/ma...2.39102,-1.9882
W okolicy jest bardzo dużo Roverów i MG, można też zobaczyć obecne MG Motor UK od strony Lowhill Lane.
Moim zdaniem gorzej straszą filmy:
http://www.youtube.com/watch?v=2_nZARY8JCI
http://www.youtube.com/watch?v=P2IK7SXXWQ8
http://www.youtube.com/watch?v=sneNutNvk0A
http://www.youtube.com/watch?v=P2IK7SXXWQ8
itd
Gonia - Nie Lip 22, 2012 14:54
sobrus napisał/a: | http://maps.google.com/maps?ll=52.39102,-1.9882&spn=0.3,0.3&t=m&q=52.39102,-1.9882
W okolicy jest bardzo dużo Roverów i MG, można też zobaczyć obecne MG Motor UK od strony Lowhill Lane.
|
Od Lowhill Lane jest główne wejście do fabryki... a i MG ROVER uważał tą bramę za główne wejście
Zresztą również przy Lowhill Lane jest główny Sales Center (brama obok bramy do fabryki).
A faktycznie w Longbridge jest bardzo dużo Roverów i MG.
Tu znalazłam fotkę, z rozbierania słynnego tunelu, którym wędrowały karoserie:
sobrus - Czw Lip 26, 2012 12:46
I pomyśleć że mój Rover kiedyś tam jechał nowy i lśniący
[ Dodano: Czw Lip 26, 2012 13:46 ]
http://www.youtube.com/watch?v=gBI0iClF0E4
Film wyjaśniający przyczyny upadku.
Okazuje się że zarząd MG Rover sprzedał prawa do technologii Chińczykom zanim podpisali umowe.
Gdy już Chińczycy dostali co chcieli, Rovera i Longbridge po prostu olali.
A nowy zarząd, zamiast wykorzystać ostatnie pieniądze na nowe modele, wydał wszystko na sport pod marką MG....
|
|