|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [420 Sdi]Odpowietrzenie sprzęgła
bizi01 - Czw Sie 09, 2012 12:20 Temat postu: [420 Sdi]Odpowietrzenie sprzęgła Witam!
Ratunku! Wiem, że było mase podobnych tematów, wszystkie je przeczytałem, mimo to nie moge odpowietrzyć układu. Pomocy, jak to robiliscie? krok po kroku? i jeszcze jedna sprawa, do czego służy ten miedziany zaworek na wężu łączącym pompe sprzęgła i siłownik. Prosze o pomoc!
sTERYD - Czw Sie 09, 2012 13:30
Jak masz połączony układ, to ułóż węże tak, żeby szły cały czas w dół do siłownika, a siłownik był w jak najniższym miejscu, i tłoczkiem w dół. Możesz tak zostawić przez dłuzszy czas, aby powietrze zebralo się jak najwyżej. Zdejmij pokrywkę ze zbiorniczka na pompce, a później wciśnij tłoczek w wysprzęglik i potrzymaj tak przez dłuższą chwilkę, żeby jak najwiecej płynu z przewodów uciekło do zbiorniczka w pompce. Wciśnij sprzęgło raz, żeby siłownik się wysunął i możesz całą operację powtórzyć do kilku razy.
bizi01 napisał/a: | do czego służy ten miedziany zaworek na wężu łączącym pompe sprzęgła i siłownik | to jest szybkozłącze. Służy do tego, żeby rozłączyć, a potem połączyć elementy bez ubytku płynu.
bizi01 - Pon Sie 13, 2012 11:03
Co do tego miedzianego zaworka, oprór roli szybko złączki, jest to też zawór zwrotny ; ) tak w ramach ciekawostki!
bizon - Pon Sie 13, 2012 13:56
bizi01 napisał/a: | o do tego miedzianego zaworka, oprór roli szybko złączki, jest to też zawór zwrotny ; ) tak w ramach ciekawostki! |
w zamknietym ukladzie nie moze byc zaworkiem zwrotnym
sTERYD - Pon Sie 13, 2012 21:53
sprzęgło raz wciśnięte nie wracałoby
chyba, że chodziło Ci o to, że działa to jak zawór niewypuszczający płynu po rozłączeniu. To właśnie wyróżnia tzw. szybkozłącze od zwykłego złącza
|
|