|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Chcę kupić ROVERka - R216 coupe Włodawa
greg-si - Sob Lip 21, 2012 11:11 Temat postu: R216 coupe Włodawa Cześć
Powoli zamierzam kupić następnego roverka. Myślę nad coupe i chciałbym byście rzucili okiem na coś takiego:
http://tablica.pl/oferta/...#4b88edde;r:;s:
Nie mam zbyt daleko więc jeśli nic strasznego nie znajdziecie podjadę go zobaczyć.
Szukam autka na pojeżdżawki zatem stan nie musi być jakiś super. Ważne by trzymał się kupy i jeździł bezawaryjnie
Przy okazji pytania:
1. Gdzie prócz nadkoli tylnych szukać rdzy?
2. Na co zwrócić uwagę w zawieszeniu przednim?
Wojtek88 - Sob Lip 21, 2012 11:29
Nie wiem czy ta wiadomość o ocynku jest prawdziwa. Z przodu brakuje 'hokejek' - dokładek, cały zderzak zdaje się być przekrzywiony. Szukaj rdzy na błotnikach przednich, przy szybie czołowej i nadkolach. Przy jeździe próbnej słuchaj czy targa mocno skrzypi. U mnie przy przebiegu 217kkm z groszami, puka sobie leciutko i słychać lekkie trzaski zaś w Turbo Coupe nie słychać nic Nie piszę o silniku bo wiadomo na co patrzeć. Jak za tą cenę to może być fajny egzemplarz!
greg-si - Sob Lip 21, 2012 12:38
W to co jest napisane mało wierzę. Wiadomo można napisać wszystko.
Przód mi też się mało podoba ale ujdzie.
Skrzypieć ma zawieszenie, buda czy elementy wnętrza?
tronsek - Sob Lip 21, 2012 12:47
greg-si napisał/a: | Skrzypieć ma zawieszenie, buda czy elementy wnętrza? | Elementy wnętrza. Szczególnie szklane połówki dachu i jego okolice.
greg-si - Sob Lip 21, 2012 15:54
Pojawiły się w ogłoszeniu nowe fotki i troszkę opisu
Ta rdza mnie ciut martwi no ale wiadomo że rarytasu za tą cenę nie znajdę.
200kkm czyli już trochę świata zwiedził.
Coś szczególnego temu silnikowi dolega na co warto zwrócić uwagę lub nawet przez to zaniechać zakupu?
Wojtek88 - Sob Lip 21, 2012 16:45
Rudzielec się pokazał, jeżeli to jedyne miejsca to jest to pryszcz, do tego auto w lpg, idealny DailyDriven a Ty chcesz go upalać
Silniki D serii DOHC, mają wadę konstrukcyjną, zatykają się olejowe kanały, dlatego też warto dbać o tego typu silniki, aby potem nie bawić się w swapy czy remonty. Jeżeli nie kopci, nie chla oliwy, nie ma dużo wycieków to brać
|
|